MSN kaapt verbinding

Bespreek hier alles omtrent hardware en software.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

MSN kaapt verbinding

Bericht door Freezown »

Wanner ik mijn schermnaam of persoonlijk bericht verander in Windows Live Messenger valt iedere keer mijn internetverbinding weg, ik heb al geprobeerd om het opnieuw te installeren, dit hielp even maar toen kwam het probleem gewoon weer terug. Als ik mijn netwerkadapter uit en weer in schakel heb ik weer verbinding met het inernet. Als ik weer inlog in msn is m'n schernaam ook veranderd. Ik heb Windows 7 en een verbinding met draad. Iemand die hier ervaring mee heeft? Of een fatsoenlijke oplossing? Google loopt helaas op niets uit, en ook is er geen fatsoenlijke support te vinden van Microsoft.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: MSN kaapt verbinding

Bericht door RDJ134 »

Heel erg weird probleem, je zou kunnen testen of dit aan je messenger ligt door even Amsn te instaleren en je persoonlijke bericht veranderen. Val je er dan uit is de oorzaak in iedergeval niet je messenger zelf. Amsn is een alternatieve client (die ik zelf ook gebruik) die alles kan als de messenger van Microsoft, maar dan net weer met meer opties en mogelijkheden.
Gebruikersavatar
Syriana
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:32

Re: MSN kaapt verbinding

Bericht door Syriana »

Welke versie heb je en wat heb je allemaal op de achtergrond draaien ?
Wat is een bos zonder bomen als je door de bomen het bos niet meer kan zien ?

Specs
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: MSN kaapt verbinding

Bericht door Fast »

Ik heb echt een gevoel dat W7 zuigt ik heb ook allemaal van die kut bugs wat donders irritant is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: MSN kaapt verbinding

Bericht door Freezown »

Ik heb gewoon de laatste versie van Windows Live Messenger, op de achtergrond heb ik de virusscanner Avast en de Catalyst Control center draaien.

Ik kan misschien ook gewoon Amsn gebruiken mocht het probleem niet opgelost worden.
Man this is such a drag
Plaats reactie