Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

We houden het hier Low Key, je weet ;)
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Bizar...Modern Warfare 3 word verkocht bij benzinestations...what's next...Assassin's Creed Revelations bij de snackbar?
Gebruikersavatar
SideEffect
Berichten: 134
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 15:58
Locatie: Land of Tha Heartless

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door SideEffect »

Duckz schreef:Drukker = overrated.
gezelliger dan. hehe
RDJ134 schreef:We houden het hier Low Key, je weet ;)
keepin it undaground
Clint
Berichten: 391
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:42

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Clint »

Scars schreef:Nog vier dagen tot Skyrim, WOOHOO!!! :mrgreen:
Je kon 'm gisteren al kopen :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Clint schreef:
Scars schreef:Nog vier dagen tot Skyrim, WOOHOO!!! :mrgreen:
Je kon 'm gisteren al kopen :P
Ik zag hem inderdaad vandaag bij de FRS liggen. Helaas had ik hem al gepreordered.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Oh, even mijn torrents bekijken...

Jahoor, hij is klaar! :D

Heb ook een nieuwe desktop gekocht, vandaag de eerste dingen binnen gekregen en met wat mazzel zaterdag de rest. Skyrim en BF3, we hebben er zin in.
ORLY?
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Jammer dat het zo rustig is geworden hier op het forum :( Net nog even wat oude pagina's door gelezen van het Algemeen Gelul Topic. Toch altijd wel gezellig geweest :)

EDIT:
Van dit nummer krijg ik altijd een sterke drang om Civilizations te gaan spelen met een flinke fles Russische wodka, zo'n muts en een communistisch beleid doorvoeren in mijn Civ :) Met de nodig militaire kracht uiteraard.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

De vraag is: welk nummer?
En vervloek alle Junkies in groningen, een van die klootzakken heeft mn fiets gejat, die voor mijn huis aan de ketting stond AAN mijn huis. Gvd.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Ik moet bekennen het forum had een zeer goede start, maar de grote vraag is waar de fook zijn al die mensen gebleven??
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Mwa, je zal toch altijd in de hele gamewereld zien dat mensen constant blijven verdwijnen. Normaal is dat niet zo'n probleem omdat er genoeg nieuwe mensen bij komen, hier is dat helaas niet het geval. Overigens merk ik zelf, dat nu ik weer wat meer game juist minder tijd op fora en dergelijke door breng.
ORLY?
Gebruikersavatar
SideEffect
Berichten: 134
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 15:58
Locatie: Land of Tha Heartless

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door SideEffect »

Ik kom hier ook heel vaak niet voor de games, en dat was hetzelfde op gkf.
het was daar gewoon echt heel gezellig, was gewoon een chill groepje, helaas is dat nu afgebrokkeld.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Nou, ten eerste gebeurt hier nooit wat. Er komen geen nieuwe mensen bij, waardoor je eigenlijk altijd hetzelfde groepje hebt en het als forum niet per se uitdaagt iets te delen. Ten tweede kom ik sowieso nooit meer op forums om m'n gedachten te delen. Tegenwoordig kan je me vaak vinden op Twitter
Laatst gewijzigd door D-nic op zo 10 apr 2016, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Ach, twitter zou een verklaring kunnen zijn ja. Maar ik denk dat dit forum sowieso niet zo gek veel aantrekkingskracht heeft. De grootste eerste reden dat mensen een forum bezoeken is vaak om antwoord te vinden op problemen. Zo ben ik bij het GKF binnengerold toen der tijd. Ik moet zeggen dat het me enorm heeft geholpen in het ontwikkelen van taal gebruik, spelling maar ook hoe je je mening moet uiten enz. Ik was toen ook pas 12... Maargoed, dat is een sidenote. Ik weet ook niet precies hoe we meer mensen kunnen trekken. Zou erg jammer zijn als het 'vaste groepje' uit elkaar valt. Altijd gezellig gehad met jullie gasten;). Dan zijn er ook nog die mensen die ik niet snel zal vergeten. Nadia, met haar paarden, die Xbox fanboy die eigenlijk wel aardig was, baxic die hier dan wel nog eens actief is en natuurlijk coola. Misschien moeten we eens met z'n alle hard na denken hoe we dit aan het infuus liggend forum weer tot leven kunnen krijgen? Wat D-nic zegt, delen is tegenwoordig zo enorm belangrijk voor de internet samenleving. Misschien dat we daar iets mee kunnen doen? Ach, zolang het forum online blijft zullen jullie mij zo nu en dan nog wel eens voorbij zien komen.

Ik had het in mijn vorige post trouwens over dit 'nummer' @Duckz:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NWIZ1XA8f2s[/youtube]
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

wooohooo ik zal nooit vergeten worden
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@Metalsnake36 Forum halen we echt niet zomaar offline, zoals GameKings wel zonder enige waarschuwing deed. Nadia was inderdaad 1 van de chicks die hier toen allemaal heen kwamen via Paul :)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

jeeuhh m'n review staat online
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

RDJ134 schreef:@Metalsnake36 Forum halen we echt niet zomaar offline, zoals GameKings wel zonder enige waarschuwing deed. Nadia was inderdaad 1 van de chicks die hier toen allemaal heen kwamen via Paul :)
AHah ohja nu je het zegt, het waren er meerdere...

Maargoed, crisis. Welke telefoon? HTC Sensation, iPhone 4GS Galaxy S2? Echt zoveel keus... :( Of misschien iets anders?
Afbeelding
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Je moet er op letten dat je een telefoon met dual-core neemt. Zeker met oog op de toekomst. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe Galaxy Nexus.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Galaxy S2 is nog altijd leuk. Het design vind ik verder weinig aan, maar het schijnt een goed toestel te zijn. Touchwiz vind ik dan weer helemaal niks. HTC Sensation heeft Sense, wat makkelijk is... iPhone 4s ligt in een andere prijscategorie toch? Anyway, batterijproblemen.... Also, dat toestel hoef je alleen voor Siri te kopen en aangezien deze er alleen in het Engels is heb je er weinig aan (Ik neem aan dat je Engels goed genoeg is, maar toch...). Qua hardware specs loopt hij ook redelijk achter. Also, heb je de Note van Samsung al overwogen?
ORLY?
3keernix
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 21 mar 2011, 16:41
Contacteer:

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door 3keernix »

Metalsnake36 schreef:Ach, twitter zou een verklaring kunnen zijn ja. Maar ik denk dat dit forum sowieso niet zo gek veel aantrekkingskracht heeft. De grootste eerste reden dat mensen een forumbezoeken is vaak om antwoord te vinden op problemen. Zo ben ik bij het GKF binnengerold toen der tijd. Ik moet zeggen dat het me enorm heeft geholpen in het ontwikkelen van taal gebruik, spelling maar ook hoe je je mening moet uiten enz. Ik was toen ook pas 12... Maargoed, dat is een sidenote. Ik weet ook niet precies hoe we meer mensen kunnen trekken. Zou erg jammer zijn als het 'vaste groepje' uit elkaar valt. Altijd gezellig gehad met jullie gasten;). Dan zijn er ook nog die mensen die ik niet snel zal vergeten. Nadia, met haar paarden, die Xbox fanboy die eigenlijk wel aardig was, baxic die hier dan wel nog eens actief is en natuurlijk coola. Misschien moeten we eens met z'n alle hard na denken hoe we dit aan het infuus liggend forum weer tot leven kunnen krijgen? Wat D-nic zegt, delen is tegenwoordig zo enorm belangrijk voor de internet samenleving. Misschien dat we daar iets mee kunnen doen? Ach, zolang het forum online blijft zullen jullie mij zo nu en dan nog wel eens voorbij zien komen.
Voor kleine forums zijn sociale media gewoon een funest. Met een kleine groep mensen is actief blijven heel moeilijk. wat doen leden dan de rest van de tijd die zitten op Twitter, Hyves of Facebook hun tijd te doden of contacten te onderhouden. Dan praten ze daar verder. Deze website is niet de enige die het moeilijk heeft. Kleine communities hebben het over het algemeen zwaar (me included)

Wat je eventueel zou kunnen doen om meer leden te trekken is een een profiel maken op Facebook. Of het zal helpen weet ik niet maar de mensen die hier een account hebben zouden posts kunnen 'liken' die gepost worden vanaf het centrale account van Eigenwereld. Zo maar een idee.

Ik weet dat RDJ erg hard bezig is om o.a ook op Twitter deze website bekendheid te geven ( hij tikt ook ontzettend veel nieuwsberichten, respect! ) misschien is het ook een idee om wat te gaan ronselen bij andere websites om die leden over te halen hier wat te gaan schrijven? Of reclame maken natuurlijk, dat vergroot alleen maar je bekendheid op Internet.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

EW is relatief erg jong, en sinds januari dit jaar ben ik echt vol gas op de site gegaan, TonyT er bij gehaalt oa voor de film reviews. Er zijn plannen om 2012 wat met video te gaan doen, daar komen we nog op terug.

Kwa berichten zitten we bijna tegen de 10.000 (en dit jaar alleen al drie keer op Kotaku genoemd) aan dat voor een site die sinds februari 2010 live is gegaan. Forums zijn een dying breed, maar we hebben het gebouwd en zijn ook zeker niet van plan het offline te halen. Maar ik snap heel goed het punt, nieuwe tijden nieuwe communicatie. Facebook zou ind een optie kunnen zijn net als Google+. Daar zal ik het nog even met Radical over gaan hebben. Feed back is altijd welkom.
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

Metalsnake36 schreef:
RDJ134 schreef:@Metalsnake36 Forum halen we echt niet zomaar offline, zoals GameKings wel zonder enige waarschuwing deed. Nadia was inderdaad 1 van de chicks die hier toen allemaal heen kwamen via Paul :)
AHah ohja nu je het zegt, het waren er meerdere...

Maargoed, crisis. Welke telefoon? HTC Sensation, iPhone 4GS Galaxy S2? Echt zoveel keus... :( Of misschien iets anders?
Heb de sensation, leuke telefoon en eigelijk gewoon wat je er van verwacht :p.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Toch maar voor de iPhone gegaan... Wel de 4G, de 4GS was stuk duurder, voegt nauwelijks iets toe en hadden ze niet op voorraad... Dus vandaar :) Heul tevreden mee... Ik vond het sneu voor mn broertje om een Sensation te pakken. Hij heeft er ook een en hij is er nogal trots op...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Ik vroeg dus aff.... Wanneer we voor al onze vragen een topic maken, is het dan niet waarschijnlijker dat we eerder op Google opduiken? Dus voor een nieuwe telefoon bijv. daar een topic over aan maken ipv hier te dumpen? Mensen die dan ook twijfelen tussen zoals ik bijv laatst de iPhone of HTC Sensation, komen dus hier terecht. Of zie ik dat verkeerd?
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Als je topic wilt maken over phones be my guest :D
Plaats reactie