Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@coola

Ik zie het review wel verschijen in mijn mail box?? ;)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

is goed die zie je wel verschijnen in mail box. de review van evil dead : dead by dawn verschijnt binnekort ook in je mail box
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Duckz schreef:Net Sleeping Dogs uitgespeeld. Wat een toffe game!
Ja man die game is echt vet. Maar ben me nu toch wel langzaam flinke zin in Gta V te krijgen door die trailers.
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@Coola tnx alvast :)

@Baxic GTA V heb ik echt zin in, is al te lang geleden sinds het vorige deel.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

Zo net de review van The Evil Dead 2: Dead by Dawn gemaild naar RDJ. Morge maar eens beginnen aan de review van Evil Dead 2013
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

BAM! :mrgreen:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Nou, nadat ik vandaag weer GoT heb gezien en ik tijdens mijn sog even zat te googelen, moet ik toch zeggen dat ik Daenerys erg knap vind:
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

MS show is net zo'n aanfluiting als de Sony show

en de xbox one gaat dus gewoon een media systeem worden die als bijzaak heeft gaming. hij ziet er wel nice uit beter dan de x360 in ieder geval
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

en max die gaat een ps4 halen, maar eerst een wii u
Afbeelding
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Wat moet je met een Wii U?
Afbeelding Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Geen console meer voor mij, PS3 en Xbox360 worden hier toch alleen nog gebruikt om blu-rays en DVDs af te spelen.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Ik ben sowieso al geen console gamer en ik was al helemaal geen fan van de Xbox360. Nu is me meteen ook weer duidelijk waarom ik eigenlijk al geen fan was. Microsoft gaat gewoon verder in de lijn waar ze al in zaten. Vage subscriptions en services die op veel plekken toch niet beschikbaar zijn. Onzinnige features voor het gamen, die het vooral een huiskamer apparaat maken (TV, TV, TV TELEVISION, TV, TV XBOX WATCH TV TV TELEVISION), met de games die er nu zijn aangekondigd typisch voorbeelden zijn van casual spellen, die toch vooral geschikt zijn om even snel een potje te spelen zonder ingewikkeld te doen. Al met al zal het ding wel retegoed verkopen :D

(Wat ik dan wel weer opvallend vind is op dit moment een totaal gebrek aan fatsoenlijke multimedia functies. Ze lijken me op dit moment wat te veel op Apple die heel goed hun best doen om allemaal eigen services te hebben, maar een simpel MKVtje afspelen kan niet. Of er überhaupt streaming komt weet ik niet eens, maar het zal dan ook wel weer verplicht moeten met windows media player en vage kut formats vol met onzinnige beveiliging. Ik hou het wel op een PC voor de games en XBMC voor multimedia dingen)
ORLY?
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Ik ben sinds ik de Beta speelde van Gears of War op een persevent helemaal voor de X360 gegaan, en ik kan hard op zeggen dat ik een shitload aan geld deze console en games hebt uitgegeven. Sterker het was voor mij DE reden om een HD TV in huis te halen. Ik keek dan ook erg uit naar de nieuwe Xbox die nu de lamme naam Xbox One heeft gekregen. De meeste punten zijn al aangehaalt maar bij deze:

* Lelijk 70's achtig design en er zit nog net geen walnoten voorkantje op.
* Het tegenwerken van gebruik door derden van de games, en ver en inkoop van 2e hands games.
* Net als Sony te veel nadruk legt op Social Media, je kan in 1080p Skypen, wooptie fookin doo.
* Te veel nadruk op USA TV content waar we hier in Europa geen reet aan hebben, tenzij je gaat werken met VPN accounts of Proxy servers voor een Amerikaans Xbox Live Account.
* Demo toonde gamen,muziek,film en surfen tegelijk, serieus hoeveel mensen doen dit??
* Vast houden aan de Metro Interface, had het op ze minst anders ingedeelt. Het lijkt nu zoveel op de X360 en Windows 8.
* Frontloader, ik heb teveel slechte ervaring met frontloaders (PS3 verneukte shitload aan games en DVDs met een rechte kras bij me door dat de laser niet goed in positie terug ging, zelfde gezeik gezien met diverse auto radio's)
* Microsoft denkt dat er nog mensen zijn die TV kijken, ik ben bijna niemand meer in mijn omgeving die dat nog doen omdat ze spuugziek worden van de vele crappy reclames.
* Xbox Live nog steeds een premium service blijft en behalve online gamen mogelijk maakt maar verdomd weinig te bieden heeft.
* Je internet nodig hebt om je game te activeren, ook al heeft iedereen tegenwoordig internet, ik ken ook mensen die hun console niet aan het net hebben hangen.
* Harddisk is niet te vervangen.
* Controller met betere D-Pad, iets wat vanaf het begin bij de Xbox 360 al goed had moeten werken.
* Te Main stream geworden.
* Call of Duty: Ghosts heeft een HOND, ik zeg je EEN HOND!!

@Adanteh dat van MKV is een leuk punt, officeel kan het niet op de Xbox 360 en PS3. Bij de laatst genoemde kan dit perfect als de console is omgebouwd en je de showtime media center instaleerd. Ik denk eerder dat het een licentie kwestie is, want de X360 en PS3 zijn wel degelijk in staat om MKV's af te spelen.

Qua games lieten ze weinig zien gisteren, op wat EA crap na. Maar ik denk dat we tijdens de aankomende E3 wel heel wat vette shit te zien krijgen. Persoonlijk twijfel ik nog heel erg (mede door het 2e hands games gebeuren en frontloader) om early adapter te worden van deze console.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

Ik denk eerder dat het een licentie kwestie is, want de X360 en PS3 zijn wel degelijk in staat om MKV's af te spelen.
Dat is dus het ding... Iedereen mag gewoon MKVs af spelen. Zit verder geen enkele betaalde licentie aan vast.
Al met al is het gewoon puur een huiskamer apparaat waar je lekker makkelijk dingen mee kan doen. Leuk voor het gemiddelde Amerikaanse gezin / studentenkot waar toch iedereen en zijn moeder een Xbox gebruikt, maar ik kan me niet voorstellen dat fans van diepgaande games op zo'n apparaat zitten te wachten.

Internet nodig voor een console vind ik niet echt een probleem. Al die licenties en totaal geen vrijheid vind ik wel een probleem. Geen games door verkopen, betaald multiplayer, regio-gebonden services (En waarschijnlijk ook regio gebonden games?), geen harddisk vervangen... Lekker bezig Microsoft. Die gaan rollen in het geld.
ORLY?
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Ik kijk sinds een weekje Fairy Tail, best een toffe serie. Meer humor dan Naruto, dat sowieso.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Ik raad je attack on titan aan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Thanks voor de tip, als ik tijd heb check ik hem wel een keer!
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Haha, ik zie net een video van een rappertje uit Vlissingen. Ze doen het er mooi uitzien, maar ik moet er meer een beetje om lachen. Ik ben er vaak geweest, maar het stelt allemaal niet zoveel voor.

coola komt nog dichter uit de buurt daar volgens mij. Kijk uit dat je niet in de 'hood' van Vlissingen komt, hè. :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZFCibsSIquA[/youtube]
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

lol laten ze nog effe de bonedijkestraat zien a.k.a de ex ghetto van vlissingen
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Jeeeuuuuujjjjjjj!!!! Coola net van de trein gehaald. Party mode/on :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Vraag me af hoe het verlopen is. Iets zegt me een soort van The Hangover dutch style :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Het was FUCKING awesome! Goede bands en singer/songwriters, hele toffe sfeer en héél veel lekkere wijven!!!!! Coola blijft nog een nachtje langer we zijn lekker aan het gamen en babbelen. (en zuipen en blowen natuurlijk) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Scars schreef:Het was FUCKING awesome! Goede bands en singer/songwriters, hele toffe sfeer en héél veel lekkere wijven!!!!! Coola blijft nog een nachtje langer we zijn lekker aan het gamen en babbelen. (en zuipen en blowen natuurlijk) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Oude Lullen United ;)
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

OLU!! en je weet het :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Hahahahahahaha!!!! :lol:

Ik ga nu dan ook twee weken lekker vakantie houden om bij te komen. Lekker speciaal ervoor Hearthfire, Dawnguard en Dragonborn DLC en de Skyrim game guide plus map gehaald. Game time, heb ik wel even verdient vond ik. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie