Welke film heb je als laatste gezien??

Bespreek hier alles omtrent films. Daar vallen onder: bioscoop, dvd, Blu-Ray en downloads.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

San Daikaiju: Chikyu Saidai no Kessen (Ghidorah, the Three-Headed Monster)

De 5de film in de Godzilla reeks en net als de 4 eerdere films erg vermakelijk. Dit keer krijgen we niet 2 monsters die tegen elkaar vechten maar krijgen we 4 monsters die tegen elkaar (en uiteindelijk 3 tegen 1). Zoals ik bij de vorig film al zei is Godzilla niet meer de villain maar hij is ook nog steeds niet de hero. Het is nog steeds mothra die de echte hero is Rodan en Godzilla zijn in deze film neutraal en proberen ze geen mensen te vermoorden maar elkaar. Tot dat King Ghidorah te voorschijn komt want die is dit keer de main villain van het verhaal. Dit is ook de eerste film waarbij de bedreiging niet z'n oorsprong kent op aarde maar ergens uit de ruimte en het is ook voor de eerste keer dat er een alien mee doet ( dit keer een Venusian ) waar Ghidorah overigens vandaan komt is niet duidelijk ( niet van venus in ieder geval ). Ook is er weer een menselijk villain. Net zoals bij de vorige films zijn de monster gevechten erg leuk en zien ze er voor hun tijdsperiode erg mooi uit. als ik deze film een cijfer zou moeten geven geef ik het een 6,9
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Kaiju Daisenso (Invasion of Astro-Monster)

De 6de film in de Godzilla reeks en net als de 5 eerdere films erg vermakelijk. De monsters die dit keer de aarde tot hun battlefield maken zijn Godzilla , Rodan en King Ghidorah. Alleen dit keer zijn niet de monsters de villains maar de Xiliens ( alliens ) zijn dit keer de main villains en door middel van mind controll willen ze Godzilla , Rodan en King Ghidorah gebruiken om de aarde te vernietigen. De gevecht zien er weer als vanouds goed uit en zoals ik al vaker heb gezegd zeker als je kijkt naar hoe oud de film alweer is. Wat wel echt tenenkrommend en pijnlijk was om te zien was de victory dance van Godzilla. Maar anyway als ik deze film en cijfer zou moeten geven zou ik het ondanks de tenenkrommende vicotry dance toch een 6,9 geven.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

dit keer post met 3 films omdat ik de afgelopen dagen geen tijd had om het te posten.

Godzilla , Ebirah , Mothra: Nankai no Daiketto (Ebirah, Horror of the Deep)

De 7de film in de Godzilla reeks en net als de 6 eerdere films erg vermakelijk alleen minder goed dan de vorige delen. Dit keer word de aarde weer eens niet onder vuur genomen door aliens , hell dit keer word de aarde niet eens bedreigt. dit keer speelt alles zich af op een klein eiland. dit keer liggen de vijandelijke rollen bij de terroristische groepering ( nee dit keer geen moslims :P ) genaamd Red Bamboo en Ebirah. de monster gevechten zien er vanouds weer goed uit. Alleen zoals ik al zei is deze film minder goed dan de vorige delen dit komt mede door Ebirah een motherfuckin kreeft als giant monster fuckin hell 1 van de lameste monster ooit ( nog steeds beter dan Zilla a.k.a. Godzilla 1998 :P ) nee echt een fuckin kreeft als monster is gewoon fucked up. een minor kaiju in de vorm van een giant condor was nog beter. Alleen jammer dat die binnen enkele seconde keihard geroosterd was door Godzilla en gelijk elke neger op aarde hun neus ophaalde en zeiden it's that chicken ?? ( hè als Gabriel Iglesias die grappen mag maken dan mag ik dat ook :P ). maar anyway als deze film een cijfer moet geven dan kan ik niet anders dan een 5,9 geven.



Kaiju-to no Kessen Gojira no Musuku (Son of Godzilla)

De 8ste film in de Godzilla reeks en net als de 7 eerdere films erg vermakelijk en weer een stuk beter dan zijn voorganger. Net zoals zijn voorganger speelt het zich weer alleen af op een eiland. Dit keer is er geen vijandelijke rol weggelegd voor de mensheid ( of je moet een zeikerd zijn en vinden dat het perfecte weather control system maken slecht is ) nee dit keer zijn de vijandelijke rollen weg gelegd voor Kamacuras en Kumonga. dit is ook de eerste keer dat de zoon van Godzilla genaamd Minilla mee doet in een film. Deze film heeft voor mij 1 van de coolste monsters ooit en dat is Kumonga en waarom is hij cool ? omdat het een fuckin giant spider is en wat is er nou niet cool aan een 45 meter hoge spin. 1 van de minpunten aan deze film is dat Minilla niet echt op Godzilla lijkt. wat natuurlijk wel weer erg goed was in de film waren de monster gevechten. Als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou ik de film een 6,5 geven.



Kaiju Soshingeki (Destroy All Monsters)

De 9de film in de Godzilla reeks en net als de 8 eerdere films erg vermakelijk en zelfs 1 van de beste Godzilla films ooit. Dit keer is de vijandelijk rol weer weggelegd voor de alliens dit keer de Kilaaks. de Kilaaks hebben in deze film alle monsters (Godzilla, Kumonga, King Ghidorah, Baragon, Varan, Rodan, Mothra, Manda, Anguirus, Minilla and Gorosaurus ) onder hun macht en vallen ze de hoofdsteden van de wereld aan. alle monster ( behalve King Ghidorah ) komen uit eindelijk weer onder de macht van de Kilaaks vandaan en vallen gezamenlijk King Ghidorah aan. de monster scènes zijn weer vanouds goed te noemen. Dit is overigens de enige film in de Godzilla reeks die zich niet in het jaar afspeelt waarin de film is uit gebracht maar in de toekomst (1999). Als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou ik de film een 7,5 geven.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Dit keer 4 films omdat ik net zoals vorige keer niet veel tijd had om te posten

Gojira , Minira , Gabara: Oru Kaiju Daishingeki (All Monsters Attack )


De 10de film in de Godzilla reeks en net als de 9 eerdere films erg vermakelijk. Deze film is anders dan alle andere Godzilla films omdat het dit keer meer op kinderen gericht is. In deze film speelt alles zich dan ook af in de fantasie wereld van een kleine jongen. de villain van deze film is Gabara eigenlijk is hij meer een bullebak die Minilla het leven zuur maakt. De gevechten zijn weer leuk en goed te noemen. Alleen heeft deze film toch wel een paar tenenkrommende momenten 1 daarvan is dat Minilla japans/engels ( ligt er aan of dat je de originele versie of de dub kijkt) kan praten en dat hij zich zelf zo groot kan maken als een mens. Veel Godzilla fans vinden deze film na Godzilla U.S.A de slechtste Godzilla film ooit gemaakt. ik ben het daar niet mee want die titel gaat nog steeds naar Ebirah, Horror of the Deep. maar anyway als ik deze film een cijfer zo moeten geven dan zou dat een 6,0 zijn.

Gojira Tai Hedorah ( Godzilla vs. Hedorah )

De 11de film in de Godzilla reeks en net als de 10 eerdere films erg vermakelijk. Deze film is weer wat serieuzer dan het vorige deel. Dit keer is de villain rol weggelegd voor Hedorah. Een monster gecreëerd door de mensheid zelf omdat we de aarde maar blijven vervuilen. de donkere ondertoon die film heeft is een fijne verwelkoming en het punt dat de film je duidelijk wil proberen te maken is erg duidelijk we moeten de wereld minder bevuilen. De gevechten zijn weer erg goed en leuk. en hoewel de film een donkere ondertoon heeft zit er toch een komisch/tenenkrommend ( het is maar hoe je het bekijkt) stukje in in de vorm van dat Godzilla doormiddel van zijn attomic ray kan vliegen. als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 6,8 zijn


Chikyu Kogeki Meirei: Godzilla tai Gigan ( Godzilla vs. Gigan )

De 12de film in de Godzilla reeks en net als de 11 eerdere films erg vermakelijk. In deze film zijn de slechteriken weer eens aliens ( dit keer grote kakkerlakken vermomd als mensen ) die King Ghidorah en Gigan gebruiken om de mensheid te veroveren en godzilla te doden. Godzilla word dit keer bijgestaan door Anguirus. De gevechten zijn vanouds weer erg leuk en goed. Deze film staat er om bekend dat het de eerste Godzilla film is waarbij er bloed vloeit als Godzilla geraakt word. Als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 7,1 zijn.

Gojira tai Megaro ( Godzilla vs. Megalon )

De 13de film in de Godzilla reeks en net als de 12 eerdere films erg vermakelijk. dit keer zijn het niet de mens of aliens die de slechterik zijn maar een een ras van humanoids de Seatopians genoemd die ondergronds leven. De Seatopians lijden erg veel door de nucleaire tests die de mensheid uit voert. omdat tegen te gaan sturen ze Megalon en Gigan er op uit om de mensheid te doden. maar gelukkig kan de mensheid steun verwachten van Godzilla en Jet Jaguar ( een robot die zich zelf kan laten groeien ). De gevechten zijn weer aardig goed en leuk te noemen. ALs ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 7,0 zijn
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Gojira tai Mechagojira (Godzilla vs. MechaGodzilla )

De 14de film in de Godzilla reeks en net als de 13 eerdere films erg vermakelijk. in deze film vecht Godzilla tegen 1 van bekendste monsters in film geschiedenis namelijk MechaGodzilla. MechaGodzilla is gemaakt door een alien ras dat op apen lijkt ( nah die grap ga ik maar niet maken :P ) om zoals gewoonlijk de mensheid uitroeien. De gevechten zien er weer goed uit en zijn vermakelijk om naar te kijken. Dit is 1 van de bloederigste Godzilla films die ooit gemaakt is. Zo word bij 1 van monsters zijn kaak gebroken spuit het bloed alle kanten op. dit maakt het 1 van donkerste godzilla films ooit. als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 7,2 zijn
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Mechagojira no Gyakushu ( Terror of MechaGodzilla )

De 15de film in de Godzilla reeks en net als de 14 eerdere films erg vermakelijk. In deze film word MechaGodzilla weer in elkaar gezet door een gestoorde professor en aliens ( nee niet die afrikaantjes...... eh ik bedoel gorilla aliens uit de eerdere film :P ) maar weer een ander ras van aliens ( wat zijn die al die aliens toch ook een motherfuckers eh). Maar dit keer gebruiken ze niet alleen MechaGodzilla maar ook Titanosaurus om de mensheid en Godzilla uit te roeien. Deze film staat er om bekend dat er veel mensen zichtbaar in beeld dood gaan ( lees bloederig etc.) door de aliens en Titanosaurus ( dit is overigens uit de Amerikaanse dub geknipt ). de gevechten zijn weer vanouds erg goed. als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 6,9 zijn. Dit is overigens de laatste Godzilla film uit de Showa serie. en met de Heisei serie word de serie grotendeels weer gereboot.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Gojira (The Return of Godzilla )

De 16de film in de Godzilla reeks en net als de 15 eerdere films erg vermakelijk. De 1ste Godzilla film in de heisei serie. In deze film worden alle films op de 1ste Godzilla film na genegeerd en is Godzilla dus gewoon weer een force of nature die de mensheid wil vermoorden. Oftewel dit keer is er geen andere kaiju die tegen Godzilla vecht. Godzilla ziet er weer vanouds uit goed uit. De menselijke emotie is in deze film nog beter dan in het origineel. Je ziet dat de meeste mensen er moeite mee hebben om Godzilla pijn te doen. als ik deze film en cijfer zou moeten geven dan zou dat een 7,0 zijn.


Gojira vs Biorante ( Godzilla vs. Biollante )
De 17de film in de Godzilla reeks en net als de 16 eerdere films erg vermakelijk. De 2de Godzilla film in de heisei serie. In deze film is Godzilla nog steeds een force of nature die er op uit de mensheid te vernietigen en dit keer maakt de mensheid een monster om tegen Godzilla te vechten en dit monster is Biollante. Hoewel Godzilla in deze film nog steeds een force of nature is. zijn de grote slechteriken dit keer de Amerikanen en hoe kan het ook anders is het echte kwaad een Arabisch land ( zelfs in de fictieve wereld van godzilla zijn Arabieren achterbakse klootzakken :P ). De monster gevecht zijn vanouds weer erg leuk en goed. als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 6,9 zijn.


Gojira vs Kingu Gidora (Godzilla vs. King Ghidorah )


De 18de film in de Godzilla reeks en net als de 17 eerdere films erg vermakelijk. De 3de Godzilla film in de heisei serie. in deze film zijn het eens een keer niet moslims of aliens die de mensheid ( Japanners ) bedreigen maar de Futurians ( mensen uit de toekomst ) die zich eerste voor doen als hulpzaame mensen en de japaners helpen om terug te gaan naar 1944 om die Godzillasaurus die uit eindelijk zou muteren tot Godzilla te doden en zo de bedreigen te stoppen. alleen plaatsen ze op het eiland drie Dorats die uiteindelijk in King ghidorah muteren. Gelukkig voor de japaners was de Godzillasaurus niet dood gegaan en is hij uiteindelijk toch nog gemuteerd in Godzilla. dus King Ghidorah kan toch nog verslagen worden. als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 7,1 zijn.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Gojira vs Mosura ( Godzilla vs. Mothra )

De 19de film in de Godzilla reeks en net als de 18 eerdere films erg vermakelijk. De 4de Godzilla film in de heisei serie. dit keer is het Godzilla tegen Mothra , Godzilla tegen Battra , Mothra tegen Battra en Godzilla tegen Battra en Mothra. Dit keer weer eens geen aliens of mensen die uit de toekomst komen die ons willen uitroeien. Maar gewoon drie forces of nature die elkaar aanvallen ( met mothra over duidelijk als de held ). De gevechten zijn weer erg goed soms wel eens iets over the top . En het enige nadeel aan deze film is dat het milieu gebeuren te vaak word herhaald na 2 a 3 keer zeggen dat mensheid de aarde sloopt weten we het wel en hoef het niet heel de film lang gezegd te worden. Als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 6,7 zijn.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Gojira vs Mekagojira (Godzilla vs. MechaGodzilla 2 )

De 20ste Godzilla film van de totale godzilla reeks en 5de film in de Heisei serie. net zoals de eerdere Godzilla films is ook deze film ook erg vermakelijk. In deze film zijn Godzilla en Rodan de forces of nature die de mensheid bedreigen. En dit keer hebben de mensen Mechagodzilla gemaakt om Godzilla en Rodan te vernietigen. Ook de zoon van Godzilla doet weer mee maar baby Godzilla lijkt dit keer wel meer op zijn vader dan dat Minilla deed in de showa serie. De gevechten zijn vanouds weer erg leuk en vermakelijk. als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 7,0 zijn.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Gojira vs. SupesuGojira ( Godzilla vs. SpaceGodzilla )

De 21ste Godzilla film in de complete Godzilla reeks en 6de film in de heisei reeks. en zoals gewoonlijk weer net zo vermakelijk als de eerdere films. Godzilla is in deze film nog steeds een gevaar voor de mensheid maar er is een nog groter gevaar in de vorm van Space Godzilla. godzilla's zoon van het vorige deel doet ook weer mee maar heet in deze film Little Godzilla en niet meer Baby Godzilla omdat hij al weer wat ouder is. maar anyway de enige die de mensheid kan redden van Space Godzilla's rampage zijn Godzilla en : M.O.G.U.E.R.A. (Mobile Opporations Godzilla Universal Expert Robot Aero-type). Mothra doet ook nog mee maar heeft dit keer geen vecht scene omdat zij ergens in space is ( ze is ook alleen maar te zien als visioen ) De gevechten waren weer erg leuk en Space godzilla ziet er erg bruut uit. als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 6,8 zijn want hoe wel de film erg leuk zijn sommige special effect zelfs voor een godzilla film redelijk tenenkrommend te noemen.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Gojira vs Desutoroia (Godzilla vs. Destoroyah )

De 22ste Godzilla film in de complete Godzilla reeks en 6de film in de heisei reeks. En zoals gewoonlijk weer net zo vermakelijk als de 21 eerdere films. Dit keer is Godzilla een nog groter gevaar voor de mensheid want hij heeft namelijk last van een meltdown en staat op het punt om te exploderen. Maar ookal gaat Godzilla Boem hij is niet het grootste gevaar want het echte gevaar neemt de vorm aan van Destroyah het gevaarlijkste monster dat ooit de mensheid en godzilla heeft bedreigd. de gevechten zijn weer erg bruut en Destroyah is 1 van de bruutste kaiju ooit bedacht. dit is ook 1 van de emotioneelste Godzilla films ooit door de dood van 2 personages. als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 7,6 zijn. Dit is overigens ook de laatste film in de heisei serie. Eigenlijk had dit ook de laatste Japanse godzilla film moeten zijn voor een lange tijd. Maar omdat De Amerikaanse Godzilla keihard faalde zag Toho in dat ze weer sneller terug moesten komen met de Japanse Godzilla.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Heheh awsome dat je al die films nu kijkt, respect er voor :D
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

@ RDJ dankjewel.

Gojira Nisen: Mireniamu ( Godzilla 2000: Millennium )

De 23ste Godzilla film van de totale godzilla reeks en 1ste film in de Millennium reeks. De Millennium serie is anders dan de Showa en Heisei serie. Bij de showa en heisei series volgde de films elkaar op terwijl de 6 Millenium films (op 2 films na ) allemaal een direct vervolg zijn op Godzilla 1954. maar anyway in de eerste Millennium film is Godzilla weer een zoals gewoonlijk een force of nature die een gevaar vormt voor de mensheid. Maar godzilla is niet het enige gevaar voor de mensheid want er is ook nog een ander monster genaamd Ogra. de film is erg vermakelijk en de gevechten zien er weer goed uit. als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 6,9 zijn.


Gojira X Megagirasu: G Shometsu Sakusen ( Godzilla vs. Megaguirus )

De 24ste Godzilla film in de complete Godzilla reeksen 2de film in de Millennium serie. de film is zoals gewoonlijk weer erg vermakelijk. Godzilla gaat zoals gewoonlijk weer op zijn rampage toer tot er een nieuwe monster opduikt genaamd Megaguirus die zowel een bedreiging is voor de mens en Godzilla. De mensheid denkt dit keer ook een wapen te hebben dat Godzilla eens en voor altijd kan vernietigen en dat wapen is de the Dimension Tide ( een wapen dat mini blackholes kan creëren ). De gevechten waren weer erg tof. als ik de film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 7,0 zijn.

Gojira, Mosura, Kingu Gidora: Daikaiju Sokogeki (Godzilla, Mothra and King Ghidorah: Giant Monsters All-Out Attack )

De 25ste Godzilla film van de totale godzilla reeks en 3de film in de Millennium reeks. Dit keer is Godzilla het pure kwaad van de wereld is hij er dit keer echt op uit om de hele mensheid uitroeien. Maar gelukkig voor de mensheid zijn Mothra , King Ghidorah en Baragon er om hun te beschermen. wat deze film erg apart maakt is dat King Ghidorah die normaal het ultieme kwaad representeert dit keer juist het ultieme goede representeert. in deze film word ook gerefereerd naar Godzilla 1998 en word er gezegd dat het monster dat New York in 1998 aanviel niet Godzilla is maar een andere monster dat op Godzilla leek. De gevechten in deze film waren erg bruut en awesome. als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 8,0 zijn
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Gojira tai Mekagojira ( Godzilla Against MechaGodzilla )

De 26ste Godzilla film in de complete Godzilla reeks en 4de film in de Millennium serie. Deze Godzilla film is meer dan vermakelijk. MechaGodzilla is dit keer weer de goodguy. In de vorige films was MechaGodzilla alleen gemaakt van staal dit keer is er ook iets anders gebruikt namelijk het skelet van de Godzilla uit 1954. Dit levert jammer genoeg wel problemen op omdat de ziel van Godzilla nog steeds aanwezig is in het skelet waardoor MechaGodzilla soms ze z'n eigen gang gaat in plaats van Godzilla aan te vallen. De gevechten zijn weer erg goed en een genot om naar te kijken. als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 7,8 zijn
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Gojira X Mosura X Mechagojira: Tokyo S.O.S ( Godzilla: Tokyo S.O.S )

De 27ste Godzilla film van de totale godzilla reeks en 5de film in de Millennium reeks. Net zoals de 2 films voor deze film is deze film meer dan vermakelijk. Dit is de enige Godzilla film in de millennium serie dat wel een direct vervolg is op zijn voorganger. Godzilla heeft zijn gevecht van vorige film overleeft en is terug om al weer Tokio in de puinpoeier te slaan. Maar gelukkig voor de mensheid is er niet alleen Mechagodzilla die de mensheid kan redden maar ook Mothra is van de partij (van vrijheid.... sorry kon het niet laten :P). De gevechten waren weer erg goed. als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 7,9 zijn.


Gojira: Fainaru Wozu ( Godzilla: Final Wars )

De 28ste Godzilla film in de complete Godzilla reeks en 6de en laatste film in de Millennium serie. Dit is tot op heden de beste Godzilla film en dat komt mede doordat er meer actie in voorkomt en de meeste monsters heeft namelijk 15 monsters en de monsters zijn Godzilla , Minilla , Mothra , Anguirus , Rodan , King Caesar , Zilla , Hedorah , Ebirah , Kamacuras , Kumonga , Manda , Gigan , Monster X , Keizer Ghidorah. De film laat ook zien dat de U.S.A film uit 1998 canon is maar dan wel dat het monster dat New York aanviel niet Godzilla was maar een monster dat er op leek en Zilla heet. alle gevechten waren erg bruut en goed sommige kort sommige wat langer. als ik deze film een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 8,5 zijn.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Godzilla (2014)

in het kort de film delivers. God fuckin damn wat is deze film bruut. de allerbeste Godzilla film ooit gemaakt . de beste kaiju film ooit gemaakt. het fiasco dat Godzilla 1998 heet heeft zich gelukkig niet herhaald. ik ben er normaal eentje die rustig doet met cijfers geven maar deze film verdient ( in mijn ogen) een 9,5

Godzilla heeft voor eens en altijd bewezen dat hij de King of Monsters is.


de Epic-O-Meter
Spoiler: show
Pure Epicness > Godzilla 2014


Epicness > Godzilla Final Wars
> Pacific Rim

Damn good > Cloverfield
> Godzilla, Mothra and King Ghidorah: Giant Monsters All-Out Attack
> Godzilla Against MechaGodzilla
> Godzilla: Tokyo S.O.S
> Godzilla vs. Destoroyah
> Destroy All Monsters

very good > Godzilla vs. Megaguirus
> Godzilla 2000: Millennium
> Godzilla vs. SpaceGodzilla
> Godzilla vs. MechaGodzilla 2
> Godzilla vs. Mothra
> Godzilla vs. King Ghidorah
> Godzilla vs. Biollante
> The Return of Godzilla
> Terror of MechaGodzilla
> Godzilla vs. MechaGodzilla
> Godzilla vs. Megalon
> Godzilla vs. Gigan
> Godzilla vs. Hedorah
> Son of Godzilla
> Invasion of Astro-Monster
> Ghidorah, the Three-Headed Monster
> Mothra vs Godzilla
> Godzilla 1954

good > All Monsters Attack
> Ebirah, Horror of the Deep
> King Kong vs Godzilla
> Godzilla Raids Again

despicable > Godzilla 1998 a.k.a Zilla
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Hehehe nice :D

Zelf gezien:

The Machine.
Enemies Closer.

Mijn mening er over binnenkort in de recensies.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Witching and Bitching, maar daar meer over rond het weekeinde.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

The Secret Life of Walter Mitty

Heel erg mooi verhaal, visueel echt een master piece en de muziek _0_


Echt helemaal weg geblazen door deze film die ik ben gaan kijken met amper voor wetenschap.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Frozen, en ik moet je zeggen het was erg vermakelijk :)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Transformers: Age of Extinction

Wat een heerlijke geweldige verstand op nul film. Heb me geen een moment verveeld de actie scènes waren erg goed en dan vooral
Spoiler: show
de scène waarbij de mensen in de chevrolet zitten en optimus voor het eerst tegen lockdown vecht. Ook de scène dat optimus voor het eerst tegen galvatron vecht is ook erg nice. En zodra ze in Hong Kong zitten is de film helemaal geweldig.
. Dit is voor het eerst dat ik de autobots interessant vond en ook de eerste keer dat ik Bee goed vond. Ik moet wel zeggen ik mis starscream toch wel een beetje en qua mensen mis ik toch echt wel Rosie Huntington-Whiteley ( de beste van de 3 vrouwelijke hoofdrol spelers. Althans dat vind ik).

De film is overigens zeker beter dan deel 1 en 2 maar niet beter dan deel 3.


Ohja nog een ding Grimlock _O_ _O__O__O__O__O__O_
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Grimlock is vet. Hoop de film nog in de bios te pakken, anders op Blu-ray.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Guardians of the Galaxy


fuckin bruut _0_ _0_ _0_ _0_ The Avengers was al goed maar deze is 10 keer zo goed
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Teenage mutant ninja turtles (2014)

Een heerlijke verstand op nul film. De film is precies wat je verwacht van een teenage mutant ninja turtles film anno 2014. Oja en shredder _0_ _0_ _0_ _0_


Sorry RDJ maar de film is echt gewoon vermakelijk. als je de eerste 2 ( en de derde een beetje ) live action films in je hart heb zitten dat ga je dit deze film een kans moeten geven want hij is echt net zo leuk als de de eerste 2 films
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Ok, dan wacht ik op de Blu-ray versie :D
Plaats reactie