Ik weet niet of ik dit in de juiste catagorie post maar dus:
Wat vinden jullie van de officiele playstation android app??
Persoonlijk vraag ik me af waarom Sony dit in godsnaam heeft laten maken.
9 van de 10 x dat ik probeer in te loggen met mn PSN-ID zegt de app dat ik geen rechten heb om in te loggen:S
En je kan er nagenoeg niks mee:
-geen vrienden zoeken/toevoegen
-geen trophies bekijken/vergelijken
-geen game ratings zien
-geen gamelijsten maken van je verzameling
-geen berichten versturen en niet chatten
Ook de in-app gamelijst is onvolledig
echt een nutteloze toevoeging aan de app market
Wat vinden jullie ervan?
de Android official Playstation app
- ZOMBIE-PAPA
- Contacteer:
Re: de Android official Playstation app
Je hebt in de juiste catagorie gepost 
Heb zelf nog een Nokia 6610 (geen grap) dus kan deze zo te zien nutteloze app niet testen.

Heb zelf nog een Nokia 6610 (geen grap) dus kan deze zo te zien nutteloze app niet testen.
- ZOMBIE-PAPA
- Contacteer:
Yep, heb paar maanden voor het eerst in 8 jaar en nieuwe batterij er voor gekocht, dus die gaat nog wel even mee 
Maar ik zeg eerlijk zou best een smartphone willen hebben, maar realiteit is dat ik er verder weinig aan zal hebben.

Maar ik zeg eerlijk zou best een smartphone willen hebben, maar realiteit is dat ik er verder weinig aan zal hebben.
- ZOMBIE-PAPA
- Contacteer:
Hmm dat betwijfel ik.
Als je de line up van games voor android en OS van alleen bijvoorbeeld al gameloft (http://www.gameloft.com/) bekijkt denk ik dat ook jij wel warm word.
Sony heeft bijvoorbeeld ook de Xperia PLAY uitgebracht (playstation-telefoon) en de games worden in rap tempo beter.
misschien een leuk idee voor de toekomst voor deze site om ook reviews hiervoor te gaan maken ofzo? kzou daar wel aan mee werken
Als je de line up van games voor android en OS van alleen bijvoorbeeld al gameloft (http://www.gameloft.com/) bekijkt denk ik dat ook jij wel warm word.
Sony heeft bijvoorbeeld ook de Xperia PLAY uitgebracht (playstation-telefoon) en de games worden in rap tempo beter.
misschien een leuk idee voor de toekomst voor deze site om ook reviews hiervoor te gaan maken ofzo? kzou daar wel aan mee werken
game op de telefoon of tablet , is en blijft casual meuk ... klaar