Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Helaas geen mac munten hier, anders had ik het zeker overdacht. Mja blijft behelpen nu, iets waar ik niet vrolijk van wordt.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Metalsnake36 schreef:
TZC-T1-FX schreef:@RDJ Buy a mac!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=icG2SYqTNnE[/youtube]

'J-Lo' woont in mijn 'hood' en geloof me, ze zijn egt niet feared of respected on the streets... Echt verschrikkelijk dit...
Wacht is ff...je gaat me echt vertellen dat dit serieus bedoelt is? Dat die gasten echt zo zijn?

No...No...I won't accept it...DOES NOT COMPUTE! Gewoon nee.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vZkcoB7RiMg[/youtube]
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Metalsnake36 schreef:
TZC-T1-FX schreef:@RDJ Buy a mac!
Dat dus :) Voor een website onderhouden e.d. ideaal natuurlijk. Voor gamen zul je alsnog een andere machine moeten kopen...

En gefeliciteerd TZC! Of bn je nog niet jarig..? :$

Trouwens, dit dan:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=icG2SYqTNnE[/youtube]

'J-Lo' woont in mijn 'hood' en geloof me, ze zijn egt niet feared of respected on the streets... Echt verschrikkelijk dit...
:o ik dacht echt dat die mad veel respect kreeg... valt me beetje tegen dan
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Duckz schreef:Ken er geen een van, maar gefeliciteerd.
Jezus, ik ben gesloopt, maar de KEI-week is geweldig. Een groot massa feest!

Ben je ook naar de KEI week geweest? :D Groningen is echt een geweldige stad! Maar ik moest halverwege weg om naar Lowlands te gaan.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Ja, ik ben echt verliefd geworden op Groningen. En nu nog die hard zoeken naar een kamer .. dat is echt kut.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Terug van Lowlands. Oh well, tijd om te slapen.
ORLY?
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Eerste foto's opnames video clip.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben gesloopt, nu pitten!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Hahaha cool ;)
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Ahah, leuke foto's. Met welke camera wordt de video gefilmd? Ik zie een Canon met Rode videomic?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Vandaag dag 3 live videoclip opnames met publiek! :-)

Foto van gister in de ring:

Afbeelding

En voor de cameraliefhebbers:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Vraagje over het filmen: Ik zie dat jullie het filmen met een Canon 7D met een RODE videomic. Ik heb dit ook gedaan alleen was het geluid toen extreem zacht en hoorde je vrijwel alleen ruis. Dit is blijkbaar altijd met de combi 7D+die mic. Hoe hebben jullie dit opgelost? Ik had nog een hele omslachtige methoden gevonden met een iPod er aan met een tegen frequentie op een soort mini jack splittertje tussen de mic en de camera. Helaas had ik dit splittertje niet dus was dat helaas niet gelukt en heb ik het moeten doen met de on-board mic... Gelukkig was het geluid niet zo zeer van belang bij mijn project :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Wij gebruiken het geluid alleen maar om de beelden met onze master te synchroniseren. Dus feitelijk gebruiken we de audio niet we hebben ons nummer wat er onder komt apart in de studio op genomen.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Ik dacht even: waar heeft ie het over? Die microfoon is toch zwart?
Toen drong het pas tot me door.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

jeeeuh het eerste script van jurrasic park IV is erg funny en best wel cool
It has now been 20 years since the disaster at Jurassic Park. In the time since the accident, the islands have been destroyed by national task forces. Late one night, Dr. Alan Grant (Harrison Ford taking the reigns over from Sam Neil) receives a phone call from a mysterious individual who goes by Dark Jules, and informs Dr. Grant that the dinosaurs are still alive and breeding in the mountains of Costa Rica. Following leads, Dr. Grant heads to South America where he meets "Dark Jules" and is shocked to discover he is Mr. Ray Arnold (Samuel L. Jackson, reprising his role from the first film). When the raptor attacked he had fought it off with his severed arm. Stranded on Isla Nublar he later escaped by retrieving his arm, using it to paddle a palm tree to the mainland, eating it for sustenance to survive. Now he is equipped with a cybernetic dinosaur-crushing arm, and together with Dr. Grant, the two are about to put an end to an uprising of hyper-intelligent velociraptors with plans to take over the Earth. "Jurassic Park: Rise of the Reptiles." Based on the novels 'Jurassic Park' and 'The Lost World: Jurassic Park' written by the late Michael Crichton. This sequel to Jurassic Park 3 is produced by Steven Speilberg from a script pinned by Rise of the Planet of the Apes writer Rick Jaffa.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Okay nu wil ik niet zeuren over realisme in een film waar het gaat over levende dino's in een pretpark...maar ik hoop dat dit niks meer is dan fanfictie want het klinkt belachelijk!
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

als ze de vet gdrukte woorden weg halen kan het echt nog wat worden

It has now been 20 years since the disaster at Jurassic Park. In the time since the accident, the islands have been destroyed by national task forces. Late one night, Dr. Alan Grant (Harrison Ford taking the reigns over from Sam Neil) receives a phone call from a mysterious individual who goes by Dark Jules, and informs Dr. Grant that the dinosaurs are still alive and breeding in the mountains of Costa Rica. Following leads, Dr. Grant heads to South America where he meets "Dark Jules" and is shocked to discover he is Mr. Ray Arnold (Samuel L. Jackson, reprising his role from the first film). When the raptor attacked he had fought it off with his severed arm. Stranded on Isla Nublar he later escaped by retrieving his arm, using it to paddle a palm tree to the mainland, eating it for sustenance to survive. Now he is equipped with a cybernetic dinosaur-crushing arm, and together with Dr. Grant, the two are about to put an end to an uprising of hyper-intelligent velociraptors with plans to take over the Earth. "Jurassic Park: Rise of the Reptiles." Based on the novels 'Jurassic Park' and 'The Lost World: Jurassic Park' written by the late Michael Crichton. This sequel to Jurassic Park 3 is produced by Steven Speilberg from a script pinned by Rise of the Planet of the Apes writer Rick Jaffa.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Super vette documentaire na aanleiding van Deus Ex: HR!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TW78wbN-WuU[/youtube]
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Enough is enough! I've had it with these motherfuckin' dinasaurs in this motherfucking jungle!
Afbeelding
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

BioShock 2 uitgespeeld, erg leuke game! Zeker een aan te raden game. Op momenten wat voorspelbaar en meer van hetzelfde als je kijkt naar de eerste BioShock, maar gelukkig is de game op veel punten verbeterd. Ik ga denk ik nog een keer terug naar het eerste deel om die goed te vergelijken.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Ahaha vandaag bij J-Low langs geweest en gevraagd of ie op de foto wou. Geniaal die gast :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Mijn vader begon er gister ook al over (omdat ik een radio programma heb met alleen maar hip hop). Ik zei dat ik nog liever kijk naar een twee uur durende special waar Mart Smeets en Andries Knevel elkaar interviewen dan ook maar 1 minuut naar fucking J-Low uit Munstergeleen.

En als je weet hoeveel hekel ik heb aan Mart Smeets en Andries Knevel dan weet je hoe erg ik het hele idee achter Holland in the hood vind.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Dat word dus gewoon serieus uitgezonden? Damn, ik kijk echt veel te weinig TV :/
Anyway, gaat het ook nog over die lui uit Dokkum? Overigens staat Dokkum wel een beetje bekend als het drugsoord in noord Nederland.
ORLY?
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Maestro schreef:Mijn vader begon er gister ook al over (omdat ik een radio programma heb met alleen maar hip hop). Ik zei dat ik nog liever kijk naar een twee uur durende special waar Mart Smeets en Andries Knevel elkaar interviewen dan ook maar 1 minuut naar fucking J-Low uit Munstergeleen.

En als je weet hoeveel hekel ik heb aan Mart Smeets en Andries Knevel dan weet je hoe erg ik het hele idee achter Holland in the hood vind.
Priceless Maestro! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo doen wij dat!!! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Met cameo's van Arne van Oh Jenna, Jay van The Guardians en Ifar van Martial Mouse. :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Dusse, wanneer is de clip klaar? :P Ben erg benieuwd.
Plaats reactie