HALP! haperende PC

Bespreek hier alles omtrent hardware en software.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Djie
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:55
Locatie: ergens G.

HALP! haperende PC

Bericht door Djie »

jauw.

Sinds ik een nieuwe netwerkkaart in mn pc heb (LinksysWMP600N), hapert m'n pc ontzettend vaak. Het beeld en de muis blijven hangen, en als ik muziek op hebt blijft het ook hangen op een hapering, fucking irritant. Maar ik schijn het alleen te hebben als m'n internetverbinding aan is, want als ik de verbinding met mn netwerk verbreek, heb ik nergens last van. Als dit bezig is heb ik ook echt een KUTverbinding, 9/10 keer kan hij geen verbinding maken, en heel vaak laadt de pagina niet en doet msn het niet enzo. Ontvangst is niet slecht, maar ik heb gewoon echt geen flauw idee waar het vandaan komt. Maar op een slechte dag, dan blijft hij om de 5 seconden echt een seconde hangen, de hele PC ligt zeg maar still, vergelijk het maar met bijvoorbeeld als je een BSOD krijgt, blijft de pc even hangen, dat heb ik dus ook, maar dan 1 sec lang en zonder BSOD. Drivers zijn up2date, heb hem al uit het moederbord gehaald en weer teruggezet, allemaal zonder resultaat.


WIE O WIE
halps me
thx.
hiphop is mn mafacking troon en ik zit erop.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: HALP! haperende PC

Bericht door baxic »

miss te weinig stroom
Afbeelding
Gebruikersavatar
Djie
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:55
Locatie: ergens G.

Re: HALP! haperende PC

Bericht door Djie »

nope dat is het niet, genoeg voeding


anyone else?
hiphop is mn mafacking troon en ik zit erop.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: HALP! haperende PC

Bericht door Adanteh »

Welk besturingssysteem heb je, en welke drivers gebruik je?
Welke processor heb je verder?

Mijn oude PC liep altijd vast, en haperde ook erg vaak toen ik er een draadloze netwerkkaart van LinkSys erin deed. Andere drivers zorgden er voor dat het (half) werkte. Geen crashes en hapering meer, wel constant het signaal kwijt.. Uiteindelijke oplossing: Geen .Toen ook niet echt moeite gedaan omdat toen er toen toch een nieuwe PC kwam. (Het bleek namelijk een probleem te zijn met bepaalde processoren in samenwerking met die kaart en bepaalde drivers.
ORLY?
Gebruikersavatar
Djie
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:55
Locatie: ergens G.

Re: HALP! haperende PC

Bericht door Djie »

Windows 7 64bit, en drivers van de netwerkkaart bedoel je? in dat geval 3.0.2, gewoon de laatste.
en ik heb een E8400 op 4ghz.
Welke andere drivers zou ik moeten proberen dan?
hiphop is mn mafacking troon en ik zit erop.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: HALP! haperende PC

Bericht door Adanteh »

Geen idee welke ik toen gebruikte. Laatste drivers* had ik in ieder geval problemen mee, maar andere drivers van een ander merk (Beide kaarten gebruikten wel dezelfde chip) boden toen volgens mij voor mij de uitkomst. Maarja, dat was op een Pentium 4, en dat veroorzaakte het probleem. Lijkt me niet dat dat ook met een E8400 gebeurt.. Google leverde ook niks op?
ORLY?
Gebruikersavatar
Djie
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:55
Locatie: ergens G.

Re: HALP! haperende PC

Bericht door Djie »

Nope, google leverde geen ene ruk op.
hiphop is mn mafacking troon en ik zit erop.
Plaats reactie