[X360,PS3] Red Dead Redemption

Bespreek hier alles omtrent de games in het algemeen.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: [X360,PS3] Red Dead Redemption

Bericht door Freezown »

Die game is overal uitverkocht voor de xbox :(
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: [X360,PS3] Red Dead Redemption

Bericht door Duckz »

Ik heb em :$
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: [X360,PS3] Red Dead Redemption

Bericht door RDJ134 »

Mijn review er van kan je hier lezen.
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: [X360,PS3] Red Dead Redemption

Bericht door woutersuper »

zal ik hem gaan halen? want ik heb nu vakantie en ik wil een goed spel hebben. maar aangezien ik net weer 2 maanden wow heb gekocht wil ik dr ook niet verslaafd aan raken.
Afbeelding
Clint
Berichten: 391
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:42

Re: [X360,PS3] Red Dead Redemption

Bericht door Clint »

Dan moet je 'm vooral niet kopen. :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: [X360,PS3] Red Dead Redemption

Bericht door Freezown »

Ik heb hem, samen met een vriend de laatste twee bij de FRS gehaald, nu nog wachten op m'n xbox >.<
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: [X360,PS3] Red Dead Redemption

Bericht door coola »

oke ik ben nu echt gewoon op een kut manier doodt gegaan
Spoiler: show
ik was bezig met een paard te lasso'en ik had hem eindelijk te pakken dus ik stap van mijn paard af om naar dat andere paard toe lopen. gaat dat paard weer lopen maar wel de afgrond in dus ik wou m'n lasso los laten maar daar was ik dus te laat voor want ik zag dat touw aanspannen vloog zo de afgrond in :evil:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Canciser
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 19:54
Locatie: Eindhoven

Re: [X360,PS3] Red Dead Redemption

Bericht door Canciser »

Hij is best vet, maar toch kan het verhaal mij niet zo pakken als dat van bijvoorbeeld MW2. Ook dat paardrijden begint me de strot uit te hangen, betrap mezelf er elke keer weer op dat ik Just Cause 2 steeds maar weer opnieuw in mijn xdoos gooi.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: [X360,PS3] Red Dead Redemption

Bericht door Metalsnake36 »

Nou als MW2 jou kon pakken vind ik dat al heel wat. Maar je hebt gelijk. Het verhaal was niet heel erg sterk op de laatste +- 20 missies na dan. Ik heb het ook niet echt geweldig gevolgd. Ik denk dat dat ook komt door die niet heel erg sterke cutscenes en niet al te bijzondere karakters. Dat is iets wat bijvoorbeeld GTA IV heel goed heeft gedaan. Herkenbare personages met ieder hun eigen eigenschappen. Bij RDR vond ik eigenlijk alleen die vage dude bij dat verlaten kerkje wat die lijken zit op te graven wel leuk. Voor de rest weet ik geen enkel ander personage te noemen die ik leuk vond of bijzonder op die super goede schiet dude in mexico en ' Uncle' na. Die hadden dan nog enigszins iets van een karakter.
Het geluid vond ik ook niet super. Meer muziek erin. Inplaats van af en toe een beetje een paar tonen. Gewoon een beetje muziek in de achtergrond. En de cutscene camera had ook wat mooier uitgewerkt kunnen worden. Ook de voice acting had wat beter gemogen van de karakters.
Dan was het verhaal denk ik stukken sterker geweest.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wietkop
Berichten: 39
Lid geworden op: vr 23 apr 2010, 17:07
Locatie: Bakkeveen

Re: [X360,PS3] Red Dead Redemption

Bericht door Wietkop »

Heb donderdag een ps3 gekocht met Red dead redemption. Met de sp zit ik op 56% en wilde een kleine stukje van de multiplayer spelen maar ik kon geen medespelers vinden om lekker een potje te knallen heb de laatste patch gedownload daarna kon ik ook geen spelers vinden heb alles ook via select gedaan en dan match wou niet en ook niet als ik er heen ging lopen kon ik ook geen spelers vinden. Op internet kwam ik ook niet veel verder. Weet iemand hoe dit wel moet?
Specs: NVIDIA GeForce 9800 GT, Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), 2G Ram geheugen
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: [X360,PS3] Red Dead Redemption

Bericht door Rick-Bellic »

Aantal screenshots van de nieuwe add-on Undead Nightmare:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Deninho
Berichten: 136
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:49
Locatie: Amsterdam

Re: [X360,PS3] Red Dead Redemption

Bericht door Deninho »

Is dit SP of weer zon MP uitbreiding?
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: [X360,PS3] Red Dead Redemption

Bericht door Rick-Bellic »

Rockstar International heeft vandaag de eerste screenshots van het nieuwe uitbreidingspakket van Red Dead Redemption laten zien. Het Undead Nightmare Pack zal in de herfst van dit jaar verschijnen voor de Xbox 360 en PlayStation 3 en zal een geheel nieuwe single-player missie bevatten waarbij John Marston een geneesmiddel moet vinden tegen een zombieplaag die de wereld van Red Dead Redemption teistert.

Naast een nieuwe single-player missie zal het Undead Nightmare Pack ook nieuwe gameplay mechanics bevatten, nieuwe wapens, zombie dieren, mytische wezens en zelfs een gloednieuwe geheime locatie. Het Undead Nightmare Pack zal gelijktijdig op Xbox LIVE en het PlayStation Network te downloaden zijn voor respectievelijk 800 Microsoft Points en 9,99 euro.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: [X360,PS3] Red Dead Redemption

Bericht door Rick-Bellic »

De eerste beelden van de nieuwe add-on:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HA8sok2tbMU[/youtube]

Ziet er wel cool uit, maar vind het geen 10 euro waard. Wat vinden jullie ervan?
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: [X360,PS3] Red Dead Redemption

Bericht door RDJ134 »

Ik ben een sucker voor zombies, maar ik koop het niet. Te duur voor een gimmick. Bovendien durf ik te wedden dat dit 31 oktober op halloween uitkomt.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: [X360,PS3] Red Dead Redemption

Bericht door Rick-Bellic »

Nieuwe screenshots van Undead Nightmare:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie