Het grote anime topic !

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Het grote anime topic !

Bericht door woutersuper »

maar we zien hem blijkbaar weer in de "geestenwereld" ooh spannend :lol:
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het grote anime topic !

Bericht door Rick-Bellic »

Heb de hele serie van Avatar gezien. Wel redelijk, maar wat ergerde ik me toch aan Katara. Echt gewoon iemand die de hele anime verkloot. Sokka is dan juist wel weer geniaal.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het grote anime topic !

Bericht door baxic »

katara = sakura van naruto niet sakura van naruto shippuden
ze zijn allebei 2 nuttenloze zeikwijve
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het grote anime topic !

Bericht door Rick-Bellic »

Sakura is nog wel grappig. Maar Katara niet.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het grote anime topic !

Bericht door Freezown »

Sakura is niet grappig, het is een irritante hoer.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Het grote anime topic !

Bericht door woutersuper »

neeman sakura is echt wel grappig vooral als naruto weer aan het kloten is en zij gaat meppen
Afbeelding
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het grote anime topic !

Bericht door D-nic »

Net als Misty uit Pokémon :)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het grote anime topic !

Bericht door baxic »

ja inderdaad ze is er bij maar doet geen flikker
en sakura is inderdaad een zeikende hoer XD
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het grote anime topic !

Bericht door coola »

Rumors of avatar Legend of Korra
Spoiler: show
Note: PLEASE note that the below "confirmations" delivered to you by many Avatar fansites are NOT confirmed as of yet. DO NOT take most of the information here as a fact.

These storyline elements remain unconfirmed.

Aang is featured in the series in the Spirit World, as Roku and past Avatars were to Aang in the Last Airbender. This is speculated even more because in order for a new Avatar to be born, the one prior to them must be dead, and because Roku was the last Avatar before Aang, it is safe to assume Aang will act as Korra's guide throughout the series.
This tweet shows that there will be a character named Meelo in the series.[11] The tweet also says there will be a character named Wei Bei.[12]
There is also a rumor that there will be flashbacks of the original series. This may be part of what was implied when DiMartino mentioned that there was a "definite link" between the old series and this one.
In The Fortuneteller, Aunt Wu said Katara would have her third great granchild before passing away in her sleep. Since Tenzin is her son, and probably a lot older than Korra, it is possible he married and had other kids, which means more Airbenders. However, Aunt Wu did admit to not believing in predestination, so it has yet to be seen if her predictions are in fact fulfilled through Aang and Katara's lineage.
Any person born into the Air Nomads is given the ability to Airbend. Presumably any children that Aang and Katara have will in fact be Airbenders, and any of their grand children will be Airbenders, so it can be speculated that if Aang was in fact The Last Airbender, any Airbenders will be descendants of Aang and Katara.
Since the show is 70 years into the future, the old gang can possibly still be alive, but just older. It is likely that they will be in the new show, since the creators didn't say they were, but there is a link between the two. We may see them from Tenzin's memory or flashbacks when he was a child, showing an adult version of Aang, Sokka, Katara, and Toph.
Zuko from Avatar: The Last Airbender may still be the reigning Fire Lord in Avatar: Legend of Korra. He will be exactly 86 in the series, so it can be presumed that he married Mai and had children, therefore shaping his son or daughter into becoming the next Fire Lord, though he may not show up, but can be referenced in a flashback.
Flashbacks in the new series may pertain to what the group did after The War, such as Zuko searching for his mother, the rebuilding of the Air Temples, the newly rebuilt Southern Water Tribe, and Ba Sing Se after the Order of the White Lotus saved it from the Fire Nation.
Flashbacks may also give insight on the development of Republic City, since a metropolis so large had to gain more people in more than 70 years.
Republic City could've been a smaller nation in the original Avatar series, but was never mentioned, and grew over time. It could've also had another name, though nothing is confirmed.
This series might be a mini series.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
SideEffect
Berichten: 134
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 15:58
Locatie: Land of Tha Heartless

Re: Het grote anime topic !

Bericht door SideEffect »

Afro Samurai
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het grote anime topic !

Bericht door baxic »

al 2 keer gezien hij blijft geniaal
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het grote anime topic !

Bericht door Duckz »

Ik moet nogsteeds Naruto afzien. Toch maar op subbed overstappen als ik geen dubbed meer kan vinden :(.
Afro Samurai wil ik ook nog zien & Avatar heb ik bijna wel compleet gezien =)
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het grote anime topic !

Bericht door Rick-Bellic »

Dubbed zuigt. Waarom kijk je animes als je ze in het Engels wilt horen, ga dan South Park ofzo kijken. Kijk animes gewoon in het origineel want bij dubbed animes gaat er gewoon veel verloren omdat ze de Engelse en Japanse stemmen niet kunnen laten overeenstemmen. Sowieso zijn de Japanse stemmen veel cooler dan de Engelse. Die voice actors komen gewoon uit Jimmy Neutron of een andere show op Nickelodeon. Ik vind dat de hele sfeer van een anime verdwijnt als je ze niet in de originele taal bekijkt. Je kijkt Der Untergang toch ook niet in het Engels?

Japanse voice actors stoppen er tenminste nog wat emotie in, bij de meeste dubbed animes lijkt het gewoon geforceerd.
Maar als jij dubbed wilt kijken moet je dat vooral doen, je mist een hoop van de anime.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het grote anime topic !

Bericht door coola »

er is maar 1 anime waarbij dubbed goed werkt en dat is db/z/gt alle andere anime zijn aleen goed in het japans
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het grote anime topic !

Bericht door Rick-Bellic »

Gurren Lagann episode 8 gezien. Ik begrijp één ding niet...
Spoiler: show
WAAROM moest Kamina dood? Die gast was gewoon super epic. :cry:
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het grote anime topic !

Bericht door Duckz »

Rick-Bellic schreef:Dubbed zuigt. Waarom kijk je animes als je ze in het Engels wilt horen, ga dan South Park ofzo kijken. Kijk animes gewoon in het origineel want bij dubbed animes gaat er gewoon veel verloren omdat ze de Engelse en Japanse stemmen niet kunnen laten overeenstemmen. Sowieso zijn de Japanse stemmen veel cooler dan de Engelse. Die voice actors komen gewoon uit Jimmy Neutron of een andere show op Nickelodeon. Ik vind dat de hele sfeer van een anime verdwijnt als je ze niet in de originele taal bekijkt. Je kijkt Der Untergang toch ook niet in het Engels?

Japanse voice actors stoppen er tenminste nog wat emotie in, bij de meeste dubbed animes lijkt het gewoon geforceerd.
Maar als jij dubbed wilt kijken moet je dat vooral doen, je mist een hoop van de anime.
What an attack! Maar ik snap je uitgangspunt wel. Alleen kan ik het niet zo goed vinden met Japanse stemmen, maar denk dat ik het morgen dé kans ga geven ;)!
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het grote anime topic !

Bericht door Rick-Bellic »

Doe maar. Als je eenmaal aan de Japanse stemmen gewend bent wil je niks anders meer. :mrgreen:
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het grote anime topic !

Bericht door Rick-Bellic »

Nog 2 eps van Gurren Lagann te gaan, helaas! Maar wat een geweldige anime is dit zeg! Zeker een van de beste die ik gezien heb, misschien zelfs de beste!
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het grote anime topic !

Bericht door baxic »

op de heen en terug rit van mijn reis naar frankrijk 2 keer 14 uur.
tot aflevering 50 van Full metal alchemist Brotherhood gezien het is vetter als full metal alchemist veel dieper en zeu
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het grote anime topic !

Bericht door coola »

zo ik heb queen's blade afgekeken het is echt een hele goeie anime.

vanaf woensdag ga ik kijken naar Daphne in the Brilliant Blue
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het grote anime topic !

Bericht door Duckz »

Heel vaak als ik bijv. een plaatje zie van een anime die ik niet inhoudelijk ken, vind ik het er heel vaak echt kut uitzien. Van die stomme hoertjes in schoolkleren bijv.
Als ik plaatjes van DB(z/gt)/Bleach/Naruto/Avatar zie, dan trekken die mij ook aan, ook omdat ik ze al kende natuurlijk. Maar ook qua art.
Heeft iemand anders dit ook? =)
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het grote anime topic !

Bericht door baxic »

avatar is geen anime :O
en ik had dit in het begin ook alleen niet met hoertje met school kleren weet niet echt wat je hiermee bedoelt.
maar met sommige tekenstijlen toen ben ik het toch maar gaan kijken en toen bleek het best awesome/cool/grappig te zijn
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het grote anime topic !

Bericht door Duckz »

O.K. Avatar was een slip of the tongue.
Maar die meisjes die ik bedoel zijn bijv: Sailor Moon.
Nou dat is erg :P
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het grote anime topic !

Bericht door coola »

avatar valt onder het genre amerikaanse anime net zoals totally spies onder het genre franse anime valt
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het grote anime topic !

Bericht door Rick-Bellic »

Duckz schreef:Heel vaak als ik bijv. een plaatje zie van een anime die ik niet inhoudelijk ken, vind ik het er heel vaak echt kut uitzien. Van die stomme hoertjes in schoolkleren bijv.
Als ik plaatjes van DB(z/gt)/Bleach/Naruto/Avatar zie, dan trekken die mij ook aan, ook omdat ik ze al kende natuurlijk. Maar ook qua art.
Heeft iemand anders dit ook? =)
?
Afbeelding

De animes die jij opnoemt zijn dan ook echt de animes die overal bekend zijn. Als jij zegt dat je altijd in het Engels kijkt zou ik sowieso maar bij Naruto en DBZ blijven.

Om je vraag te beantwoorden: nee dat heb ik niet. Als ik jou posts soms lees vraag ik me af waarom je animes kijkt?
Laatst gewijzigd door Rick-Bellic op di 24 aug 2010, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie