Internet Probleem

Bespreek hier alles omtrent hardware en software.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DennZo
Berichten: 3
Lid geworden op: do 11 mar 2010, 23:57

Internet Probleem

Bericht door DennZo »

Hallo allemaal, heb me ook maar is geregistreerd op dit forum! Al veel bekende
namen zo te zien :D

Begin ook meteen met een probleem: Internet

Samenvatting
- Heb een ziggo-alles-in-één-plus pakket van 20mb/3mb.
- PC's die dit internet gebruiken zijn een laptop via het draadloos netwerk beneden en een desktop met bedraad netwerk op 2 hoog.
- Merk modem weet ik niet, de router is van Belkin (Belkin Wireless Router ....)

Het probleem
Mijn internet knalt eruit tijdens het downloaden van films via uTorrent op mijn desktop.

Test's
Heb al een nieuwe UTP-kabel getrokken vanaf mijn router/modem die in de meterkast staan, naar mijn kamer
op de 2e verdieping. Probleem niet opgelost

Heb ook geprobeerd om de UTP-kabel direct aan te sluiten op mijn modem. Probleem opgelost (niet lang getest, maar waarschijnlijk werkt het)

Conclusie
Dus mijn conclusie is dat mijn router op één of andere manier het niet aan kan. Gewoon surfen op het internet etc.
gaat prima, downloaden via uTorrent niet.
Een andere optie is dat de instellingen van uTorrent niet goed zijn, alhoewel er wel een groen vinkje aangegeven wordt.

Iemand misschien een idee? Moet ik een nieuwe router aanschaffen? Zo ja, welke is dan qua prijs/kwaliteit het best?
Of Zou het aan de instelling van uTorrent liggen? Zo ja, wat zou ik dan moeten veranderen?

Heb zoiets ook al in het GK-forum geplaatst, maar kwam er daarmee niet uit.

Als er meer informatie nodig is, zeg het a.u.b., want ik begin serieus behoorlijk wanhopig te worden van dit gezeik :P

SLECHT INTERNET SUCKS!
Just playing the game ...
Gebruikersavatar
TZC-T1-FX
Berichten: 225
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:01

Re: Internet Probleem

Bericht door TZC-T1-FX »

Connecties bij Utorrent verlagen
Follow me at www.globehouse.eu
Gebruikersavatar
DennZo
Berichten: 3
Lid geworden op: do 11 mar 2010, 23:57

Re: Internet Probleem

Bericht door DennZo »

Tot hoe laag?
Just playing the game ...
Plaats reactie