Het grote FIFA 10 topic!

Bespreek hier alles omtrent de games in het algemeen.
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Het grote FIFA 10 topic!

Bericht door StormbladeNL »

Fifa 10 geef je mening ;)

morgen komt Fifa 10: Ultimate Team uit gaan jullie hem halen?
Laatst gewijzigd door StormbladeNL op wo 24 feb 2010, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Greenwork
Berichten: 50
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 19:31

Re: het Grote Fifa 10 topic!

Bericht door Greenwork »

Fifa 10 vind ik persoonlijk een echte verbetering dan Fifa 09. Vooral met de 360-graden dinges, wat ik overigens wel mee vallen. Fifa 10, het beste voetbalspel.
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: het Grote Fifa 10 topic!

Bericht door Radical »

Diverse potjes er op zitten, in 'splitscreen' om het zo maar even te noemen. Daarmee bedoel ik met meerdere op één console en tv, dus offline.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: het Grote Fifa 10 topic!

Bericht door Metalsnake36 »

^^ Hoe vond jij het ?
Laatst had een vriend hem naar mij toe meegenomen en hij beviel me wel . In het begin was het wel even wennen dat ie nu 360 graden rotatie heeft , maar uiteindelijk kun je daar wel meer moves mee en beter een voorzet geven etc.
Ik vind het zeker een verbetering ten opzichten van '09 die ik wel heb gehad maar verkocht . Ik ben dan nu ook van plan om binnenkort Fifa 10 te kopen bij de eerst volgende prijs daling. Ik ben namelijk geen gigantische voetbal fan en heb dan weinig zin om een game voor 65 euro te kopen als ik hem alleen af en toe voor de fun speel...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: het Grote Fifa 10 topic!

Bericht door Radical »

Ben zelf ook totaal geen voetbalfan. Laatste FIFA die ik echt gespeeld heb is FIFA 2000 en daarvoor 1998. Alle andere delen waren hooguit op één hand te tellen qua potjes als ik het überhaupt gespeeld heb.

De enige reden dat ik FIFA 10 speelde was omdat degene met wie ik speelde wel een voetbalfan is en de game had gekocht. Zodoende ben ik tegen en samen met hem in een team wat potjes gaan spelen. Moet zeggen dat het beviel, maar ik koop de game niet zelf, omdat ik er solo geen tijd in zal steken, omdat het me niet aantrekt om te beginnen.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: het Grote Fifa 10 topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Ik moet zeggen dat als ik eenmaal bezig ben in speltype Coach ik helemaal los ga en gewoon in een keer een heel seizoen doe... Echt gruwelijk...
Lag op een schooldag lekker vroeg om 10 uur in bed , PSP gepakt en begon toen Fifa erop te doen (had hem net gekocht) en heb onbewust tot 6 uur 's ochtends gespeeld ! Was natuurlijk dood en dood moe op school , gelukkig maar 5 uurtjes.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Re: het Grote Fifa 10 topic!

Bericht door Wayne3100 »

Absoluut een verbetering t.o.v. FIFA 09, o.a. door de 360 graden en een paar vervelende kleine bugs die weg zijn gehaald (bijv. dat je in 09 constant buitenspel stond)..
Ook in FIFA 10 zitten echter (helaas) veel kleine dingen. Het punt waar ik me nog steeds het meest aan stoor is dat het vaak gebeurt dat een van je verdedigers, net voordat jij er de controle over krijgt, twee stappen volledig de verkeerde richting in zet, waardoor de spits die op dat moment de bal heeft (en die jij af wil stoppen) al bijna 1 op 1 staat met de keeper.
Dit gebeurt vooral op momenten dat je tegen de computer bijv. al 3-0 voorstaat. Dan kun je er echt op rekenen dat je een tegendoelpunt krijgt door dit soort kleine dingetjes die de computer met je uithaalt :P

Andere kleine dingen:
- Duwen speelt soms een (te) dominante rol
- De scheidsrechter is niet altijd even consequent: kreeg laatst nog geel voor een duw, maar geen kaart voor een volle sliding van achteren
- Dat de camera even langs het stadium gaat om aan te kondigen dat er een wissel aankomt is handig, maar het is nog steeds niet te skippen en dat irriteert me soms echt mateloos
- Zelfde geldt voor de scheidsrechter: leuk dat hij iemand geel geeft, goed dat ze daar een balkje voor hebben gemaakt waarin het duidelijk te zien is, maar laat dan het moment waarop hij geel geeft gewoon 'skipbaar' zijn
- Heb laatst een eigen doelpunt gemaakt omdat de bal op de lijn nog tegen mijn verdediger aankwam. Gezien het feit dat de bal er echter toch al in ging en ik de bal niet van richting deed veranderen is dit onjuist.
- Assists worden in Manager Mode allemaal aan de keeper gegeven. Dit is te fixen met een patch van internet, maar ik heb geen internet, dus daar heb ik niks aan
- Keeper in de arena en in wedstrijden (laten we zeggen een normale Premier League wedstrijd) zijn niet van hetzelfde niveau: bij een van mijn ingestudeerde corners geef ik met gemak een voorzet die in de arena over de keeper heen gaat, in wedstrijden lukt dit niet en pakt de keeper gewoon de bal
- Commentaar is niet altijd goed: vaak komt het voor dat als ik bijv. met Jesus Navas een pass geef op Balotelli en dan met hem een pass wil geven op Rooney die wordt onderschept, dat de commentatoren zeggen dat 'de pass van Jesus Navas niet goed was' (terwijl de fout pas daarna werd gemaakt).
Ook gebeurt het dat de commentatoren simpelweg de verkeerde opmerkingen maken, bijv. dat een verdediger de bal heeft afgepakt van de aanvaller, terwijl jij (met die aanvaller) gewoon nog de bal hebt.
- Op Legendary gaat 80% van de vrije trappen van net buiten de 16 erin (van de computer). Dit percentage zou een stuk lager moeten liggen (zo rond de 40 tot 50%).
- Misschien was het toeval, maar ik speelde laatste een verlenging tegen Arsenal en plotseling waren de commentatoren de namen van de spelers vergeten, want ik heb de hele verlenging lang niet 1 naam gehoord.
- De salarissen zijn niet gebalanceerd. De meeste goed betaalde spelers van mij (Vidic, Ferdinand etc.) verdienen ong. 70.000 euro per week, Rooney verdient 300.000 per week.
Ook nieuwe goede spelers (David Silva bijv). vragen zo'n 250.000 euro per week: dit kan je bijna niet betalen zonder Rooney te moeten verkopen
- De teksten van de 'board' zijn vrij eentonig, mag wat meer variatie in. Het zou bijvoorbeeld leuk zijn als je een ander bericht krijgt als je een rivaal (in dit geval Man City) verslaat dan bij een normale PL club.
Ook is het zo dat de board geen opmerkingen meer maakt over individuele wedstrijden wanneer het balkje (dat aangeeft hoeveel vertrouwen ze in je hebben) vol is.
- Keepers kunnen lang niet aan alle goals iets doen, is dan ook onzin om ze direct een veel lager cijfer te geven bij een tegengoal.
- Zodra je iemand wisselt vind je zijn cijfer niet meer terug in de lijst: dit geeft de indruk dat de speler niet mee heeft gedaan. Het is dat Rooney toevallig laatst MOTM werd nadat ik hem had gewisseld want anders was ik er nooit achter gekomen dat wissels wel degelijk een cijfer krijgen.
- Het geven van cijfers zou moeten gebeuren bij een minimaal aantal minuten dat een speler heeft meegespeeld (bijv. een halfuur). Nu komt het nog voor dat spelers die 10 minuten meedoen en daarin 2 foute passes geven meteen een 3 krijgen.

Maar overall ben ik tevreden hoor :lol:
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: het Grote Fifa 10 topic!

Bericht door StormbladeNL »

Wayne3100 schreef:ik heb alles dat te verklaren is of niet klopt effe verklaart ;)
Andere kleine dingen:
- De scheidsrechter is niet altijd even consequent: kreeg laatst nog geel voor een duw, maar geen kaart voor een volle sliding van achteren
dik komt omdat je dan waarschijnlijk net daarvoor 1 of 2 overtredingen hebt begaan en dan krijgt je hele team een waarschuwing en daarna dus geel
- Zelfde geldt voor de scheidsrechter: leuk dat hij iemand geel geeft, goed dat ze daar een balkje voor hebben gemaakt waarin het duidelijk te zien is, maar laat dan het moment waarop hij geel geeft gewoon 'skipbaar' zijn
dit is ook skipbaar hoor
- Assists worden in Manager Mode allemaal aan de keeper gegeven. Dit is te fixen met een patch van internet, maar ik heb geen internet, dus daar heb ik niks aan
tja maar patches gebeuren in elk spel waar een foutje inzit dus dit zie ik nou niet echt als een minpunt of probleem aangezien ze het ook hebben verholpen
- Keeper in de arena en in wedstrijden (laten we zeggen een normale Premier League wedstrijd) zijn niet van hetzelfde niveau: bij een van mijn ingestudeerde corners geef ik met gemak een voorzet die in de arena over de keeper heen gaat, in wedstrijden lukt dit niet en pakt de keeper gewoon de bal
dit komt doordat de keeper in de arena (ben effe zn naam kwijt maar is niet zo goed iniedergeval) slechter is dan die van bijv. Liverpool
- Commentaar is niet altijd goed: vaak komt het voor dat als ik bijv. met Jesus Navas een pass geef op Balotelli en dan met hem een pass wil geven op Rooney die wordt onderschept, dat de commentatoren zeggen dat 'de pass van Jesus Navas niet goed was' (terwijl de fout pas daarna werd gemaakt).
Ook gebeurt het dat de commentatoren simpelweg de verkeerde opmerkingen maken, bijv. dat een verdediger de bal heeft afgepakt van de aanvaller, terwijl jij (met die aanvaller) gewoon nog de bal hebt.
veel van die problemen zijn weg als je het commentaar op engels zet
- Misschien was het toeval, maar ik speelde laatste een verlenging tegen Arsenal en plotseling waren de commentatoren de namen van de spelers vergeten, want ik heb de hele verlenging lang niet 1 naam gehoord.
toeval
- De salarissen zijn niet gebalanceerd. De meeste goed betaalde spelers van mij (Vidic, Ferdinand etc.) verdienen ong. 70.000 euro per week, Rooney verdient 300.000 per week.
Ook nieuwe goede spelers (David Silva bijv). vragen zo'n 250.000 euro per week: dit kan je bijna niet betalen zonder Rooney te moeten verkopen
het klopt maybe niet helemaal maar ga dr maar wel vanuit dat een Rooney echt meer verdiend dan Ferdinand en volgens mij hoef ik david silva niet voor zoveel te contracteren als je een goede onderhandelaar hebt kun je met 60% ook al een speler contracteren
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: het Grote Fifa 10 topic!

Bericht door D-nic »

Dus de game heeft geen fouten?
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Re: het Grote Fifa 10 topic!

Bericht door Wayne3100 »

StormbladeNL schreef:
Wayne3100 schreef:ik heb alles dat te verklaren is of niet klopt effe verklaart ;)
Andere kleine dingen:
- De scheidsrechter is niet altijd even consequent: kreeg laatst nog geel voor een duw, maar geen kaart voor een volle sliding van achteren
dik komt omdat je dan waarschijnlijk net daarvoor 1 of 2 overtredingen hebt begaan en dan krijgt je hele team een waarschuwing en daarna dus geel

Zou kunnen, heb ik niet opgelet. Toch blijft het zo dat je soms voor behoorlijk grove overtredingen geen geel krijgt. Heeft misschien meer ermee te maken dat de overtreding zelf een beetje anders eruit ziet dan de game hem verwerkt.

- Zelfde geldt voor de scheidsrechter: leuk dat hij iemand geel geeft, goed dat ze daar een balkje voor hebben gemaakt waarin het duidelijk te zien is, maar laat dan het moment waarop hij geel geeft gewoon 'skipbaar' zijn
dit is ook skipbaar hoor

Op het moment dat de scheids naar een speler toe loopt en hem geel geeft? Ik druk elke knop, maar geloof mij maar dat er niets gebeurt

- Assists worden in Manager Mode allemaal aan de keeper gegeven. Dit is te fixen met een patch van internet, maar ik heb geen internet, dus daar heb ik niks aan
tja maar patches gebeuren in elk spel waar een foutje inzit dus dit zie ik nou niet echt als een minpunt of probleem aangezien ze het ook hebben verholpen

Is ook waar dat het voor veel mensen met patch niet uitmaakt, maar voor mij blijft het een minpunt. Zou een game als FIFA eigenlijk ook niet mogen overkomen

- Keeper in de arena en in wedstrijden (laten we zeggen een normale Premier League wedstrijd) zijn niet van hetzelfde niveau: bij een van mijn ingestudeerde corners geef ik met gemak een voorzet die in de arena over de keeper heen gaat, in wedstrijden lukt dit niet en pakt de keeper gewoon de bal
dit komt doordat de keeper in de arena (ben effe zn naam kwijt maar is niet zo goed iniedergeval) slechter is dan die van bijv. Liverpool

Dat snap ik, maar dat vind ik jammer. Zo kun je dus iets instuderen in de Arena wat vervolgens niet werkt. Wat heb je er dan aan?

- Commentaar is niet altijd goed: vaak komt het voor dat als ik bijv. met Jesus Navas een pass geef op Balotelli en dan met hem een pass wil geven op Rooney die wordt onderschept, dat de commentatoren zeggen dat 'de pass van Jesus Navas niet goed was' (terwijl de fout pas daarna werd gemaakt).
Ook gebeurt het dat de commentatoren simpelweg de verkeerde opmerkingen maken, bijv. dat een verdediger de bal heeft afgepakt van de aanvaller, terwijl jij (met die aanvaller) gewoon nog de bal hebt.
veel van die problemen zijn weg als je het commentaar op engels zet

Ik had het over het Engelse commentaar; aan het Nederlandse commentaar maak ik geen woorden vuil.


- Misschien was het toeval, maar ik speelde laatste een verlenging tegen Arsenal en plotseling waren de commentatoren de namen van de spelers vergeten, want ik heb de hele verlenging lang niet 1 naam gehoord.
toeval
- De salarissen zijn niet gebalanceerd. De meeste goed betaalde spelers van mij (Vidic, Ferdinand etc.) verdienen ong. 70.000 euro per week, Rooney verdient 300.000 per week.
Ook nieuwe goede spelers (David Silva bijv). vragen zo'n 250.000 euro per week: dit kan je bijna niet betalen zonder Rooney te moeten verkopen
het klopt maybe niet helemaal maar ga dr maar wel vanuit dat een Rooney echt meer verdiend dan Ferdinand en volgens mij hoef ik david silva niet voor zoveel te contracteren als je een goede onderhandelaar hebt kun je met 60% ook al een speler contracteren

Ik heb mijn onderhandelaar nog niet verbeterd, maar ik mag toch aannemen dat die bij Man Utd al van behoorlijke kwaliteit is.. Het is gewoon een beetje jammer dat dit de enige manier is om hem binnen te krijgen, zeker gezien het feit dat dit nog maar 1 topspeler is. Mocht ik nog een heel topelftal willen hebben bij Man Utd dan kan dat dus blijkbaar niet zomaar.
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: het Grote Fifa 10 topic!

Bericht door StormbladeNL »

nou de onderhandelaar van manchester is even goed aan het begin als die van rkc waalwijk... (oftewel alle onderhandelaren zijn even goed/slecht )
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Re: het Grote Fifa 10 topic!

Bericht door Wayne3100 »

StormbladeNL schreef:nou de onderhandelaar van manchester is even goed aan het begin als die van rkc waalwijk... (oftewel alle onderhandelaren zijn even goed/slecht )
Ze hebben toch een bepaald level (je staff), ik mag toch aannemen dat de levels van begin af aan hoger liggen bij Man Utd dan pakweg Roda of RKC?
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: het Grote FIFA 10 topic!

Bericht door StormbladeNL »

ja wel wat hoger ja maar als je niet upgrade moet je wel spelers contracteren voor iets van 80 tm 85 % en dat kan als je vol upgrade (wat ik altijd doe) iets van 60 % zijn en dat scheelt bij dure spelers toch al gauw 50.000 salaris
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Re: Het grote FIFA 10 topic!

Bericht door Wayne3100 »

Hmm, dat moet ik maar eens doen dan. Wil toch echt David Silva binnenhalen :)
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Het grote FIFA 10 topic!

Bericht door StormbladeNL »

effe een editje in de beginpost ;)
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het grote FIFA 10 topic!

Bericht door DanielBoss »

Het spel opzich vind ik briljant. Veel beter als PES en Fifa 09.

Maar dat commentaar. BLACH. Elke Fifa is het weer raak.
Ik zet het commentaar standaard op engels, want wat die Evert en Yuri uitkramen, dat slaat echt, maar dan ook echt helemaal nergens op.

Voorbeeld: Je schiet de bal als aanvaller net naast het doel. Goede doelpoging. Krijg je het volgende commentaar erbij: 'De verdediger zag geen andere optie dan de bal over de zijlijn te spelen.'

WTFAK slaat dat dan op? En dat is maar 1 van de fouten die in het commentaar zitten, want in principe is alles wat ze zeggen best wel scripted bullshit. Echt belachelijk vind ik dat.
Spoiler: show
En ik irriteer me er dood aan, voor als je dat nog niet door had :) .
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Re: Het grote FIFA 10 topic!

Bericht door Wayne3100 »

Het Nederlandse commentaar is idd het vermelden niet waard...
Zit ook totaal geen emotie in als ze bijv. zeggen dat iemand bijna scoorde.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het grote FIFA 10 topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Bij mij zegt een van die 2 gasten bij IEDERE tackel die er een klein beetje naast zit ' Hij kwam er hard in en hij loopt zelf te hinken , hij moet er misschien wel af' ALTIJD . Terwijl de spelers gewoon niks hebben :S . Vaag...
Afbeelding
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Het grote FIFA 10 topic!

Bericht door StormbladeNL »

maar gaan jullie UT dan halen??
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Gebruikersavatar
Wayne3100
Berichten: 54
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 21:51

Re: Het grote FIFA 10 topic!

Bericht door Wayne3100 »

Ik snap overigens sowieso niet helemaal wanneer een speler nou wel geblesseerd is en eraf moet en wanneer niet.
Als je een speler van het veld ziet hinken en er staat dat hij een blessure heeft en je wisselt hem zeggen de (engelse) commentatoren nooit dat hij eraf gaat omdat hij geblesseerd is, terwijl ze dit bij een speler die op de grond ligt en het uitschreeuwt (en die je vervolgens dus ook wisselt) wel altijd zeggen...
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het grote FIFA 10 topic!

Bericht door Metalsnake36 »

StormbladeNL schreef:maar gaan jullie UT dan halen??
Nee , ik wacht tot FIFA 2011 . Voorlopig houd ik mezelf tevreden met FIFA 2010 .
Afbeelding
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Het grote FIFA 10 topic!

Bericht door StormbladeNL »

Wayne3100 schreef:Ik snap overigens sowieso niet helemaal wanneer een speler nou wel geblesseerd is en eraf moet en wanneer niet.
Als je een speler van het veld ziet hinken en er staat dat hij een blessure heeft en je wisselt hem zeggen de (engelse) commentatoren nooit dat hij eraf gaat omdat hij geblesseerd is, terwijl ze dit bij een speler die op de grond ligt en het uitschreeuwt (en die je vervolgens dus ook wisselt) wel altijd zeggen...
ja maar het commentaar moet je zowiezo niet naar luisteren het is leuk dat het er is maar er zijn maar een paar situaties waarbij er ook echt iets gebeurt en zij iets zeggen dat daarmee overeenkomt
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Het grote FIFA 10 topic!

Bericht door StormbladeNL »

Ik heb UT en moet zeggen dat het toch heel veel toevoegt en een grote verbetering is ten opzichte van vorig jaar.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Greenwork
Berichten: 50
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 19:31

Re: Het grote FIFA 10 topic!

Bericht door Greenwork »

Is er trouwens nog iemand fanatiek bezig met zijn Pro ?
Gebruikersavatar
StormbladeNL
Berichten: 187
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 08:28
Locatie: Lochem

Re: Het grote FIFA 10 topic!

Bericht door StormbladeNL »

beetje maar speel meer UT nu
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Amsterdamse Football Club Ajax
Plaats reactie