Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

lol probeer ik die gast van dat filmpje van skyrim na te doen ( dit filmpje http://eigenwereld.nl/nieuws.php?id=9399 )

nou de eerste 12 keer kwam de pijl telkens naast die gast neer en nu is het eindelijk gelukt alleen jammer genoeg ging die gast niet dood bij mij
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

hehehe cool :D
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Zoooo, ben er weer eens. Ben ondertussen verhuisd en had al wel internet maar alleen op mijn iPad/iPhone en niet op mijn pc.(geen netwerkkabel/draadloosnetwerkkaart). Vandaag eindelijk weer eens lekker achter de pc. Weet ook gelijk waarom dit zoveel relaxter is.

Huis is nog wel een rotzooi :P
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Woon je ook in een andere stad of niet? Je woonde in Breda toch? Blij met je nieuwe huis? :)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Maestro schreef:Zoooo, ben er weer eens. Ben ondertussen verhuisd en had al wel internet maar alleen op mijn iPad/iPhone en niet op mijn pc.(geen netwerkkabel/draadloosnetwerkkaart). Vandaag eindelijk weer eens lekker achter de pc. Weet ook gelijk waarom dit zoveel relaxter is.

Huis is nog wel een rotzooi :P
Inet is belangrijkste, de rest kan je om heen werken :D
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

D-nic schreef:Woon je ook in een andere stad of niet? Je woonde in Breda toch? Blij met je nieuwe huis? :)
Nee, woon nog steeds in Breda. Nieuwe appartement is erg gaaf (vind ik dan :P). Locatie is erg mooi, lekker ruim. Mooi uitzicht :P (zit op de vierde verdieping :P )
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Very nais. Also, had je die iPad niet gewoon als Wifi-modem kunnen gebruiken? Mijn laptop heeft trouwens ook een douche genomen, dus ik zal binnenkort even opzoek naar een toetsenbordje op eBay :)
ORLY?
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

@Paul
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HvMahIl7WL8[/youtube]

Heule ruige video! Beetje Adidas achtig, like it!
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Hahahaha hele vette shit :D
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

'Pedojager' krijgt werkstraf

GRONINGEN - 'Pedojager' Tinus van der Laan uit Wildervank is door de rechtbank in Groningen veroordeeld tot een werkstraf van 100 uur en 4 maanden voorwaardelijke gevangenisstraf.

De man bezocht de vermeende pedofiel vorig jaar thuis en bedreigde hem daar met een mes. Het slachtoffer, dat twee kinderen zou hebben misbruikt, vluchtte twee dagen later het dorp uit.
De rechter oordeelde dat er geen enkele rechtvaardiging is voor een pedofielenjacht en dat dit ook nooit meer mag gebeuren, meldt RTV Noord.

Bron:http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...rkstraf__.html

en ik vind juist dat we meer Tinusen nodig hebben
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Een man bedreigen met een mes in zijn eigen huis? Ik vind het juist ongelofelijk laf.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Ik vind dat hooligans/relsupporters al hun diploma's/rijbewijzen/strikdiploma's in moeten leveren en weer opnieuw mogen beginnen op de kleuterschool omdat ze duidelijk het niet hebben begrepen hoe mensen met elkaar om gaan.

Is dat een realistische eis? Zou jij dit accepteren als ik deze straf mocht bepalen? Zonder bewijs?

Mensenrechten zijn er niet voor niets. Aangezien de man thuis zit en niet in de gevangenis en ze hem bestempelen als vermeende pedofiel zou dat niet betekenen dat er een kleine kans is dat deze man onschuldig is?

Kijk, nu geloof ik dat jij voor de doodstraf bent maar hoe zou je voelen als een onschuldige man ter dood veroordeeld zou zijn?

Je kan beargumenteren dat de straffen in NL te laag zijn. Hell, daar kan ik je nog gelijk in geven ook. Maar te lage straffen zijn nooit het argument om eigen rechter te spelen. Noch het eigen rechter spelen aanmoedigen. Natuurlijk, het is gemakkelijk om deze Tinus als held neer te zetten omdat zijn doel een vermeend pedofiel was. Maar als de pedofiel een winkeldief was geweest vond je dan nog dat er meer Tinussen nodig waren?
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

als de winkeldief een pistool/mes gebruikt om de winkeleigenaar te bedreigen dan vind best dat je er als winkel eigenaar op los mag schieten/steken

zo vind ik het ook nog steeds belachelijk dat een onschuldige juwelier word opgepakt omdat hij een dief neerschoot ( en de dief is met geen 1 mogelijkheid een slachtoffer )
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Tjaa, sommige dingen in ons rechtssysteem zijn nogal omstreden natuurlijk. Vergeet wel even niet dat we in een van de beste landen ter wereld wonen, dus veel te klagen hebben we ook niet. Maar natuurlijk, sommige wetten moeten echt anders. Zo moeten de wetten rondom zelfverdediging echt eens aangepast worden. Ik snap overigens ook niet hoe men een Andres Breivik slechts 25 jaar cel straf kunnen geven. Natuurlijk is de wet voor iedereen gelijk, maar deze man is toch volslagen gestoord. Hem op vrije voet laten is gewoon vragen om problemen...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Zoveel geweldige games, zo weinig tijd. Back to Karkand is geweldig, Skyrim is briljant, League of Legends verveeld nog steeds niet en immunologie tentamen is vrijdag.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Radical »

Altijd naar als er schooldrukte je plannen komen verwoesten :P
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

ik kan nie meer wachten op spartacus vengance op tv komt dit seizoen gaat echt goed worden

Afbeelding
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Zo technisch gezien is mijn vakantie nu begonnen, hou uiteraard wel het grote nieuws in de gaten. Maar dat zal nog maar mondjes maat zijn. Er staat nog een terugblik op 2011 met alle reviews en artikelen in de timer voor de 26e. Dus reden genoeg om toch nog iedere dag even langs te komen ;)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

ik kom sowieso elke dag nog wel langs het blijft hier gezellig
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Sorry, can't talk...ben te druk bezig met SW:TOR....

Nu kom ik hier sowieso wel elke dag maar eigenlijk nooit op de website. :P
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@Maestro: :o :shock: :?
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Hoe is SW:TOR?
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Duckz schreef:Hoe is SW:TOR?
Hmm, ik ben niet erg objectief als het aankomt op SW:TOR. Het is een echte Bioware game in de stijl van KoTOR/ME/DA. Het heeft nog wel wat gebreken als het aankomt op het MMO gedeelte maar niet echt dingen waar ik me aan stoor (LFG functie is niet erg goed).

Als je fan bent van KoTOR dan is dit een goede game...de voice acting is erg goed en de missies zijn over het algemeen erg leuk om te doen, graphics vallen een beetje tegen. Als je niks hebt met KoTOR dan raad ik het je niet aan om te spelen. Het is echt nog een beginnende MMO waar nog heel veel functies die je tegenwoordig verwacht in een MMO (nog) niet aanwezig zijn.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Hello, ik heb een Microsoft Office pakket nodig, de laatste editie. Weet iemand misschien waar ik deze het goedkoopst kan bestellen? Ik kan me herinneren dat er een site was die deze heel goedkoop verkocht, maar ik weet niet meer hoe deze heet en ik kan 't niet terugvinden. Ik heb al gekeken op Tweakers, maar heeft iemand misschien een idee of er nog een goedkopere webshop is dan dat ik daar vind?
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

http://www.slim.nl ?
Moet je wel student zijn....

------------

Is er een reden waarom ik nergens een goede Blu-ray versie kan vinden van Transformers 3? Heb wel een soort van HD versie maar helaas echt geen blu-ray kwaliteit...

EDIT-----------

Godverdegodverdomme! Ben je lekker relax Friends With Benefits kijken via PS3 Media Server, gaat na een half uur het geluid uit dankzij een of ander nieuwe anti-piracy software van Cinavia... Wordt je toch achterlijk van. Als ik hem had kunnen kijken was er misschien nog een kleine kans geweest dat ik hem had gekocht maar nu dus absoluut niet.
Afbeelding
Plaats reactie