Voetbal

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Voetbal

Bericht door Wayne3100 »

Een topic dat elk zichzelf respecterend forum hoort te hebben natuurlijk ;)

Dus, zeg het maar heren (en dames uiteraard), wie wordt kampioen? Wie degradeert?
Welke speler is goed en welke speler is slecht?
Etc etc. ;)
Chillist
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 17:10
Locatie: Steenwijk

Re: Voetbal

Bericht door Chillist »

Zondag Heracles - PSV, ik ben benieuwd. Heracles doet het dit seizoen heel goed en speelt sterk vind ik. We zullen zien:)
Gebruikersavatar
Scaletta
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:25
Locatie: Ergens in Nederland..

Re: Voetbal

Bericht door Scaletta »

Volgend week weer Champions League:


Afbeelding



Real Madrid is the best!!! maar het enige wat k*t is aan Real Madrid dat ze al die goede spelers gaan kopen.....
Laatst gewijzigd door Scaletta op zo 14 feb 2010, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
He who knows others is wise. He who knows himself is enlightened. ~ Lao Tzu
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least. ~ Onbekend
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Voetbal

Bericht door D-nic »

Porto uit is lastig, maar m'n club lukt het wel denk ik. Het is niet de slechtste loting die je je kan indenken. :)
Afbeelding Afbeelding
Chillist
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 17:10
Locatie: Steenwijk

Re: Voetbal

Bericht door Chillist »

Arsenal!! <3

Volgende week ook HSV - PSV, wat helemaal niks word, iig dat denk ik. Maar we zien Ruud v. Nistelrooy wel weer :mrgreen: Ruud, kom terug!!
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Voetbal

Bericht door Metalsnake36 »

Nice , de 16de Manchester vs Milan . Of lees ik dat verkeerd ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Voetbal

Bericht door Radical »

Dat is wat ik er ook uit lezen kan :P.
Chillist
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 17:10
Locatie: Steenwijk

Re: Voetbal

Bericht door Chillist »

De wedstrijden van komende week zien er inderdaad niet saai uit, en lijken mij stuk voor stuk spannende en vermakelijke wedstrijden. Het voetbal kijken gaat veel tijd slurpen komende week :mrgreen:
Greenwork
Berichten: 50
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 19:31

Re: Voetbal

Bericht door Greenwork »

Ik denk dat Barca weer de Champions League wint. Maar ik hoop Inter Milan !! :twisted:
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Voetbal

Bericht door D-nic »

Ik denk Chelsea, maar ik hoop natuurlijk Arsenal.
Afbeelding Afbeelding
Chillist
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 17:10
Locatie: Steenwijk

Re: Voetbal

Bericht door Chillist »

Wow, ik heb CL eigenlijk lang niet in de gaten gehouden. Sinds PSV geen CL meer speelt heb ik het niet meer gekeken of gevolgd, best slecht eigenlijk :P
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Re: Voetbal

Bericht door Wayne3100 »

Zolang United maar doorgaat ben ik blij 8-)
Lastige tegenstander, maar over twee wedstrijden moet het kunnen.
Chillist
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 17:10
Locatie: Steenwijk

Re: Voetbal

Bericht door Chillist »

Poep, Twente weer eens onverdiend en op het nippertje gewonnen. En same voor Ajax..
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Re: Voetbal

Bericht door Wayne3100 »

Utrecht - Feyenoord 0-0 (Rust)
Hopen dat Feyenoord er weet te winnen (zou toch knap zijn, gezien de resultaten van PSV, Twente en Ajax in Utrecht)

EDIT: 0-0 gebleven. Kan er gezien het spel zeker mee leven, verdiend gelijkspel.
Jammer dat de wedstrijd gestaakt moest worden wegens een stel leeghoofden die het grappig vonden de scheidsrechter uit te schelden.
Gebruikersavatar
Georgiios
Berichten: 52
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 18:05
Locatie: Belgie

Re: Voetbal

Bericht door Georgiios »

Wayne3100 schreef:Utrecht - Feyenoord 0-0 (Rust)
Hopen dat Feyenoord er weet te winnen (zou toch knap zijn, gezien de resultaten van PSV, Twente en Ajax in Utrecht)

EDIT: 0-0 gebleven. Kan er gezien het spel zeker mee leven, verdiend gelijkspel.
Jammer dat de wedstrijd gestaakt moest worden wegens een stel leeghoofden die het grappig vonden de scheidsrechter uit te schelden.
Wat ben ik blij dat ik hier niet de enige Feyenoord-supporter ben. :oops:
"Hey, aren't you that famous hero everyone is talking about? I got a might quest for ya.. KISS MY ASS!
Chillist
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 17:10
Locatie: Steenwijk

Re: Voetbal

Bericht door Chillist »

Damn, het voetbal van PSV was écht om te janken gewoon. Dat word helemaal niks donderdag.. Het is dat ik eigenwijs ben en dat ik fan ben van PSV, maar anders zou ik niet gaan kijken naar die afslachting donderdag.. Nog geluk dat PSV zoveel geluk had en Heracles alle pech, anders dan was PSV vandaag ook nog afgeslacht.,.
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Voetbal

Bericht door DanielBoss »

Maar dat doet PSV dit seizoen al heel vaak.
Meestal spelen ze slecht en winnen ze met 1-0 of 2-0.
Maar ik moet wel zeggen dat ze wel heel veel geluk hadden gister tegen Heracles.

Hopen dat ze donderdag beter spelen (en nee ik ben geen PSV fan, maar als ze tegen een buitenlandse club moeten wel, je moet NL toch supporten ^^ )
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Remoc
Berichten: 14
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 11:54

Re: Voetbal

Bericht door Remoc »

Tegen heracles was het wel heel erg. Zoveel kansen die heracles gewoon verneukt. PSV had minimaal met 2-0 moeten verliezen.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Ajax zich staande houdt tegen Juve
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Re: Voetbal

Bericht door Wayne3100 »

DanielBoss schreef:Maar dat doet PSV dit seizoen al heel vaak.
Meestal spelen ze slecht en winnen ze met 1-0 of 2-0.
Maar ik moet wel zeggen dat ze wel heel veel geluk hadden gister tegen Heracles.

Hopen dat ze donderdag beter spelen (en nee ik ben geen PSV fan, maar als ze tegen een buitenlandse club moeten wel, je moet NL toch supporten ^^ )
Je bedoelt slecht spelen?
Want in dat geval kan ik het niet eens zijn met je. Daar staat PSV de afgelopen seizoen zeker bekend om, maar juist dit seizoen spelen ze ook goed voetbal, enkele uitzonderingen (zoals Heracles uit, Utrecht uit) daargelaten ;)

Remoc schreef:Tegen heracles was het wel heel erg. Zoveel kansen die heracles gewoon verneukt. PSV had minimaal met 2-0 moeten verliezen.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Ajax zich staande houdt tegen Juve
Zoals Juve het de afgelopen weken doet heeft Ajax zeker een kans. Toevallig hebben ze dit weekend wel weer een goede overwinning geboekt (3-2 tegen Genoa)
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Voetbal

Bericht door DanielBoss »

Wayne3100 schreef:
DanielBoss schreef:Maar dat doet PSV dit seizoen al heel vaak.
Meestal spelen ze slecht en winnen ze met 1-0 of 2-0.
Maar ik moet wel zeggen dat ze wel heel veel geluk hadden gister tegen Heracles.

Hopen dat ze donderdag beter spelen (en nee ik ben geen PSV fan, maar als ze tegen een buitenlandse club moeten wel, je moet NL toch supporten ^^ )
Je bedoelt slecht spelen?
Want in dat geval kan ik het niet eens zijn met je. Daar staat PSV de afgelopen seizoen zeker bekend om, maar juist dit seizoen spelen ze ook goed voetbal, enkele uitzonderingen (zoals Heracles uit, Utrecht uit) daargelaten ;)
Nee ik bedoel meer dat ze vaak winnen met soms goed voetbal en soms ook niet. Maar of ze nou goed of slecht spelen ze winnen heel vaak met 1 of 2-0.
Laatst gewijzigd door DanielBoss op wo 17 feb 2010, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Georgiios
Berichten: 52
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 18:05
Locatie: Belgie

Re: Voetbal

Bericht door Georgiios »

Wat verwachten jullie van Ac Milan - Man U?
Ik denk dat Man U gewoon gaat winnen met 0 - 2 ofzo.
"Hey, aren't you that famous hero everyone is talking about? I got a might quest for ya.. KISS MY ASS!
Gebruikersavatar
Scaletta
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:25
Locatie: Ergens in Nederland..

Re: Voetbal

Bericht door Scaletta »

Georgiios schreef:Wat verwachten jullie van Ac Milan - Man U?
Ik denk dat Man U gewoon gaat winnen met 0 - 2 ofzo.
Ik denk ook dat Man United gaat winnen maar dan met 3 - 2.
He who knows others is wise. He who knows himself is enlightened. ~ Lao Tzu
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least. ~ Onbekend
Chillist
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 17:10
Locatie: Steenwijk

Re: Voetbal

Bericht door Chillist »

DanielBoss schreef:
Wayne3100 schreef:
DanielBoss schreef:Maar dat doet PSV dit seizoen al heel vaak.
Meestal spelen ze slecht en winnen ze met 1-0 of 2-0.
Maar ik moet wel zeggen dat ze wel heel veel geluk hadden gister tegen Heracles.

Hopen dat ze donderdag beter spelen (en nee ik ben geen PSV fan, maar als ze tegen een buitenlandse club moeten wel, je moet NL toch supporten ^^ )
Je bedoelt slecht spelen?
Want in dat geval kan ik het niet eens zijn met je. Daar staat PSV de afgelopen seizoen zeker bekend om, maar juist dit seizoen spelen ze ook goed voetbal, enkele uitzonderingen (zoals Heracles uit, Utrecht uit) daargelaten ;)

Nee ik bedoel meer dat ze vaak winnen met soms goed voetbal en soms ook niet. Maar of ze nou goed of slecht spelen ze winnen heel vaak met 1 of 2-0.
Dat ze vaak met 1 of 2-0 winnen is omdat ze vaak pech hebben of gewoon weinig scoren en slecht zijn in de afronding. En integendeel, er wordt dit seizoen sterk voetbal gespeeld door de eindhovenaren, en natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar dat is bij elke club zo, je kan niet elke wedstrijd goed voetbal spelen he
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Voetbal

Bericht door DanielBoss »

Scaletta schreef:Ik denk ook dat Man United gaat winnen maar dan met 3 - 2.
Gefeliciteerd, u had gelijk!


Maar die goal van Seedorf, zo mooi! Sowieso erg leuke wedstrijd vond ik.
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Voetbal

Bericht door Metalsnake36 »

Ik had echt gedacht dat Milan zou winnen na die goal van Ronaldinho. De 2de goal van Man draaide het spel volledig om.
Alleen wel jammer dat ze Milan die 2de goal hebben gegeven. 3-1 was mooier geweest.
Laatst gewijzigd door Metalsnake36 op zo 17 apr 2011, 00:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Plaats reactie