Link naar GK?

Feedback omtrent Eigenwereld kun je hier kwijt. Dit kan zowel over de site als het forum gaan.
Gesloten
Gebruikersavatar
ThaLagToppah
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 02 aug 2010, 20:46

Link naar GK?

Bericht door ThaLagToppah »

Hallo,

Misschien al vaak besproken, of helemaal niet, maar ik dacht, wat nou als je dit forum linkt naar de GK site.
Dat dit zeg maar het nieuwe ''GK'' forum wordt?
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Link naar GK?

Bericht door coola »

das dus geen goeie optie

we willen juist niet dat dit de nieuwe gk forum word
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Link naar GK?

Bericht door Rick-Bellic »

Dit forum is regelmatig op het Gamekings forum voorbij gekomen en de meeste leden zitten dus hier ook al op. Maar ik denk dat we nu maar eens moeten ophouden over Gamekings, want deze site staat daar los van.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Link naar GK?

Bericht door RDJ134 »

@ThaLagToppah: Nope dat gaat niet gebeuren, want zoals Rick-Bellic al zegt deze website heeft niks met Gamekings of Blammo te maken, en de 'hardekern' van forum leden die daar ooit zaten hebben allemaal hun weg naar Eigenwereld.nl gevonden.
Gebruikersavatar
ThaLagToppah
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 02 aug 2010, 20:46

Re: Link naar GK?

Bericht door ThaLagToppah »

Oke, het was maar een suggestie, en jullie hebben gelijk, dit forum heeft niks met gamekings te maken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Link naar GK?

Bericht door woutersuper »

lijkt me ook geen goed idee, als GK en dit samengaat dan veranderd er teveel en dan geef ik het hooguit een maand ofzo
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Link naar GK?

Bericht door RDJ134 »

@Woutersuper: geen angst dat zal nooit gaan gebeuren, al kon ik 10.000 per maand er mee verdienen nog niet. Ik heb groot respect voor wat Gamekings uit het niets tot een gevestigde orde hebben gemaakt, en trots op het feit dat ik er een paar jaar een klein onderdeelt van ben geweest. Eigenwereld is totaal anders dan GK en de andere sites van Blammo (zoals Supercharged.tv) en ik heb ook een hele andere koers voor ogen. Geen censuur, eerlijke mening en meer dan gamen alleen, dat is wat mijn Eigenwereld(.nl) is.

Maar goed vraag beantwoord en slotje er op :D
Gesloten