- Spoiler: show
The Pacific
Re: The Pacific
Aflevering 7 was weer super!
HAHAHAHA ja focking droog 
EDIT: Hier nog een leuk filmpje van the making of.
http://www.youtube.com/watch?v=94et1Bb53mw

EDIT: Hier nog een leuk filmpje van the making of.
http://www.youtube.com/watch?v=94et1Bb53mw
Godverdomme man.... Aflevering acht vond ik echt de beste tot nu toe!
Zat wel een vuiltje in mijn oog op het eind.

- SideEffect
Ik volg het nu ook en damn wat een kk vette serie, zit ook elke keer met smart te wachten tot er weer nieuwe aflevering online staat
Heb zin in deeltje 9, heb al een preview gezien, en het wordt nog zieker en zieker.
ja hè damn, zeer vette aflevering en idd 1 van de beste.Scars schreef:Godverdomme man.... Aflevering acht vond ik echt de beste tot nu toe!
Heb zin in deeltje 9, heb al een preview gezien, en het wordt nog zieker en zieker.
- Metalsnake36
Ik dacht 10 delen?
- SideEffect
ja 10 delen.
wat ik wel jammer vind dat je tot nu toe helemaal niks meer hoort van Leckie, ik vond hem eerlijk gezegd de meeste interessante personage.
wat ik wel jammer vind dat je tot nu toe helemaal niks meer hoort van Leckie, ik vond hem eerlijk gezegd de meeste interessante personage.
Helemaal mee eens. Die Leckie was zo lekker aan het doorflippen. Sledgehammer is een beetje saai, alhoewel ik die maat van 'em die eeuwig stoned uit zijn ogen kijkt ook wel droog vind. "Look at my eyes, are they yellow? I'm gonna die man!" 

-
Als je de aflevering kijkt waarbij ze een soort d day hebben bij peleliu hadden, die grootschaligheid, honderden soldaten op de strand die aan flarden geschoten worden. Die grootschaligheid mistte ik in de 3de missie in cod:waw litle resistance.
- SideEffect
ja die man is echt one of a kind hahah, Snafu noemen ze 'm volgens mij. echt 1 van de beste rollen in de serieScars schreef:Helemaal mee eens. Die Leckie was zo lekker aan het doorflippen. Sledgehammer is een beetje saai, alhoewel ik die maat van 'em die eeuwig stoned uit zijn ogen kijkt ook wel droog vind. "Look at my eyes, are they yellow? I'm gonna die man!"
en ikzelf vind Sledgehammer ook wat minder, vooral op het begin, dacht ik echt wat een kneus maar ik begin 'm nu al wat meer te waarderen. Ook met dat einde van aflevering 7 volgens mij
- Spoiler: show
-
- Contacteer:
Daaaaiium, episode 9 is gooooeedd! 

- SideEffect
jezus christ, het is meer dan dat!!!Rob Hermans schreef:Daaaaiium, episode 9 is gooooeedd!
wat een aflevering, dit liet echt wat achter...
-
- DanielBoss
Ik heb echt mijn best gedaan om het te volgen, maar is niet gelukt. Ben een paar episodes halverwege in slaap gevallen. (Niet omdat het zo saai is, maar ik kijk het steeds vrijdagavond om 23:30, en na een lange week, ben ik dan meestal wel moe
).
Even wachten tot hij op DVD is (of is ie dat al???) en dan kopen, of krijgen natuurlijk
.

Even wachten tot hij op DVD is (of is ie dat al???) en dan kopen, of krijgen natuurlijk

To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
- Metalsnake36
In Amerika is hij wel al uit op DVD & Blu-ray. Nu nog effe wachten tot hij hier komt. Leuk kerstmis cadeau
. Voorlopig heb ik even alle afleveringen geleent van het interwebs , maar ik ga eerst ff alle episodes vanaf nummer 1 opnieuw kijken want ik heb er een aantal gemist , half gezien en wat ik gezien was heb ik beetje door elkaar gezien. Dus ik ken het verhaal niet echt..