Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Syriana
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:32

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Syriana »

Ik ben het eens met RDJ134, vond het ook jammer dat ze de community zo hebben laten vallen (toen het forum down was heeft het 2 maanden geduurd, en het feit dat de forumregels zo lang op zich hebben laten wachten). En het is jammer dat Jan weggegaan is (vond ik toch wel met Ruben één van de beter Gamekings op het gebied van reviewen). En je ziet nu bij elke review / preview dat Boris en Dennis weer de twee zijn die erover praten. Tevens vind ik Hardware Woensdag ook niet echt professioneel ogen, vooral niet de reviews die nogal lachwekkend zijn.
Wat is een bos zonder bomen als je door de bomen het bos niet meer kan zien ?

Specs
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

:lol:

Okee jongens, hier moet echt wat aan gedaan worden...
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Helemaal mee eens, doe ffs wat :)
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

*fapfapfap* Zo goed?
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Goorlap ;)
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

VAAAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Nice, nice! Ik moet je zeggen: vakantie went te snel, haha.

Mensen, wie van jullie kijkt Game of Thrones? Ik wil gaan beginnen maar kan alleen *edit bij moderator*deze vinden. Goede kwaliteit hoor, maar wanneer ik hem vergroot wordt de kwaliteit aanzienlijk minder. En het liefst kijk ik gewoon fullscreen, en niet zo'n klein klote schermpje. Dus heeft iemand een betere kwaliteit gevonden?

EDIT: Laat maar! Heb al een 720P gevonden, daar kan ik prima mee leven :)
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Game Of Thrones heb ik klaar staan, is dat het dubbel XP weekeinde voor COD BO is. Anders had ik het in één keer door gekeken. Veel serie die hards om me heen betitelen het al als de beste serie van 2011.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Vakanttieeee!!!! Volgende week naar London!!!!!!!
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Nog een week knallen en dan vakantie! Oftewel 3 week werken, 3 week op vakantie, 3 week werken :P.

Maar vakantie!
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Zo klaar met Black Ops dubbel xp weekeinde en nog even snel wat nieuws doen en slapen. Morgen wil ik toch minimaal nog een keer prestige halen :D
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Fuck Ubisoft met hun kut lokalisatie crap. Er zijn gewoon geen goede NL stem acteurs en Ubisoft die forceert gewoon die crap zonder ook maar een optie om het naar het origineel om te zetten...waarom?! Als kinderen al een game rated T for Teens gaan spelen moeten ze maar Engels leren...zoals...weet ik veel...iedereen in NL vanaf groep 7/8 doet. Fuck that...ik had zo een zin om Beyond Good and Evil te spelen maar dit maakt me echt kwaad. En mijn PS3 staat al op zijn Engels sinds het begin en dan nog...bij Uncharted 2 ook al...brrrr (maar die kon je tenminste nog zelf veranderen). En er zal vast wel een doelgroep zijn die graag naar Brock en Misty luisteren of ze nu wasmiddelen aanprijzen, pokémon trainen of in elkaar geslagen worden door Jade maar geef op zijn minst de keuze!
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

hmm ik ben ook niet zo van het nederlands in games en (tekenfilm)series ik heb door 3 verschillende redens goed engels leren praten reden 1= een maat van me die ik al 21 jaar ken en die engels is reden 2 = ik veel biker mice from mars en andere cartoons gekeken en reden 3 = op de basis school begonnen ze al in groep 6 met engels ( niet zoveel als in groep 7 maar als nog had ik engels in groep 6 )

maar de uncharted franchise speel ik wel graag in het nederlands
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Uncharted in het nederlands, ik heb het een keer gehoord en ik moest bijna huilen. Wat klonk dat KUT zeg.

Maar ik kijk nu dus Game of Thrones. De eerste 2 afleveringen gezien en het is echt heel vet. Dikke aanrader!
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

van alle nl dubs in het algemeen is de uncharted dub het beste
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@Maestro dat is flink klote, want die game is zo ongelovelijk leuk en onderschat.

Nederlandse stemmen in games heb ik zo ie zo een gruwelijke bloedhekel aan, mijn consoles staan standaard op Engels. Het klinkt ook zo vreselijk irritant, vandaar dat ik met COD online altijd alles zit te vertalen om mensen in me groep te gallen :) hier een Spionnen Vliegtuig hehehehe.

Wat ik ook doe is met Japanse games die originele Japanse stemmen hebben is deze boven die van de Engelse te verkiezen. Gewoon omdat de game voor die manier gemaakt is.
Gebruikersavatar
Syriana
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:32

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Syriana »

Het probleem is gewoon dat we geen goede stemacteurs hebben in Nederland. Voor kinderfilms en games is het redelijk en begrijpelijk dat het gedaan word, maar in games van 12+ vind ik toch dat het achterwegen gelaten moet worden.
Wat is een bos zonder bomen als je door de bomen het bos niet meer kan zien ?

Specs
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Dat, en dat er maar een paar zijn en je ze overal in terug hoort. Mijn probleem is niet eens zo met dat ze het toevoegen aan de game (alhoewel ik de meerwaarde daarvan niet altijd zie) maar het moet wel een optioneel zijn.

Ik ga nog eens proberen als ik de taal eerst naar Nederlands zet en dan weer terug naar Engels of het werkt want ik wil die game echt spelen.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Eens met die crap! Ik had de systeemtaal op m'n PS3 al veranderd naar Engels, maar toen ik de demo van Beyond Good & Evil HD wilde spelen was die nog steeds in het Nederlands! Ik had de systeemtaal van m'n PS3 al veranderd omdat in inFamous standaard Nederlands werd gesproken, maar bij die game veranderden de stemmen gelukkig nog. Ik heb er echt een hekel aan dat het niet ingame te veranderen is. De implementatie bij Uncharted vind ik perfect; je kunt ingame kiezen tussen de taal van de stemmen en de taal van de ondertiteling. Frustrerend dat het niet bij iedere game zo is.

@Maestro: Het zal ermee te maken hebben dat je de game download uit de Nederlandse PSN Store. Als je de game met een UK account of een USA account download zou het volgens mij goed moeten werken.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

En dat was Game of Thrones. Shit wat een geweldige serie. Ik kan niet wachten op seizoen 2 ..
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Duckz schreef:En dat was Game of Thrones. Shit wat een geweldige serie. Ik kan niet wachten op seizoen 2 ..
Daar begin ik volgend weekeinde aan, heb het al zo lang op me HDD staan. Mja tijd om het te kijken is een ander verhaal.

Overigens een COD dubbel XP hangover hier. Te lang te veel gespeelt. wel 2 prestiges dat dan weer wel.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Zometeen mijn kat wegbrengen naar het dierenpension...not looking forward to that...
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Zo drie shirts van Rockstar in de post gekregen, en deze mag ik aan jullie weg geven. Daar moet uiteraard wel wat voor gedaan worden. Dus hou deze week een beetje de voorpagina in de gaten voor meer nieuws.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Nog even een vervolg op Beyond Good and Evil HD verhaal. De taal eerst naar het NL zetten en dan weer terug naar Engels heeft gewerkt. De game is dan opeens een stuk beter speelbaar. Nu hoop ik dat het bij het volledige spel ook zo makkelijk op te lossen is. Maar ik blijf van mening dat het eigenlijk niet eens zou moeten kunnen.
Plaats reactie