HTC desire waterschade

Bespreek hier alles omtrent hardware en software.
Plaats reactie
breakmelegs
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 26 feb 2010, 13:11

HTC desire waterschade

Bericht door breakmelegs »

Hallo,

Ik heb een vraagje? Ik heb een paar dagen mijn HTC desire in de wasbak laten vallen en daardoor zat er water in mijn telefoon ,maar zo goed als al het water is eruit. Eerst kon in mijn telefoon nog aan doen toen er nog veel water in zat ,maar nu blijft hij hangen op een bootmenu waar staat dat je met de volume toetsen en power knop door het menu heen kan gaan, maar mijn telefoon doet niks. de tekst die hij aangeeft is: in het groen:
Bravo PVT3 SHIP S-ON HBOOT-0.93.0001 MICROP-051d TOUCH-PANEL-SYNW0101 RADIO-5.09.05.30_2 Aug 10 2010, 17:52:18

alvast bedankt
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: HTC desire waterschade

Bericht door Radical »

Aanzetten met water er nog in zal funest zijn geweest vrees ik.
breakmelegs
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 26 feb 2010, 13:11

Re: HTC desire waterschade

Bericht door breakmelegs »

dit is best kut want HTC wil hem niet repareren omdat de kosten te hoog zijn. dan moet ik zelf maar gaan sleutelen om er misschien nog iets van te maken. of goed googelen
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: HTC desire waterschade

Bericht door Adanteh »

Je opslag zal wel redelijk fucked zijn. Hij springt dus steeds in bootmode. Misschien dat de opslag nog wel werkt, maar er gewoon een nieuwe install nodig is. Nu weet ik toevallig niet hoe je een nieuwe install kan doen, als je alleen bij de boatloader komt. Misschien een Hard Reset proberen (even googlen hoe het precies moet. Bij mijn HTC Diamond was het volgens mij Volume down en de Enter toets.)
ORLY?
breakmelegs
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 26 feb 2010, 13:11

Re: HTC desire waterschade

Bericht door breakmelegs »

dat is nou juist het probleem ik kan niet door dat bootmenu heen gaan hij reageert niet op die volume knop en de start knop
breakmelegs
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 26 feb 2010, 13:11

Re: HTC desire waterschade

Bericht door breakmelegs »

mijn vader en ik gingen er net even aan knutselen en nu doet hij het weer:d
wij gingen even de schroefjes los maken en er in fohnen en even schudden.
het enige wat het niet doet ik de power button maar dat moet wel gemaakt kunnen worden door HTC.

in iedergeval bedankt voor de hulp
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: HTC desire waterschade

Bericht door Metalsnake36 »

Volgende keer <- mocht het ooit nog gebeuren xD , meteen drogen en later pas proberen aan te zetten. Wel klote voor je. Ik hoop voor je dat HTC het knopje wilt repareren. Succes ermee !
Afbeelding
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: HTC desire waterschade

Bericht door Adanteh »

breakmelegs schreef:mijn vader en ik gingen er net even aan knutselen en nu doet hij het weer:d
wij gingen even de schroefjes los maken en er in fohnen en even schudden.
het enige wat het niet doet ik de power button maar dat moet wel gemaakt kunnen worden door HTC.

in iedergeval bedankt voor de hulp
even op ebay kijken en voor een euro zo'n knopje bestellen? Meeste dingen zijn verrassend makkelijk te repareren en hoe je m uit elkaar moet halen is vaak wel te vinden.
ORLY?
Plaats reactie