Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Ghost Recon aan het spelen, morgen review van Max Payne schrijven en misschien of anders later nog even film review online. Eerst even chillen, want het is tenslotte weekeinde.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

volgens mij zit ge in het verkeerde topic RDJ :P
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Whooops inderdaad :(
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Air Ministry.
15 November 1940.
ROYAL AIR FORCE.
The KING has been graciously pleased to confer the Victoria Cross on the undermentioned officer in recognition of most conspicuous bravery : —
Flight Lieutenant James Brindley NICOLSON (39329) — No. 249 Squadron.
During an engagement with the enemy near Southampton on 16th August, 1940, Flight Lieutenant Nicolson's aircraft was hit by four cannon shells, two of which wounded him whilst another set fire to the gravity tank. When about to abandon his aircraft owing to flames in the cockpit he sighted an enemy fighter. This he attacked and shot down, although as a result of staying in his burning aircraft he sustained serious burns to his hands, face, neck and legs. Flight Lieutenant Nicolson has always displayed great enthusiasm for air fighting and this incident shows that he possesses courage and determination of a high order. By continuing to engage the enemy after he had been wounded and his aircraft set on fire, he displayed exceptional gallantry and disregard for the safety of his own life.

Held...
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@Metalsnake moet je eens op www.cracked.com kijken, staan vaak van dat soort verhalen over oa soldaten die dat soort dingen deden. Gewoon even zoeken op War,Soldier of heroes daar. Geniale site die hun artikelen ondersteunen met voor en tegen feiten en met de nodige (soms nerdy) humor.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Woah mind trip...zit ik op youtube Viper te kijken(serie uit de jaren 90). Blijkt de hoofdrolspeler de stem te doen van Max Payne in alle 3 de games 0_0
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

RDJ134 schreef:@Metalsnake moet je eens op http://www.cracked.com kijken, staan vaak van dat soort verhalen over oa soldaten die dat soort dingen deden. Gewoon even zoeken op War,Soldier of heroes daar. Geniale site die hun artikelen ondersteunen met voor en tegen feiten en met de nodige (soms nerdy) humor.
Haha, ik ken het verhaal over die piloot inderdaad via een artikel van Cracked.com. Ik moet voorzichtig zijn met die website, want als ik daar eenmaal op begin te lezen is het voordat ik het weet midden in de nacht...
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Ik heb gister middag de hele dag zitten lezen liep sinds 2 mei achter :)
Paska007
Berichten: 7
Lid geworden op: di 17 apr 2012, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Paska007 »

RDJ134 schreef:Ik heb gister middag de hele dag zitten lezen liep sinds 2 mei achter :)

Doe je niet vaak he RDJ134 :lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@Paska007 ja ja en FU ;)

Trouwens Goodie Bag van de Gamemania is binnen, daar komt een prijsvraag aan. Dus stay tuned allemaal :P
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Hatseflats, de prijsvraag staat online en loopt tm woensdag. Dus wees er snel bij :D
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

heb maar een kans gewaagd met de prijsvraag . alleen ik voel me wel een :ugeek: door de vragen :mrgreen:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Ja, heb ook maar een gokje gewaagd. Waren tenminste leuke vragen. :P
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

oké tijd voor een heel klein spelletje waarbij 2 van mijn 3 katten zijn betrokken en 1 kikker. locatie tuinhok/katten-ren

*let op schokkend plaatje* hier is het slachtoffer van deze csi
Afbeelding

hier is verdachte nr 1
Afbeelding

naam : Misty
reden die d'r vrij kan pleiten: ze is nog maar 4 jaar en ziet er nog maar uit als een kat van net 2 jaar. en ze is heel lief ze komt gewoon op je hoofd/mond/neus/schouders etc liggen
reden om verdacht te zijn : zat tijdens de moord in het tuinhok/katten-ren. en ze is een echte yin yang ze kan zoals eerder al gezegd is heel lief zijn maar kan in 1 klik de duivel zelf worden en je bijten en krauwen.

hier is verdachte nr 2
Afbeelding

naam: smokey
reden die hem vrij kan pleiten: hij is heel erg lief hij valt je nooit aan ook valt hij de andere katten niet aan
reden om verdacht te zijn: hij heeft 2 jaar geleden al een keer het hart van kikker meer lucht gegeven. en ook laat dieren zoals spinnen en vliegen ook niet levend weg komen


wie o wie is de moordenaar ?


ik zelf weet het ook niet. dus de kat die nu de meeste stemmen krijgt is de dader
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Metalsnake36 »

Rock&Roll weekend gehad... 8 uurtjes geslapen over 62 uren... Gisteren 3 uurtjes geslapen en vandaag om 7 eruit om de camping afterpartys weer af te breken. Wel geniale nachten gehad daar!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Pinkpop? Had er wel heen gewild.

Ennieweej, de nieuwe GOT was echt supermegaawzum enzo. Damn
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

ik had zaterdag een mailtje gestuurd naar rtl met de vraag waarom ze zo stom zijn om eerste iron man 2 uit te zenden en daarna pas deel 1. kreeg ik vandaag een mailtje terug.

dit is het mailtje wat ik had gestuurd
coola schreef:Hoe kunnen jullie zo stom zijn om zaterdag 26 mei. Eerst Iron Man 2 uit te zenden en dan pas Iron Man 1. Vorige keer hebben jullie dat ook al gedaan met Man in Black 1 en 2. en kom nou niet met dat de films elkaar toch niet opvolgen en het dus niet nodig is dat je ze in de goeie volgorde uitzend. want ze volgen elkaar wel degelijk op.
krijg ik dit mailtje terug
Publieksservice RTL Nederland schreef:Als een film meerdere delen heeft maar met loze verhaallijnen of dat je ze afzonderlijk kan bekijken, kiest RTL er altijd voor om het recentste deel eerst uit te zenden. Voor het recenste deel is altijd meer belangstelling.
echt eh dat is echt de achterlijkste beredenering die ik ooit heb gelezen.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

LOL, wat een morons.

Sterker ik denk dat ik hier zo een leuke nieuwspost van gaat maken :D
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Waarom dan? Meer kijkcijfers/inkomsten voor hun.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

het is gewoon achterlijk omdat ik en vele andere een film willen kijken wel eerst naar deel 1 willen kijken en dan pas deel 2 , 3 , 4 etc.

maarja ik zie rtl er zelfs voor aan om eerst harry potter 7b uit te zenden dan 7a , 6 , 5 , 4 , 3 , 2 en dan pas 1



plus effe nerdachtig (want natuurlijk weet ik dit wel ) doen ik weet niet als ik naar iron man 2 kijk hoe hij aan zijn krachten komt dan moet ik eerst deel 1 hebben gezien wil ik dat weten
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Ik moet toe geven Coola hier een punt heeft en bovendien als je het achter elkaar uit zend is het niet meer dan logisch om bij de eerste film te beginnnen. Althans lijkt mij.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Ja, lijkt mij ook logisch, doet me denken aan die twee Batman weekenden vorig jaar ofzo op Veronica waar de logica van de volgorde om ze uit te zenden totaal niet te vinden was.

Maar wat logisch is hoeft blijkbaar niet altijd het meeste winst te maken. Ik kan me voorstellen dat als ze de twee films nou niet achter elkaar zouden uitzenden dat ze dan voor de meest recente kiezen omdat de kans minder is dat mensen die al gezien hebben dan de eerste film. Maar als ze dan toch een Iron Man marathon gaan houden dan hadden ze net zo goed deel 1 en dan deel 2 uitzenden aangezien het wel degelijk vervolgen zijn en geen losstaande verhalen. (okay, iets meer losstaand dan bijvoorbeeld een LOTR maar er zit duidelijk progressie van deel 1 naar 2.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Even een vraag van mij aan jullie. Weten jullie een goede player aan te raden om mijn muziek af te spelen? Ik gebruikte nu VLC en het werkt, maar het kan nog wel eens tergend zijn. Windows Media Player hetzelfde. Welk programma gebruiken jullie?
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Ik kan je Winamp aanraden of Foobar 2000 laat je niet afschikken door het uiterlijk, want die kan je customizen naar eigen smaak. Geeft naar mijn mening een beter geluid dan Winamp en Adacious. Dit is een afgeslankte versie versie van Winamp en voor Windows,Linux,MAC etc etc.
3keernix
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 21 mar 2011, 16:41
Contacteer:

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door 3keernix »

Hoe verloopt het reclame maken RDJ voor het forum? Aantal maanden geleden had je voorgesteld om met Radical om de tafel te gaan zitten om wat te bedenken. Daar nog iets uitgekomen?
Plaats reactie