[PS3] God of War III

Bespreek hier alles omtrent de PlayStation 3 en PlayStation 4 van Sony. Ook kun je hier terecht voor de eventuele opvolger van de console.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: [PS3] God of War III

Bericht door Metalsnake36 »

Nu God of War III al bijna 2 weken uit is , wat vonden jullie ervan ? Ik vond de game echt jaw-dropping. Ongeëvenaard vette actie en ongelofelijk epische scenes... Het beklimmen van Mount Olympus in het begin was zo ongelofelijk vet in beeld gebracht met die Titans op de achtergrond terwijl jij je vechtend een weg baande over Gaia. En het gevecht met Poseidon , tjaa... dat was echt gewoon ongelofelijk gruwelijk vet. Vooral het laatste deel waar je *spoiler* op de hand van Gaia klimt en zo door hem heen vliegt om vervolgens door Poseidon's ogen te zien hoe hij wordt afgeranseld door Kratos.

En dan die gigantische ruimte met die kubussen. Ongelofelijk vet. En die geweldige technisch in elkaar stekende cut-scenes. EPISCH. Die *spoiler* cutscene die je te zien krijgt wanneer je van Gaia de onderwereld in valt vond ik vooral een van de betere.

Ik moet wel zeggen , dat ik toch nog ietsjes meer heb genoten van Uncharted 2. Maar ik denk dat dat komt omdat het genre van Uncharted mij toch wat beter ligt dan dat van God of War.
Verder vind ik dat Sony toch wel heeft laten zien wat er voor een grafisch geweld mogelijk is op de Ps3.

Uncharted 2 - Ongelofelijke details en het in beeld brengen van een setting
God of War III - Nog nooit eerder vertoonde epische beelden
Killzone 2 - Super animatie met geweldige technische kanten
Heavy Rain - Ongelofelijk goed uitgewerkte gezichts uitdrukkingen

Maargoed , God of War III maakt in mijn ogen zeker kans om GOTY te worden. Helaas is het alleen wat te vroeg om daar nu al over te gaan oordelen aangezien er dit jaar nog een hele vracht trein aan AAA toppers uit komen.
Afbeelding
Plaats reactie