Welke film heb je als laatste gezien??

Bespreek hier alles omtrent films. Daar vallen onder: bioscoop, dvd, Blu-Ray en downloads.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door Duckz »

Net Rise of the Guardians gekeken. Ik heb me er goed mee vermaakt.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Smiley, erg vermakelijke horror flick met een aantal lekkere chicks er in :)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Oz the Great and Powerful

Een erg goeie film waarbij de 3d eindelijk weer eens goed tot zijn recht kwam.

En oh wat heeft Bruce Campbell het soms toch "zwaar" in Sam Raimi films :lol: :lol:
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Zei het toch in mijn review :) awsome film.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Django Unchained, erg coole film. Maar al die Oscars waard?? dat dacht ik niet.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door Rick-Bellic »

Mama, een van de betere recente horrors. Verrassend toffe film.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Skyfall, overhypte film. Sfeer beelden uit Londen maakte een hoop goed. Moest gelijk tien jaar terug denken toen ze Westminister station aandeden, daar ooit geweest om NYE te vieren met een hele goede vriendin toen.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Silent.Hill Revelation heel erg cool en zeker het einde met een aantal karakters uit de games is voor ons gamers erg herkenbaar.

The Collection: zo ziek, hard en onvoorspelbaar. Kan niet wachten op het vervolg er van.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

wat komt er dan nog een 2de vervolg op The Collector ?
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Je hebt The Collector dat is deel 1 dan The Collection en dat is deel 2 en deel 3 komt er ook aan. Was altijd al de bedoeling om er een drieluik van te maken.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Gangster Squad, erg coole film. Zeker een film die ik nog ga kopen, aangezien dat hele sfeertje en stijltje me goed beviel.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Vandaag weer eens naar de sneak preview geweest en dit keer stond op het menu de film

Spring Breakers
Afbeelding
Brit, Candy, Cotty, and Faith have been best friends since grade school. They live together in a boring college dorm and are hungry for adventure. All they have to do is save enough money for spring break to get their shot at having some real fun. A serendipitous encounter with rapper "Alien" promises to provide the girls with all the thrill and excitement they could hope for. With the encouragement of their new friend, it soon becomes unclear how far the girls are willing to go to experience a spring break they will never forget.

Een totaal onbekende film voor mij had er nog nooit van gehoord tot dat titel op het scherm kwam staan. En het eerste wat bij op kwam was dat gaan veel mooie kontjes en tieten worden met een flut verhaal. Dat voorgevoel klopte semi want er waren veel mooie kontjes en tieten. Maar het verhaal was ook redelijk goed. en Vanessa Hudgens ( damn wat is dat een slet geworden zeg ) en Ashley Benson mogen er best wel zijn. Die bitch van een Selena Gomez had van mij weg geknipt mogen worden uit de film. Maar de gene die show stal was toch wel James Franco die zette zijn rol echt goed neer _O_.
Spoiler: show
alleen jammer dat hij dood ging
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door Rick-Bellic »

Braindead
Fucking gruwelijk! :mrgreen:
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door Rick-Bellic »

Niemand nog films gezien? Ik heb de laatste paar dagen heel wat grindhouse gekeken:
- Texas Chainsaw Massacre
- Coffy
- Master of the Flying Guillotine
- Five Fingers of Death
- The Streetfighter trilogie
- Rolling Thunder
- Pieces

Stuk voor stuk allemaal awesome films. 8-)
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door Duckz »

Ik kijk weinig films, wel ben ik weer Blue Mountain State opnieuw aan het kijken. Ik had zin in simpel vermaak. Overigens is die trailer van de nieuwe Thor film vrijgegeven vandaag. Wat een ruktrailer.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door D-nic »

Ik loop echt flink achter op filmkennis, aangezien ik niet echt een film kind of guy ben, maar nu is m'n PS3 onlangs kapot gegaan en heb ik bedacht dat ik die IMDB top 250 lijst ga kijken voor het einde van het jaar. Ik zit nu op 37/250.

Anyway, precies daardoor heb ik dus gisteravond voor het eerst The Shawshank Redemption gezien. Ik vond het een hele toffe film, maar ik had achteraf niet dat speciale gevoel dat ik naar de beste film ooit had zitten kijken. Ik vond het einde in ieder geval niet zo mind-blowing als hoe sommige mensen het doen voorstellen. Ik had het niet verwacht per se, maar het verbaasde me niet heel erg. Wat vinden jullie ervan?
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door Duckz »

Ik ben het volledig met je eens. Het was een redelijk voorspelbare film, niet slecht, absoluut niet. Maar zeker niet zo briljant als iedereen hem doet voorkomen.

Ik heb gisteren Iron Man 3 gezien. Erg tof, en stukken beter dan deeltje 2. Je krijgt zeker waar voor je geld, alleen had ik af en toe het idee dat de humor een beetje geforceerd was.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

_0_ The Shawshank Redemption _0_ uber film, hoe sommige dingen in beeld worden gebracht (tijdens die opera op de rust plaatst) de voice over die erg sceptisch is. Het einde was behoorlijk verassend, misschien voor de huidige kijkers niet meer, maar toen het uitkwam had ik toch echt een WTF??

@Duckz betreft Iron Man 3......must sowiezo. Maar te geforceerd grappig, de Mandarin twist was een bitchslap voor elke comic lezer. Maar goed, hoe ik er over denk kan je op de voorpagina in het review lezen.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door baxic »

Iron man 3 ,wat een stront film , domme humor , erg dom plot , het verneuken van een character, en dan toch nog proberen het een beetje goed te maken op het einde, NIKS vergeleken met deel 1 en deel 2.
Afbeelding
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door D-nic »

One Flew Over The Cuckoo's Nest.

Op zich een toffe film, maar wat een verschrikkelijk tergend en raar einde. Je begint gaandeweg de film echt mee te leven met de karakters, dus dat is knap, maar het laatste deel van de film slaat helemaal nergens op. Plotholes galore en ontzettend frustrerend. Ik weet niet of ik 'm aan zou raden of waarom hij zo'n hoge rating op IMDB heeft, maar ik vond het uiteindelijk best een leuke film.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Evil Dead (2013)

Ik ben vanaf dat ik hoorde dat er een remake kwam van The Evil Dead erg sceptisch geweest en dacht dus dat dit een k*t film eerst klas zou worden. Maar gelukkig was die sceptischheid van mij ongegrond de film is echt subliem en komt zeker uit de schaduw van het origineel. ik durf zelfs te zeggen dat deze "remake" zonder schaamte op de zelfde hoogte mag staan als de originele film.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Dat zijn grote woorden :) ben benieuwd, denk dat ik hem dan ook maar binnenkort in de bios ga kijken.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

dat zijn zeker grote worden. maar ik weet zeker dat jij het me eens gaat zijn. en ik raad het echt aan om deze film in bios te zien.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door D-nic »

The Curious Case of Benjamin Button

Oké, het is basically een film over een dochter het dagboek van haar stervende moeder aan haar voorleest. De film bestaat dus uit flashbacks. Ik vond het begin van de film wel interessant, toen het personage van Benjamin zich nog ontwikkelde, maar na een uur werd het Brad Pitt en was ik er klaar mee. De twee hoofdpersonages van het verhaal konden me ook niet meer echt boeien vanaf daar. De vrouw vond ik zelfs heel irritant. Vooral een hoop gezeik en ik moest constant denken aan dat die dochter expliciete scènes met haar bejaarde moeder aan het bespreken was. Want dat is echt wat ik wil horen als m'n moeder sterft. Door hoeveel mannen ze genomen is, in detail. Geen hele slechte film, maar ik hoef 'm niet nog eens te zien.

Edit: Dat die ene man constant door de bliksem werd geraakt vond ik trouwens fucking grappig. Veruit het beste aan de film.
Laatst gewijzigd door D-nic op zo 05 mei 2013, 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Na dat ik gisteren Evil Dead in de bios heb gezien had ik vandaag weer eens zin in de originele trilogie

dus heb ik deze hele middag gespendeerd aan

The Evil Dead

The Evil Dead II : Dead By Dawn ( mijn review van deze film komt binnenkort online te staan )

The Evil Dead III : Army of Darkness ( Review volgt nog eerst staat de review van Evil Dead 2013 in de planning)

En ik was door een maat van me uitgenodigd om naar evil dead in de bios te gaan en daar zeg ik geen nee tegen. ookal heb ik hem gisteren pas gezien. En nu ik alle films achter elkaar heb gezien Blijf ik er bij dat de nieuwe evil dead zich mag meten het origineel. De film blijft zo ongelovelijk vet.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Plaats reactie