Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bespreek hier het actuele nieuws van de dag.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door Duckz »

Hij zit idd bij Dick van Toorn. Een weekje zou het duren :)
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door Fast »

Weet je wat kut is ik ga volgende week naar de Ardennen met school. En maandag is de eerste wedstrijd van NL kut zooi baal echt dat ik er niet ben :evil:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door Radical »

Regel een uitstapje naar de kroeg met tv scherm :D.
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door Fast »

Zei ik ook al tegen mij leraar hij zei denk het niet :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door Freezown »

Zo was ik in Barcelona toen ze kampioen werden :D

Anyway, ik heb een stukje van de wedstrijd van Frankrijk gezien en het was geen hol aan dus toen heb ik niet verder gekeken. Ik heb zin in de wedstrijd maandag :)
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door Fast »

Ja ik ook :D maar mijn leraar neemt wel een wereldontvanger mee dus dat schilt nog iets.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door Duckz »

Fast schreef:Ja ik ook :D maar mijn leraar neemt wel een wereldontvanger mee dus dat schilt nog iets.
Gaat hij de wereldontvanger schillen?
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door D-nic »

Ik heb allebei de wedstrijden gezien. Mijn thoughts:

De eerste wedstrijd vond ik verrassend leuk. Allebei de ploegen probeerden wel te voetballen. De eerste helft was het vooral Mexico die probeerde aan te vallen en ik had niet het idee dat Bafana bij machte was om wat terug te doen. Ze bleven wel goed stand houden, waar Mexico toch het laatste stukje mistte om een goal te maken. De tweede helft was een stuk anders, door die vroege (en ook fantastische) goal van Zuid Afrika werd Mexico toch even uit het veld geslagen en ik was echt verbaasd over hoe Zuid Afrika combinatievoetbal speelde. Het zag er echt verzorgd uit bij vlagen. De goal van Mexico kon eigenlijk ook niet anders dan uit een standaardsituatie komen. Erg slecht verdedigd door Zuid Afrika, maar het zorgde denk ik wel voor een terechte uitslag: 1-1

Van Frankrijk - Uruguay heb ik alleen de tweede helft gezien, omdat ik zelf ook een voetbalwedstrijd had. Zoals ik al had verwacht was Frankrijk echt tergend slecht. Ik snap niet hoe die coach daar nog steeds zit en gelukkig wordt hij na dit toernooi vervangen. Er zat totaal geen idee achter bij Frankrijk. Ik zat me echt letterlijk te ergeren voor de tv. Het spel van die ploeg is gewoon gebaseerd op toeval, dat ze toevallig elkaar een keer begrijpen. Steeds proberen om 3 à 4 man uit te spelen en dan als het lukt een pass terug of een mislukt schot vanuit de tweede lijn. De enigen die ik wel goed vond was Toulalan en ook invaller Henry. Uruguay heb ik niet veel over te zeggen, het was vooral Frankrijk met balbezit en Uruguay was niet echt bij machte om een kans te creëren. 0-0 is jammer, maar meer zat er niet in denk ik. Frankrijk heeft een probleem.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door Freezown »

Robben is weer beschikbaar voor de wedstrijd tegen de Denen maar van Marwijk laat hem niet meespelen (bron: Volkskrant)
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Syriana
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:32

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door Syriana »

Het is gewoon duidelijk dat Frankrijk Henry mist en het is jammer dat hij niet geheel fit is om 90 minuten lang te spelen. Ik vond Anelka als zijn vervanger heel slecht spelen en is meer een "Vennegoor of Hesselink". Er werden bijna alleen maar lange ballen gegeven en er was weinig creativiteit behalve soms een actie van Diaby of Ribery. Uruguay moest het meer hebben van de counter en hebben in feite alleen 2 goede spitsen.
Wat is een bos zonder bomen als je door de bomen het bos niet meer kan zien ?

Specs
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door D-nic »

Henry is wel degelijk fit, maar er wordt gewoon de keuze gemaakt voor Anelka. Hoewel Henry vroegah de beste speler van de wereld was, vind ik dit geen verkeerde keuze. Henry heeft bij Barcelona dit seizoen niet heel veel gespeeld en als hij wel speelde kwam hij van de linkerflank. Anelka heeft met Chelsea de double gepakt en gewoon een goed seizoen gedraaid. Domenech had al eerder aangegeven dat hij liever speelt met spelers die ook altijd spelen bij hun club. Henry is natuurlijk nog steeds een geweldige voetballer en daarom kwam hij er ook in om misschien nog iets te forceren, maar er is gewoon geen beginnen aan bij dit Frankrijk.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door Freezown »

Ik vond Anelka bijzonder slecht spelen voor de paar minuten dat ik de wedstrijd heb gezien.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Scaletta
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:25
Locatie: Ergens in Nederland..

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door Scaletta »

De wedstrijden van vandaag waren best goed. De mooiste doelpunt vond ik van Heinze.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tQI_IKWQjhg[/youtube]

Wat ik slecht vond was hoe Robert Green de bal niet goed kon tegenhouden:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9uC2I9iFZdE[/youtube]
maar ja dat kan bij iedereen wel eens gebeuren.
He who knows others is wise. He who knows himself is enlightened. ~ Lao Tzu
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least. ~ Onbekend
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door Freezown »

BZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZ zzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZ ZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZ zzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZ

Een korte samenvatting van het WK
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door DanielBoss »

Hahaha, idd. Ik hoop echt dat ze die kutdingen een keer gaan verbieden!
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Wietkop
Berichten: 39
Lid geworden op: vr 23 apr 2010, 17:07
Locatie: Bakkeveen

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door Wietkop »

Morgen Nederland-Japan zelf hoop ik dat Nederland iets meer laat zien als de vorige keer. Als we van japan winnen dan zijn we weer in stap verder.Zelf denk ik dat nederland er in de kwartfinale er uit gaat door brazilie.
Specs: NVIDIA GeForce 9800 GT, Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), 2G Ram geheugen
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door coola »

ik hoop nog steeds dat japan gaat winnen van nl ( ja ik weet die kans is erg klein maar een mens mag toch hopen )
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door Fast »

:O waarom dat...
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door coola »

omdat ik voor japan ben ( in bijna alles )
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door Fast »

Leelijk :P geen echte hollander dus :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door DanielBoss »

NSB'er :evil:
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door coola »

lol dus omdat ik voor japan ben ben ik maar gelijk een nsb'er
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door D-nic »

Dus omdat ik een NSB'er ben, ben ik meteen een Japanner?
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door coola »

D-nic schreef:Dus omdat ik een NSB'er ben, ben ik meteen een Japanner?

nee
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Het WK: Hoe ver komt Nederland?

Bericht door woutersuper »

maar het is wel raar dat je niet voor Nederland bent
Afbeelding
Plaats reactie