Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

RDJ134 schreef:@Baxic dat heb ik nou met tijd ;)
Ik heb dat probleem met beide :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Metalsnake36 schreef:Sjezus: http://www.zie.nl/video/algemeen/Schokk ... gz2iqfhofm
Ik maak me meer zorgen om de reactie van die omstanders dan van die kerel zelf...
De reactie van omstanders is het proberen te blussen van de brand, waarom moet je je daar zorgen over maken?
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Het feit dat in het begin er maar 1 persoon bezig is en de rest maar wat staat te staren. Uiteindelijk komen er meer mensen maar toch vind ik het gek dat het eerste wat je doet als iemand in de fik staat is naar je telefoon graaien en filmen maar....

Anyway, check dit:
Afbeelding

En ja, hij werkt nog steeds. Niks aan het handje. Er is een reden waarom die camera 3300 euro kost. Goed om te weten dat mijn camera een gedowngrade versie is van deze. Laatst stond er ook een artikel op van zo'n zelfde model dat van een rijdende motor is gevallen. Deed het ook nog perfect, enige probleem was dat het batterijkapje kapot was gegaan.
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Die gast zet zichzelf in de fik dus waarom zou je hem helpen?
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

ik sta ervan te kijken dat niemand postal na wou doen door op hem te pissen
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Rick-Bellic schreef:Die gast zet zichzelf in de fik dus waarom zou je hem helpen?
Haha touche.

Iemand doelpunt van Stankovic gezien gisteren?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xLojFHxe3G0[/youtube]
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Tja misschien ben ik gewoon aan het veranderen in een humanitaire pussy... Anyway,

vonden jullie dat doelpunt nou zo bijzonder? Nog over gehad vandaag op school met wat vrienden, maar zo fantastisch is hij toch niet. Natuurlijk, ik doe het hem niet na, maar uiteindelijk is alles wat hij heeft gedaan die bal een schot gegeven. En aangezien hij veel ruimte had en open doel had was het niet zo moeilijk om hem te raken. Wel vet dat het on-the-volley was. Het is zeker een sjieke goal, maar niet zo'n once in a lifetime.
Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Ja en als het Messi was geweest dan was het zeker een goddelijk doelpunt. :roll:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3166
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

coola schreef:ik sta ervan te kijken dat niemand postal na wou doen door op hem te pissen
Eerste was ik ook dacht, waarom was er niet iemand die hem probeerde uit te pissen :D
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Rick-Bellic schreef:Ja en als het Messi was geweest dan was het zeker een goddelijk doelpunt. :roll:
Dat.

En dat hij die bal in een keer op de volley neemt, dat is echt extreem moeilijk.
Hij geeft dat bal echt precies de goede snelheid, hoogte en richting mee.

En de wedstrijd was nog maar 30 seconden bezig.
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Ja maar godverdomme. Had ik net zo'n mooie reactie over dat Messi verhaal, klik ik het weg...
Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

is niet gewoon elke goal in het doel een goal, gewoon een goal.
zie bijna nooit echt verschil, maarja zou wel mijn lack of knowledge about soccer zijn:p
Afbeelding
Clint
Berichten: 391
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:42

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Clint »

Zal wel dat laatste zijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

kijk nu ben ik ook geen voetbal fanaat enz.

maar ik vind niet dat elke goal in het doel een goal, gewoon een goal is


er zitten soms echt een paar goals waar van je denkt wtf
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Metalsnake36 schreef:
Anyway, check dit:

En ja, hij werkt nog steeds. Niks aan het handje. Er is een reden waarom die camera 3300 euro kost. Goed om te weten dat mijn camera een gedowngrade versie is van deze. Laatst stond er ook een artikel op van zo'n zelfde model dat van een rijdende motor is gevallen. Deed het ook nog perfect, enige probleem was dat het batterijkapje kapot was gegaan.
Over camera's gesproken: ik heb eindelijk een fatsoenlijke gekocht :D Tweedehands Canon eos 400D. Ben er super blij mee!

Eerste paar foto's die ik heb gemaakt:
Spoiler: show
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Het was al avond dus ik heb alleen een paar foto's binnen gemaakt waar ik het licht goed op kon zetten.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Clint schreef:Zal wel dat laatste zijn.
leg dan eens uit :P,want voetbal is gewoon een spel met 11 tegen 11 met een bal een scheids en je moet bij mekaar punten scooren . dat is voetbal
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Voetbal is meer dan balletje trappen. In welk land is voetbal niet populair? In welk land staat niet heel het volk op z'n kop tijdens een WK? Waar komen geen goede voetballers vandaan? In welke industrie gaan honderden miljarden in om? Welke sport maakt zoveel los bij mensen als voetbal? Bij welke sport is er een klein dik Oostenrijks mannetje dat zich koning voetbal mag noemen? Bij welke toernooien worden volledige stadions aangelegd met een capaciteit van 85.000 mensen? Voor welke sport is een land bereid alle regels op zij te schuiven voor een toernooi? Bij welke sport zijn atleten letterlijk 10tallen miljoenen waard? Is er een sport met zoveel fans? Met zoveel rivaliteit, spanning en diversiteit? Ooit al eens een groot stadion met 80.000 supporters zien los gaan bij een doelpunt? Of een cup overwinning?

Voetbal is overal anders. Spaans voetbal en Engels voetbal zijn 2 volledig verschillende werelden. Ooit in een gemeente geweest zonder tenminste 1 locale voetbalclub? Welke sport trekt zo ontiegelijk veel bezoekers dat ze het voor elkaar krijgen hele toernooien 2 jaar van te voren uit te verkopen terwijl de kaarten honderden euro's per stuk kosten? Voor welke sport vliegen duizenden mensen naar de andere kant van de wereld? Is er een sport waarvoor zoveel verschillende liederen zijn voor verzonnen? Hoeveel sporten zijn er waarbij ze het voor elkaar krijgen op z'n minst 1 keer per week minimaal 20.000 man in een stadion te krijgen? Kijk naar FC Barcelona. Wordt meestal om de week in hun thuis stadion gespeeld. Die motherfuckers krijgen het gewoon voor elkaar om iedere wedstrijd opnieuw 50.000 mensen dat ding in te krijgen. En bij de grote wedstrijden verkopen ze er 100.000 waarvan ieder kaartje 120 euro kost voor normale plaatsen.

Dus beste Baxic, dat is voetbal.


@Freezown

:O zo'n awesome foto's maakte ik niet toen ik pas begon.
Ziet er goed uit, mooi belicht, goed scherp allemaal. Mooie ogen heeft die kat ook. Ziet er nice uit! Misschien moet je die ogen nog wat meer naar voren laten komen.
En voor de mensen die het leuk vinden, hier mijn Flickr Stream:
http://www.flickr.com/photos/bartschreursfotografie/ Heb hem nog niet zo lang dus er staat nog niet veel op.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

In mijn ogen is voetbal nog altijd een mooie sport waar in 22 mensen tegen een bal trappen en deze bij elkaar in het doel proberen te krijgen. Al dat andere er om heen is overbodig.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Metalsnake36 schreef:Voetbal is meer dan balletje trappen. In welk land is voetbal niet populair? In welk land staat niet heel het volk op z'n kop tijdens een WK? Waar komen geen goede voetballers vandaan? In welke industrie gaan honderden miljarden in om? Welke sport maakt zoveel los bij mensen als voetbal? Bij welke sport is er een klein dik Oostenrijks mannetje dat zich koning voetbal mag noemen? Bij welke toernooien worden volledige stadions aangelegd met een capaciteit van 85.000 mensen? Voor welke sport is een land bereid alle regels op zij te schuiven voor een toernooi? Bij welke sport zijn atleten letterlijk 10tallen miljoenen waard? Is er een sport met zoveel fans? Met zoveel rivaliteit, spanning en diversiteit? Ooit al eens een groot stadion met 80.000 supporters zien los gaan bij een doelpunt? Of een cup overwinning?

Voetbal is overal anders. Spaans voetbal en Engels voetbal zijn 2 volledig verschillende werelden. Ooit in een gemeente geweest zonder tenminste 1 locale voetbalclub? Welke sport trekt zo ontiegelijk veel bezoekers dat ze het voor elkaar krijgen hele toernooien 2 jaar van te voren uit te verkopen terwijl de kaarten honderden euro's per stuk kosten? Voor welke sport vliegen duizenden mensen naar de andere kant van de wereld? Is er een sport waarvoor zoveel verschillende liederen zijn voor verzonnen? Hoeveel sporten zijn er waarbij ze het voor elkaar krijgen op z'n minst 1 keer per week minimaal 20.000 man in een stadion te krijgen? Kijk naar FC Barcelona. Wordt meestal om de week in hun thuis stadion gespeeld. Die motherfuckers krijgen het gewoon voor elkaar om iedere wedstrijd opnieuw 50.000 mensen dat ding in te krijgen. En bij de grote wedstrijden verkopen ze er 100.000 waarvan ieder kaartje 120 euro kost voor normale plaatsen.

Dus beste Baxic, dat is voetbal.


@Freezown

:O zo'n awesome foto's maakte ik niet toen ik pas begon.
Ziet er goed uit, mooi belicht, goed scherp allemaal. Mooie ogen heeft die kat ook. Ziet er nice uit! Misschien moet je die ogen nog wat meer naar voren laten komen.
En voor de mensen die het leuk vinden, hier mijn Flickr Stream:
http://www.flickr.com/photos/bartschreursfotografie/ Heb hem nog niet zo lang dus er staat nog niet veel op.
Nee dat is de wereld om voetbal heen,
Voetbal zelf is inderdaad 22 man die 90 minuten lang achter een bal aan rennen , je kan me proberen tegen te spreken maar dat is het meer of minder zal het nooit worden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Dan zou je dat over bijna alles zeggen. Uiteindelijk is gamen toch maar gewoon een stel algoritmes activeren. Degene die dat het beste doet wint. Zelfde geld voor fotografie. Op het juiste moment op een knopje duwen. Ik vind juist de wereld er om heen het mooiste aan het hele voetbal. De sfeer er om heen. Zeg nou zelf, kijk je liever naar FC Barca-Real Madrid op een of andere trapveldje waar 3 mensen staan, of zit je liever samen met 100.000 andere fans in een groot stadion? Je gaat toch ook niet alleen naar de kroeg voor een biertje? Gezelligheid lijkt me belangrijker...

Uiteindelijk horen de fans en de wereld er om heen wel degelijk bij. Die bepalen wat er op het veld gebeurd. De fans worden niet voor niks de 12de man genoemd... Natuurlijk is het op zich zelf een leuk spel, maar zonder de wereld er om heen, zou het stukken minder leuk worden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

jaa maar daar gaat het niet over, man man.
voetbal is gewoon een sport mensen een overrated sport.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

En Baxic, als je het niet kan laten doordringen. Hou dan alstjeblieft gewoon je bek en ga niet door lopen zeuren, we weten dat je goed bent in zeuren. En ja, we weten van mensen die het zo zien. Jij bent een Anime-fan. Hoeveel mensen zeggen wel niet: een stom verhaaltje met een paar halve homo japanners erin? Hetzelfde. Als je het niet eens WILT begrijpen, wek dan ook niet die illusie dat je het wel wilt.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3166
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Anyway als jullie elkaar neit vermoorden, over enkele uren eerste film review van TonyT op de voorpagina.

Enige leuke aan het voetballen is het vandalisme klaar uit.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Oh ja, laten we het daar over hebben. Hooligans. Als je gaat vechten vanwege fucking voetbal dan ben je van mijn part gewoon game over. Dan doe je niet meer mee in de samenleving. Mag je van mij alle diploma's e.d. inleveren en begin je maar weer lekker van voor af aan in de kleuter school want dan heb je het blijkbaar niet begrepen hoe volwassen mensen met elkaar omgaan. Er zijn weinig mensen waar ik meer een hekel aan heb dan aan hooligans die vanwege een spelletje gaan lopen vechten en rotzooi trappen.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Maestro schreef:Oh ja, laten we het daar over hebben. Hooligans. Als je gaat vechten vanwege fucking voetbal dan ben je van mijn part gewoon game over. Dan doe je niet meer mee in de samenleving. Mag je van mij alle diploma's e.d. inleveren en begin je maar weer lekker van voor af aan in de kleuter school want dan heb je het blijkbaar niet begrepen hoe volwassen mensen met elkaar omgaan. Er zijn weinig mensen waar ik meer een hekel aan heb dan aan hooligans die vanwege een spelletje gaan lopen vechten en rotzooi trappen.
Afbeelding
Plaats reactie