[PS3/Xbox360/PC] Battlefield: Bad Company 2

Bespreek hier alles omtrent de games in het algemeen.
Gebruikersavatar
Syriana
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:32

Re: [PS3/Xbox360/PC] Battlefield: Bad Company 2

Bericht door Syriana »

Update: 5 nieuwe video's toegevoegd (Review, Helicopter Raid Gameplay, Vehicle Spectacular Gameplay, Launch Trailer en HourOne).
Wat is een bos zonder bomen als je door de bomen het bos niet meer kan zien ?

Specs
FireFuse
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:08

Re: [PS3/Xbox360/PC] Battlefield: Bad Company 2

Bericht door FireFuse »

Heb het nu de hele dag met de clan zitten spelen zo maar op bed :P
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: [PS3/Xbox360/PC] Battlefield: Bad Company 2

Bericht door Radical »

Net begonnen met de singleplayer en stond echt even met open mond te kijken toen het spel terug de tijd in ging. Gelukkig ging het daarna weer naar het heden toe, maar vond het toch best een aparte gewaarwording eventjes.

Al met al vind ik het er allemaal erg goed uit zien en speelt het ook weer erg lekker. Het enige is dat net zoals bij het origineel, de grote levels me niet echt aanspreken. Ik speel liever gewoon kortere chapters waar ik elk moment kan stoppen. Natuurlijk kan dat hier bij een save point ook, maar toch is het imo toch anders om dan opeens te stoppen halverwege een grote map :P.
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: [PS3/Xbox360/PC] Battlefield: Bad Company 2

Bericht door Fast »

Ik heb ongeveer 7 missies gedaan en ik wissel steeds beetje om. Dan mp dan sp ik vind het tot nu toe de game beter dan mw2. Bij mw2 irriteer ik mij online heel erg en bij bc2 niet, daarom speel ik bc2 veel liever dan mw2.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Syriana
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:32

Re: [PS3/Xbox360/PC] Battlefield: Bad Company 2

Bericht door Syriana »

Er is sinds eergisteren een nieuwe server update uitgebracht genaamd R7.

Hieronder staan de veranderingen:

"We have just distributed a new server version named R7 to the server hosts. Early signs from the hosts are good with 20% less load on the server CPU, improved hit detection, Veteran rank handling is fixed so you should get your M1 Garand back now plus some other fixes to better help the server hosting companies and better management of Punkbuster IDs."

All dedicated servers are currently patching to the new server build just released by DICE, R7, which has quite a few fixes:

# Several common crash fixes. Especially those which have monitoring scripts that rely on the Remote Admin interface should see stability improvements.
# PunkBuster can send commands to Remote Admin interface (so ‘pb_sv_task 0 -1 ’ works)
# Veteran-rank handling corrected (it was broken in R6 and possibly earlier)
# Switched back to Release version of the low-level networking library; less debug output but higher performance
# Increased the initial server reconnection interval to 30+rand(30) seconds
# PB GUID generation is now based on EA account IDs (it used to be based on persona names)
# Added new command line options which allow providers to easily maintain server GUID's
Wat is een bos zonder bomen als je door de bomen het bos niet meer kan zien ?

Specs
Gebruikersavatar
Syriana
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:32

Re: [PS3/Xbox360/PC] Battlefield: Bad Company 2

Bericht door Syriana »

Update: Steam bied nu een Squad Pack (dus voor 4 personen) voor de prijs van 3. Tevens heeft EA de Master Server Status nu op de frontpage van de Bad Company 2 website gezet.
Wat is een bos zonder bomen als je door de bomen het bos niet meer kan zien ?

Specs
Gebruikersavatar
Syriana
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:32

Re: [PS3/Xbox360/PC] Battlefield: Bad Company 2

Bericht door Syriana »

Update: een nieuwe gameplay video (VIP Map Pack 2 Trailer) toegevoegd en tevens is VIP Map Pack 2 gereleased.
Wat is een bos zonder bomen als je door de bomen het bos niet meer kan zien ?

Specs
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: [PS3/Xbox360/PC] Battlefield: Bad Company 2

Bericht door Fast »

Bedankt voor poste kga hem zo ff downloaden en spelen :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: [PS3/Xbox360/PC] Battlefield: Bad Company 2

Bericht door Scars »

Lekker bezig zo Syriana. Way to go! :P
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: [PS3/Xbox360/PC] Battlefield: Bad Company 2

Bericht door Adanteh »

Moet zeggen dat ik de 'nieuwe' maps toch wel erg fijn vindt. Arica Harbor is echt een kleine conquest map zonder voertuigen en dat maakt het wel erg leuk. Laguna Pressa met Rush mode is ook wel grappig. Met wat teamwork is die map met aanvallen echt gigantisch makkelijk, maar als je wat random mensen hebt is het al gigantisch moeilijk om voorbij het eerste punt te komen. (Helemaal als je eigen snipers alle cover weg mortarren).
ORLY?
Gebruikersavatar
Syriana
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:32

Re: [PS3/Xbox360/PC] Battlefield: Bad Company 2

Bericht door Syriana »

Update: aankomende woensdag komt er een nieuwe client update en server update. Hier kun je de changelog vinden.
Wat is een bos zonder bomen als je door de bomen het bos niet meer kan zien ?

Specs
Plaats reactie