Welke games wil jij zeker kopen?

Bespreek hier alles omtrent de games in het algemeen.
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Welke games wil jij zeker kopen?

Bericht door GDLeroy »

Ik heb al veel games mogen spelen maar weinig hebben mij echt goed weten te boeien. De laatste game die mij heeft weten te prikkelen was toch zeker Call of Duty MW2. Dit is een absolute topper in zijn Genre. Grafisch erg goed, speelbaarheid is uitstekend en het verveelt niet snel. Aankomende maanden komen er genoeg goeie titles uit. Denk aan bijvoorbeeld de Splinter Cell Conviction. Heb hier al wat beelden van kunnen zien via stream maar ook bij Gamelab#3.
Michiel van Ubisoft was er om een kleine demo te geven. Jammer genoeg mocht ik geen opnames maken want ik had het graag met jullie gedeeld. Een goeie aanrader, nu is Sam Fisher daadwerkelijk een personage geworden die meer kan dan alleen in de schaduwen rondhangen. Je ziet nu ook iets meer van het leven van Fisher. Waar ik zelf op zit te wachten is Final Fantasy XIII. Ik heb vanaf deel 7 elke FF game gespeeld die er was. Een ongelovelijk meeslepend verhaal keer op keer in elk deel. Ben jij iemand die het snel zat is om games binnen een paar uur uitgespeeld te hebben? Dan is FF zeker iets voor jou. Nu ben je niet meer met een paar uurtjes klaar dat verzeker ik je. Grafisch is het een meesterwerk en het blijft me ook telkens weer verbazen hoe de makers het voor elkaar weten te krijgen. En dan heb ik het ook nog niet eens over de muziek in de game. Om een lang verhaal nog langer te maken, Splinter Cell Conviction, Final Fantasy zijn toch de games die me meer weten te prikkelen.
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door Radical »

Er is nog zoveel uit 2009 en soms zelfs 2008 dat ik spelen wil. Onlangs nog een inhaalslag gedaan met games uit 2008. Daar komt ook bij dat 2010 al weer een aantal vette titels heeft die ik nog spelen wil. Zoveel keus, zo weinig tijd helaas. Omdat de tijd zo snel gaat heb ik niet echt een lijstje met games die ik zeker wil kopen.
Gebruikersavatar
Djie
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:55
Locatie: ergens G.

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door Djie »

Ik ben niet echt van plan om nog iets te gaan kopen voor m'n 360, aangezien ik MW2 heb, en nog een aardige game PC waar ik nog wel tijden zoet mee ben. Misschien als er echt iets tofs uitkomt haal ik het wel.
hiphop is mn mafacking troon en ik zit erop.
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door GDLeroy »

Radical schreef:Er is nog zoveel uit 2009 en soms zelfs 2008 dat ik spelen wil. Onlangs nog een inhaalslag gedaan met games uit 2008. Daar komt ook bij dat 2010 al weer een aantal vette titels heeft die ik nog spelen wil. Zoveel keus, zo weinig tijd helaas. Omdat de tijd zo snel gaat heb ik niet echt een lijstje met games die ik zeker wil kopen.

haha ik snap precies wat je bedoeld :D zo heb ik onlangs nog weer eens de stof van Army of Two hoes geblazen en de disc weer eens laten draaien. Merkte erg veel verschil nu ook met het nieuwe deel ervan (40th Day)
Vooral het covering systeem hebben ze goed verwerkt en dat je nu kunt sprinten. Al met al een rete goeie game.
Bioshock 2 is leuk maar niet geheel ook mijn ding. Al zit mijn vriendin naast me de game dus te spelen :shock:
(Thnx 2K Games haha)
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door GDLeroy »

Djie schreef:Ik ben niet echt van plan om nog iets te gaan kopen voor m'n 360, aangezien ik MW2 heb, en nog een aardige game PC waar ik nog wel tijden zoet mee ben. Misschien als er echt iets tofs uitkomt haal ik het wel.
Kan ik hieruit halen dat je meer een PC gamer bent dan een console gamer?
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door Radical »

Denk wel dat je die conclusie trekken kunt ja :P.

Anyway, BioShock is ook mijn ding niet, eerste deel snel afgehaakt en deel twee dus ook niet gehaald. Army of Two is ook een game die ik eind vorig jaar nog uitgespeeld heb in co-op. Deel twee was inderdaad zoals je zegt met het rennen en dekking zoeken flink verbeterd.
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door Nadia »

Als ik eindelijk m'n eigen xbox heb, komen er zeker games zoals Gears of War, Fear, Bioshock...
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door GDLeroy »

Nadia schreef:Als ik eindelijk m'n eigen xbox heb, komen er zeker games zoals Gears of War, Fear, Bioshock...
Als je echt Gears of War leuk vind moet je deeltje 1 aanschaffen. Niet alleen de campaign is tof maar multiplay mag er ook zijn en is verdomd verslavend :D
Bioshock moet je echt van houden, geen slechte game eerder fantastisch, maar het moet je liggen zulke games ;)
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door Nadia »

Ik heb ze alledrie al gespeeld dus vandaar : p, heb GoW 1+2 gespeeld. Vind daarvan idd de multiplay/online het leukste.
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door GDLeroy »

Nadia schreef:Ik heb ze alledrie al gespeeld dus vandaar : p, heb GoW 1+2 gespeeld. Vind daarvan idd de multiplay/online het leukste.
Verslavend als de pokke pest Gears 1 :D Speel het zo nu en dan nog eens, puur en alleen ook omdat ik ook zo verrekte goed ben! :geek:
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door Nadia »

Ik speel het alleen bij m'n vriend thuis, en is idd vet addictive : p
Maarja als ik online mensen own en ze weten dat ik een meisje ben word ik geband haha.
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door GDLeroy »

Nadia schreef:Ik speel het alleen bij m'n vriend thuis, en is idd vet addictive : p
Maarja als ik online mensen own en ze weten dat ik een meisje ben word ik geband haha.
Mijn vriendin daarentegen word nooit gebanned maar wel overladen door geile pukkelige pubers :o
Ben jij een meisje? Hoe oud ben je? En soms een foto van een verdwaalde 'Fallus'. (Googlen xD)
Wat is de Gamertag van je vriend? Misschien heb ik wel eens tegen hem gespeeld :)
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door Nadia »

Oh dat heb ik ook wel hoor, maar da's bij elke game die ik speel : p
En ja ik ben een meisje, of zie ik er niet zo uit :')... Ben bijna 16. En die leuke plaatjes zijn ook fijn ja.
Ik pm je wel ff z'n gamertag.
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door GDLeroy »

Nadia schreef:Oh dat heb ik ook wel hoor, maar da's bij elke game die ik speel : p
En ja ik ben een meisje, of zie ik er niet zo uit :')... Ben bijna 16. En die leuke plaatjes zijn ook fijn ja.
Ik pm je wel ff z'n gamertag.
haha nee dat was niet de vraag naar jou toe hoor, dat zijn meestal de vragen die mijn vriendin online krijgt ;)
Had ik misschien wat duidelijker moeten zeggen sorry 8-)
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door Nadia »

Hahahaha sorry ik ben blont :'D! Maar de vraag of je wel echt een meisje bent ofzo krijg ik ook vaak.
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door GDLeroy »

Nadia schreef:Hahahaha sorry ik ben blont :'D! Maar de vraag of je wel echt een meisje bent ofzo krijg ik ook vaak.
Dan heb je wellicht toch de baard in de keel? hahaha en blond? Zou je niet zeggen op de foto haha maargoed ben ook kleurendoof :mrgreen:
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
SpenQ
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:20
Locatie: Nieuwpoort
Contacteer:

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door SpenQ »

Nice! ik denk dat deze site een goeie start maakt, ik geloof er wel in!!!

Heb zelf Gears of War 1 en 2 ook grijs gespeeld, zit nu meer aan de mw2 enzo, maar GoW heeft een speciaal plekje in mijn hart :D heb de collectors edition van GoW2 en die staat mooi te pronken op mijn bureau!
Verder vind ik bioshock ook erg vet, heb hem alleen nog niet uitgespeeld, ik loop namelijk ook hard achter met games! En voor al die deeltjes 2 die dit jaar en vorig jaar uitkwamen, wil ik wel eerst deel 1 hebben gespeeld. Nog een boel in te halen dus!
Born to lose, live to win.
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door Nadia »

GDLeroy schreef:Dan heb je wellicht toch de baard in de keel? hahaha en blond? Zou je niet zeggen op de foto haha maargoed ben ook kleurendoof :mrgreen:
Net alsof ik standaard een mic aandoe, kan ik helemaal wachten op van die geile jongetjes hahaha.
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door GDLeroy »

Nadia schreef:
GDLeroy schreef:Dan heb je wellicht toch de baard in de keel? hahaha en blond? Zou je niet zeggen op de foto haha maargoed ben ook kleurendoof :mrgreen:
Net alsof ik standaard een mic aandoe, kan ik helemaal wachten op van die geile jongetjes hahaha.
Daar heb je helemaal gelijk in ;)
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door Duckz »

Nu weer even on topic mensen. Nadia, zoals gewoonlijk, spam je alles weer vol!

En voor mn xboxje wil ik nog wel wat games halen .. Denk AC2 vooral :)
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door Nadia »

Waarom denk je dat ik niet meer reageerde. En hey, ik maak het wel gezellig toch :'D!
Gebruikersavatar
SideEffect
Berichten: 134
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 15:58
Locatie: Land of Tha Heartless

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door SideEffect »

Red Dead Redemption en Mafia 2.

maar zal waarschijnlijk beide games pas na de zomer gaan spelen...
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door Nadia »

Welke game me ook nog vet lijkt die uitkomt, is Alan Wake. Ben echt benieuwd hoe die wordt.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door Duckz »

SideEffect schreef:Red Dead Redemption en Mafia 2.

maar zal waarschijnlijk beide games pas na de zomer gaan spelen...
ZIE IK DAAR EEN HELD?! Het is Side :D

En dat ik die was vergeten, Red dead... Die lijkt mij dus echt vet. Denk dat ik mafia of ga downloaden of kopen . Denk downloaden :P
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
SideEffect
Berichten: 134
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 15:58
Locatie: Land of Tha Heartless

Re: Welke games wil jij zeker kopen voor je xbox360?

Bericht door SideEffect »

Duckz schreef:
SideEffect schreef:Red Dead Redemption en Mafia 2.

maar zal waarschijnlijk beide games pas na de zomer gaan spelen...
ZIE IK DAAR EEN HELD?! Het is Side :D
ach ik doe m'n best...

en de nieuwe Medal of Honor lijkt me ook heeel interessant, jammer dat het vast weer een echte mp shooter wordt...
Plaats reactie