Kinect en Move worden verkeerd beoordeeld

Bespreek hier alles omtrent de games in het algemeen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
xRMSx
Berichten: 72
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:26

Kinect en Move worden verkeerd beoordeeld

Bericht door xRMSx »

hallo,

Binnenkort komen microsoft en Sony met het al bekende Cinnect en PS Wand.Nou zijn een paar"hoge"mensen in d gamewereld hier heel critisch over geweest.dat kan ik begrijpen, dat mag ook.en ik ga nu niet zeggen dat je niet je eigen mening mag geven, want dat mag ook gewoon en mischien is het ook wel je mening maar ik denk dat heel veel mensen meelopen met afzeiken omdat dat door een paar grote namen(gamekings bv.) word gezegd.En omdat die meelopers het zeggen zijn er ook weer andere mensen die meegaan met de menigte en zo kom je tot de conclusie dat bijna iedereen kinnect en wand afzeikt. Ik ben een hardcore gamer maar ik vind het best wel goed bedacht en vind ook dat je het een kans moet geven.Microsoft en Sony doen dit niet zomaar, hun weten dat er een grote nog in de kinderschoenen community achter deze hardware staat, alleen dat gebeurt pas nadat het gelanceerd is, als het toch allemaal blijkt mee te vallen.

Ik probeer hier alleen maar mee te zeggen, dat je je eigen mening moet geven en niet achter andere aanlopen en dingen zeggen.ik zeg hier dus niet mee datje geen eigen mening mag geven, of dat je mening echt is dat je het kut vind.Maar van de 22 mensen die ik heb gesproken zijn er toch 17 mensen die blind meelopen(omdat gamekings zei dat het niet goed was).Ik hoop zelf trouwens dat het heel goed word en ik wil je alleen maar de andere kant van het verhaal te laten zien(een beetje).

Reacties zijn welkom;)

(p.s wand hoort Move te zijn, sorry voor de fout)
Laatst gewijzigd door xRMSx op di 07 sep 2010, 17:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Kinect en wand worden verkeerd beoordeeld

Bericht door DanielBoss »

Ik snap je probeert te zeggen en ik ben het totaal met je eens. Je ziet inderdaad teveel dat mensen maar gewoon achter de mening aanlopen van 'een deskundige' terwijl ze het spel, of in dit geval, de nieuwe toevoegingen van een console zelf nog niet eens hebben aangeraakt.

Zelf lijkt mij Kinect wat minder, wat ik er van gezien heb is leuk, maar ik moet nog zien dat het echt goed werkt in een spel.
Ik heb meer vertrouwen in Move, en dat is eigenlijk ook alleen maar omdat ze de Wii namaken, en zoals iedereen weet, de Wii werkt gewoon, dus zal Move ook wel werken. En natuurlijk met betere graphics!

Even wat anders nog: Gebruik a.u.b. meer spaties na elke punt, maakt het geheel een stuk leesbaarder.
Ook is het Playstation Move, en niet Wand ;).
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
xRMSx
Berichten: 72
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:26

Re: Kinect en wand worden verkeerd beoordeeld

Bericht door xRMSx »

haha jaah ik had en in de ochtend ff snel gemaakt, en ik wist al dat de lay-out nog wel wat verbeterd kon worden, en was ff aan de oude naam "wand"gewend haha
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Kinect en Move worden verkeerd beoordeeld

Bericht door Radical »

Sowieso moet je het zelf eerst testen voordat je echt kunt zeggen wat je aanspreekt. Natuurlijk moet je openstaat voor het concept, maar los daarvan zijn er nog wel de nodige kanttekeningen. Zo heeft Move de belofte dat het snel is, maar tijdens mijn speelsessie had het net zoveel vertraging als de Wii. Er is gewoon geen techniek om bij controllertechniek zoals de Wii en de Move accuraat te zijn. Immers weet het apparaat pas wat je wilt als de hele move uitgevoerd is en terwijl je voorheen een knop indrukte en het spel de rest deed, moet je nu dus meer tijd nemen.

Hier moet ik echter bij opmerken dat wanneer je SOCOM4 speelt met Move, dat minpunt voor een groot deel komt te vervallen. Of dit nu komt door de sowieso langzamere gameplay en dat je dus meer tijd hebt om je beweging te maken zonder merkbaar last te hebben van een delay of omdat ze bij Zipper de techniek beter onder controle hebben is dan de vraag. Hier heb ik nog geen antwoord op gevonden overigens.

Wat betreft Kinect is dat van een hele andere aard. Sowieso kun je voorlopig de mooie beloftes tijdens de aankondiging van Natal wel wegstrepen, want dit jaar brengt MS alleen nog maar de basis met een x-aantal launch games. Een voorbeeld hiervan is dat je nog geen realtime objecten kunt invoeren en de spraakbesturing en diens features niet of niet volledig worden aangeboden.

Ik heb zelf niet met Kinect kunnen spelen maar een maat van mij wel en die was best lovend over de techniek. Aangezien ik het dus niet zelf gespeeld heb, kan ik hier dus nog geen mening over geven zoals ik hierboven bij de Move min of meer wel kon doen.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Kinect en Move worden verkeerd beoordeeld

Bericht door baxic »

ik vindt kinect echt awesome vooral de voice dingen enzo alleen ik weet niet of ermee game lang leuk blijft check de eyetoy / wii ik vond er na een maand geen zak meer aan dusja ik wacht er wel even mee.
en vond ik het idee van samen film kijken en cammen met elkaar wel lachen , alleen doen we dat al niet de afgelopen 5 jaar ofzo. voor 130 euro goedkoper.
en als ik films wil kijken met iemand doe ik dat wel bij diegene .
veder de move vindt ik een grappig idee maar dit gaat denk ik niet al te best aanslaan. als het uitkomt moet je 2 maanden later even op verkoop sites kijken waarschijnlijk staan er dan veel move sticks op
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Kinect en Move worden verkeerd beoordeeld

Bericht door Rick-Bellic »

De release van Kinect komt nu steeds dichterbij maar het wordt steeds incompleter. Op de release zijn er dus maar drie talen waarmee je kunt werken met de spraakherkenning en deze zijn regiogebonden dus in Nederland kunnen we daar op de release nog geen gebruik van maken (een zeer groot minpunt voor mij).
Ook de volgende nieuwsberichten doen mij erg twijfelen over een eventuele aanschaf van Kinect.
Another change that Tsunoda confirmed is with Kinect's camera, which -- as previously reported -- does indeed track fewer points on the body than the original higher resolution camera did when Project Natal was first announced. But again, Tsunoda said the reduction was simply a process of settling on what Kinect needed in order to work, and wasn't about removing functionality.

"As you start building the stuff, you're like: 'Wow, to track everything in the human body we can do less points,'" he explained. "That's just normal game development. Anything you do with games, you want the processing power to be used as efficiently as possible to get the experience that you want."
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Kinect en Move worden verkeerd beoordeeld

Bericht door Fast »

Wat is de release dat eigenlijk? En weet iemand al wanneer die nieuwe dashboard update komt?
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Kinect en Move worden verkeerd beoordeeld

Bericht door Rick-Bellic »

10 november.
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Kinect en Move worden verkeerd beoordeeld

Bericht door Fast »

Dasboard update komt dus tegelijkertijd met kinect gereleased?
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Kinect en Move worden verkeerd beoordeeld

Bericht door Rick-Bellic »

Dat denk ik, maar je kunt je hier inschrijven voor een preview versie van het nieuwe dashboard. Je kunt dan alleen niet in parties met andere mensen praten tot de officiële release.
Plaats reactie