Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

De windows bak van men moeder heeft 5-- MB RAM , een Pentium 3 , en een grafische kaart die met moeite tetris aan kan (overdreven) . Maar serieus , dat ding is me een potje verrekte traag :| . Maar men moeder begint nu ook Apple minded te worden en wilt over een jaar of zo een 25'' iMac of Mac mini kopen voor op haar bureau . Men pa wilt Mac Mini's gaan kopen voor op het kantoor op de zaak want ook die PC's zijn aan vervanging toe. Erg jammer voor de Apple shop waar we eerst gingen , dat die ons verloren heeft aangezien we een hele goede potentiële klant voor ze konden zijn .
Maar fuck dat , ik ga eerst maar eens kijken of ik men eigen PC weer kan genezen van de chronische BSOD ziekte die erop zit :S . Misschien maar ff terug sturen naar Azerty .
Afbeelding
Gebruikersavatar
TZC-T1-FX
Berichten: 225
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door TZC-T1-FX »

Adante schreef:Dat zeg je ook alleen maar omdat ze in China geassembleerd worden.
Net als 99% van alle shit? :lol:
Follow me at www.globehouse.eu
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Radical »

Metalsnake36 schreef:YA RLY !
Adante is here to :D .
Die regels van Radical zijn wel nice ! Vooral die laatste van als je het niet eens bent met de beslissing van een moderator een beschaafde PM sturen :D .
Samen opgesteld met RDJ134 met andere sites als voorbeeld (ook hoe het niet moet bijvoorbeeld :P.).
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Lol , ik zie steeds vaker 'Made in Malysia ' of 'Made in Vietnam' staan. Beide van die landen wil ik trouwens eens bezoeken.
Eigenlijk wil ik focking ieder land op deze aardkloot eens bezoeken. Behalve die midden oosten kut landen. Alleen stof , oorlog , en hitte daar...
Afbeelding
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Metalsnake36 schreef:De windows bak van men moeder heeft 5-- MB RAM , een Pentium 3 , en een grafische kaart die met moeite tetris aan kan (overdreven) . Maar serieus , dat ding is me een potje verrekte traag :| . Maar men moeder begint nu ook Apple minded te worden en wilt over een jaar of zo een 25'' iMac of Mac mini kopen voor op haar bureau . Men pa wilt Mac Mini's gaan kopen voor op het kantoor op de zaak want ook die PC's zijn aan vervanging toe. Erg jammer voor de Apple shop waar we eerst gingen , dat die ons verloren heeft aangezien we een hele goede potentiële klant voor ze konden zijn .
Maar fuck dat , ik ga eerst maar eens kijken of ik men eigen PC weer kan genezen van de chronische BSOD ziekte die erop zit :S . Misschien maar ff terug sturen naar Azerty .
Als je assemblage bij je pc hebt gedaan, moet je hem idd terug sturen. Want nu moet je zelf alles gaan testen (want het kan echt alles zijn) en je hebt niet de spullen om dat te doen. Dus gewoon opsturen die zooi!
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
TZC-T1-FX
Berichten: 225
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door TZC-T1-FX »

Metalsnake36 schreef:De windows bak van men moeder heeft 5-- MB RAM , een Pentium 3 , en een grafische kaart die met moeite tetris aan kan (overdreven) . Maar serieus , dat ding is me een potje verrekte traag :| . Maar men moeder begint nu ook Apple minded te worden en wilt over een jaar of zo een 25'' iMac of Mac mini kopen voor op haar bureau . Men pa wilt Mac Mini's gaan kopen voor op het kantoor op de zaak want ook die PC's zijn aan vervanging toe. Erg jammer voor de Apple shop waar we eerst gingen , dat die ons verloren heeft aangezien we een hele goede potentiële klant voor ze konden zijn .
Maar fuck dat , ik ga eerst maar eens kijken of ik men eigen PC weer kan genezen van de chronische BSOD ziekte die erop zit :S . Misschien maar ff terug sturen naar Azerty .
Maak een topic in het PC forum, met de foutcodes!
Follow me at www.globehouse.eu
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Zijn topic met foutcodes staan dus op een niet te noemen kudtforum! Maar daar kwam ook niet veel uit volgens mij..

En het PC gedeelte dat er nu staat valt onder "gaming" dus dat is niet echt de juiste locatie.. Kheb even feedback topicje gemaakt daarvoor.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Maak een topic in het PC forum, met de foutcodes![/quote]

Ik heb er al een paar gepost idd . Ik zal ze nog eens op een rijtje zetten. Eentje heb ik in iedergeval al verholpen door de RAM dingen eruit te halen en weer eens goed erin te doen. Daarna heb ik nog iets van 3 verschillende codes gekregen.
Hotsemotse , ook maar ff het grote foto topic gekopieerd . Moet nog het een en ander aan gebeuren , maar dat fix ik morgen wel *lui* .
Nu moet Rick-Bellic nog komen om zn shitloads aan focking chille Game topics te kopieren :D .
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Vijeze schreef:Btw RDJ, ga je hier met de harde hand regeren :P .

Lucky nadia.
Hier ligt ook weer s sneeuw.
kutzooi
Zo lang julie je aan de regels (en die staan in elk gedeelte van dit forum) houden is er np. En 1 hier van is al overtreden namelijk het bashen van mede forum bezoeker. Syriana is een aardige gast die op het GK forum altijd onder mijn regie de puin ruimde, dus bij deze.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Oftewel we moeten snel zijn voordat Syriana zich registreert, want dan mogen we hem niet meer afzeiken. Ben ik trouwens de enige die de banner een beetje eng vindt?
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Nadia »

Ik vind hem ook eng ja.
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door GDLeroy »

Heeft er iemand ook wel eens last van een paradoxale schizofrene hallucinatie? Oma bent u dat? KOEKJES!
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

oh wow

Trouwens, over snelle feedback gesproken: Het hardware subforum is online:

viewforum.php?f=45
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Freezown schreef:Oftewel we moeten snel zijn voordat Syriana zich registreert, want dan mogen we hem niet meer afzeiken. Ben ik trouwens de enige die de banner een beetje eng vindt?
Vind ik ook eng ja. Maar wel tof :D .
Ik vind de blauwe achtegrond wel wat minder , maar dat is meer een smaak kwestie.
Trouwens , Syriana heeft zich al geregistreerd hoor :P .


EDIT :
Howly Shizzle
Das snel. Op het niet te noemen forum moest je daar een half jaar wachten tot Vasco toevallig tot de ontdekking komt dat het forum plat ligt en vervolgens een half genaaid forum terug krijgen...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Dag lieve mensjes

GUESS WHO IS HERE?!?!
Me :D
Tijd om te spammen als een malle, en die shit nog gezelliger te maken :mrgreen:
En nu ga ik slapen, aangezien ik geen nachtwezen ben.
Adios!
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Ces't une Canard!
(Is dat Frans woordenboek dat ik in de eerste heb aangeschaft toch nog ergens goed voor)

Ben niet helemaal fan van de skin, maar hij is in ieder geval lekker rustig aan je ogen, en dat is sowieso een plusplunt.
ORLY?
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Misschien een wat spannendere achtergrond die toch nog rustig is ? Vind hem nu nog wat saai. Maargoed , de site is ook pas een paar dagen oud en ziet er nu al héél goed uit !
Afbeelding
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Radical »

Andere achtergronden is een optie, maar punt is dat de site schermvullend is bij de 1024x768 en netbook gebruikers. Voor de mensen met een groter scherm, wat er weliswaar steeds meer worden, is een standaard wit gat ook maar zo gaar, dus vandaar een bijpassende achtergrond die toevallig blauw is.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Doe alsjeblieft geen epileptische streepjes, ik ben zeer tevreden met deze ontspannen achtergrond. Het maakt dat ik naar dit liedje wil luisteren: http://www.youtube.com/watch?v=jyYZUhSeRYc
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

http://www.youtube.com/watch?v=WtwGyxzxBDg Toch meer fan van die 8-) .
Deze achtergrond is wel chill ja , maar een andere kleur zou dan wel mogen . Van dat hele donkere rood . Zo'n lounge achtige kleur. Maar ik ga zo maar eens naar bed . Ik denk dat dit nu men vaste forum gaat worden en dat ik het niet genoemde oude forum maar eens langzamerhand ga verlaten... Tjaa 'niet genoemde koningen' we hebben jullie 3 weken de kans gegeven. Nu is jullie forum op sterven na dood... (of hoe ging dat gezegde ook alweer ? :lol: )

Ohja , zouden jullie misschien kunnen fixen , dat wanneer je op een youtube link klikt dat hij dan een nieuw venster opent ?
Want dat stoorde me ook al op het niet te noemen forum...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Syriana hoort er toch gewoon bij?
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

EIgenlijk wel ja . Hij is tenslotte de gene die als enige moderater op het laatst het forum nog enigsinds op orde te houden...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Nadia »

Ik vind het stom dat iedereen over Syr bitcht tbh.

En ik ga slapen.
Doeg kinders!
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Ik ga ook maar eens naar bed, het schoolleven is genadeloos.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Voor hij mod was op het gamekingsforum was het een toffe gast. Maar alle dingen die er gebeurt zijn komen niet Alleen door hem maar ook door de gamekings.. Ze keken niet om naar het forum dus geen duidelijke regels waardoor opeens je post weg was. Maar nu verwacht ik dat hij/je weer is zoals "vroegah"
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Plaats reactie