Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Helemaal niets over de Steam sale op de FP, zeker een console fanboy die RDJ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Anyways, in the pocket voor een appel en een ei: Banner Saga I, Banner Saga II, Stardew Valley, Wasteland 2 Directors Cut (komt samen met de originele classic Wasteland en de normale Wasteland 2), Evoland I en Evoland II. :mrgreen:

Begonnen met de Banner Saga I, damn jongen die game is echt hard en schopt je af en toe right in the feels.

En de week ervoor had ik in een special Hard West gekocht, dat is ook een aanrader. Een soort X-Com in de setting van cowboys en demons.

Genoeg te spelen weer. :D
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Ik wordt echt dood en dood moe van die Afrikanen 2 etages hoger, ze maken nog steeds vanaf 0700 tering herrie. Ook gisteren weer was na een paar uur slapen erg vroeg wakker door ze, toen ik vanavond op de bank in slaap viel besloten ze om 20:55 gezellig te gaan voetballen in huis en tegen de verwarming te schoppen en ik wederom klaar wakker was met een knetterende koppijn, lag op de bank omdat ik na het eten van een Verhage burger opeens dood en dood ziek werd en me leeg kotste. Voel me nog steeds verdomd zwak er door, die buren vervelen me echt hier. Die Duitser met wie ik een kleine aanvaring had een paar weken geleden en ik verbaal op haar punt zette, heeft nu een NEP dummy camera opgehangen, andere buren boos er over die verhaal gingen halen omdat ze ze dachten dat die echt was (18 euro bij de Hornbach met knipperend ledje) en eisde dat die weg ging. Zegt ze die hier naast (ik dus) heeft je er zeker op gewezen dat ik dat opgehangen hebt, dat ding is half zo groot als een voetbal met een rood knipperend licht of alleen ik dat ziet. Echt deze flat is een soort van gesticht/psychologisch experiment.

@Scars tnx he´ XBox One FTW!! zag wel dat het hele summer sale gebeuren is begonnen, heb zelf geen Steam dus het ontgaat mij helaas. :( Speel weinig ATM, Shadow Warrior 2 diverse keren gespeeld en op de hoogste moeilijkheids graad gecompleted. Gears of War 4 uitgespeeld op normal en bezig met de collectables meuk. Alleen weet de game mij niet te boeien of mijn aandacht vast te houden...
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Uiteraard vanmorgen weer wakker door tering herrie, er komt geen einde aan.

Maar SNES Mini Classic heeft mijn aandacht, aangezien ik de NES classic gemist hebt wil ik de boot nu niet missen en bovendien ben ik groot Super Nintendo fan. Sterker het is toch wel mijn favoriete console ooit en heb er echt duizenden guldens toen der tijd aan uitgegeven. Bovendien speel ik sommige titels nog zo nu en dan op emulator of met de Everdrive. Dit zou echt perfect zijn om te hebben en mee te spelen :)

Hele avond weg geweest dus nu nog even snel meuk in halen en dan serie kijken.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Pff vandaag naar de cardioloog geweest vanwegen wat er op 27 maart was gebeurd, gelukkig is het geen hart probleem. Wat het dan wel is blijft een raadsel.... Verder gaat het met me ouwe slechter en dat is de reden waarom ik op dit moment ietsje gas terug heb genomen. Stressy shit allemaal atm, zoals de wijze filosoof en rapper Jay Z ooit zei: i got 99 problems and a bitch aint one.

Maar goed, poging tot ontspannen aka gamen of serie/film kijken is tenslotte ook weekeinde voor mij :P
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Moeilijke tijd met me vader, hoop te doen en hoop te verwerken. Dus veel films, series en gamen (heerlijke manier om zorgen te vergeten) en nieuws droppen. Mja het is wat het is.

Nu bank hangen met de shitbull :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Sterkte pik!!!

Alien Covenenant is een aanrader als je even je verstand op nul wilt zetten.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Zitten jullie nou serieus nog op een leeg forum in verschillende secties te posten? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Net The Mummy gezien. Vond de sfeer en de special effects heerlijk. Maar wat ongelooflijk vreselijk SLECHT geacteerd man, echt niet normaal. En dat zijn dan zogenaamde top acteurs. Ik kan je nu al zeggen dat word je reet afvegen met dat hele Dark Universe, want ik heb sterk het vermoeden dat het slechte acteerwerk in elke film gaat zitten. Beter hadden ze Penny Dreadful naar het witte doek kunnen verplaatsen en dat gebruiken voor het Dark Universe, want dat vond ik stukken beter. Ik zit ook echt niet te wachten op een Invisible Man met Johnny Tiepetje of The Bride of Frankenstein met Angelina Noboobies.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

@scars tnx Alien Covenant staat op de lijst, eerst nog even een film voor recensie doen en dan ga ik weer wat films inhalen die ik achter loop.

Uiteraard zit ik nog op het forum (wat zoooooo 2003 is, want: Social Media) het is er en ik ben niet zoals Game Kings toen die de stekker uit hun forum trokken, iets wat ik toch een tijd heb voorkomen tot ik er vertrok.

The Mummy heb ik gemixte gevoelens over, maar kan pas echt een mening geven als ik het gezien hebt. Trailers er van spraken me ook niet echt aan.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134, gast heb je ook die korte Cooking With Bill shit gezien van Oats Studios. WTF man? Ik ga kompleet stuk hier. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

Ik had ze nog niet bekeken, omdat het me niks leek. Nu net zitten kijken en ik ga helemaal stuk en gelijk een Magiblend 200 besteld voor me Smoothies te maken ;)

Ik post alle filmpjes vanavond/nach op een rij, dank je voor me er op te wijzen :)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

COD: Infinite Warfare uitgespeeld en die is best wel leuk als je het niet als een COD titel bekijkt, maar als een sci-fi shooter.

@Coola dat ziet er cool uit, helemaal die transformers foto :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@Coola, nice man!!! Waar was dat?

@RDJ134, die AlphaOmegaSin video weer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: En hij heeft nog gelijk ook :mrgreen:
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!

@RDJ thanks, op de foto gaan met bumblebee en optimus ( en Jack Sparrow) is awesome :mrgreen:

@Scars ik ben zaterdag naar het Ripley's Believe it or Not museum geweest en daar stonden optimus en bumblebee ;)
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

SSDD (ik begin in herhaling te vallen) moe, speel veel COD atm is wel fun moet ik zeggen.

@Scars die was echt heerlijk en hij heeft gewoon gelijk met dat gezeik elke keer.

@Coola yep inderdaad er cool en waar is dat Museum of is dat een rond trekkend iets??
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!

Ripley's Believe it or Not is te vinden in Amsterdam, Dam 21 om precies te zijn. als je van rare dingen houd zoals bijvoorbeeld Freaks of nature dan is een bezoekje aan Ripley's de moeite waard
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Even een uurtje gamen....en dan opeens ben je 4 uur verder.

@Coola tnx zeker onthouden als ik ooit weer eens in amsterdam ben. Leuk dat ze daar nu aan geek culture doen :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Nacht!!!!!

Spider-Man: Homecoming gezien, ik vond het echt een kinderfilm. Enige wat ik tof vond was alle tech in de suit en Birdman (Michael Keaton) als Birdman, lol. :lol: Voor de rest een erg slappe highschool kinderfilm.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@scars: die ga ik binnenkort in de bioscoop kijken, in Civil War was Spidey echt vet. Maar dat was tien minuten screen time, 2 uur lang is een ander verhaal. Komen we op terug als ik de film gezien hebt ;)
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Laatste week totaal gesloopt door mijn buren met hun herrie, gisteren gingen ze van 00:00 tot 03:30 door met non-stop schreeuwen en gillen. Daarnaast hoop prive stress aan mijn hoofd en dat met een chronisch slaap tekort is niet echt goed te noemen. Toen vanmiddag begon een ander met een uur lang muziek (die labiele reagaton met dikke autotune omdat ze niet kunnen zingen) waar door ik niet kon gamen en geen film/series kon kijken wat me echt behoorlijk irriteerde. Mja, just another day in the ghetto zullen we maar zeggen.

Was vandaag wel iets positiefs, ik heb mijn Shitbull één jaar geleden uit het asiel gehaalt en dat is uiteraard gevierd, mevrouw heeft er een pluche eend bij waar ze zo blij mee is dat ze haar pluche bever even tijdelijk vergeten is :)

Maar goed, straks weer een dag.

Latah'
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Nacht!!!

@RDJ134, Wakefield wat een wazige film man. Niks over opzoeken gewoon aanzetten en kijken.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Die buren houden serieus niet op, blijven bezig en daar word ik niet alleen dood en dood moe van maar ook mega geirriteerd. Slaap te kort in combinatie met een hoop stress in mijn prive is niet echt bevoordelijk voor mij. Maar goed, shit sandwich of life.

@Scars is goed ik ga hem checken en niks over opzoeken. Alleen wanneer ik die ga kijken weet ik niet, tijd is niet aan mijn kant de laatste tijd erg weinig tijd om zelfs me series te kijken. Maar komt goed, ik kom er op terug en tnx voor de tip :)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!!!

Zo nog effe een aflevering van Stargate SG-1, Conan the Adventurer en Bar Rescue kijken en daarna slapen.

@ RDJ ik ga binnenkort weer opnieuw beginnen aan m'n review van Into the Badlands seizoen 2, ben er al vaker aan begonnen maar ik kwam elke keer liep ik vast en wist ik niet meer hoe ik het verder moest maken. Maar ik heb er nu weer vertrouwen in.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Life, Alien achtige film met Jake Gyllenhaal, Ryan Reynolds en Rebecca Ferguson. Zeer zeker de moeite waard. http://www.imdb.com/title/tt5442430/
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Zoals sommige weten heb ik behoorlijk zware dingen aan mijn hoofd in prive, maar dit weekeinde heb ik eindelijk eens lekker kunnen relaxen. RadicalNL was zaterdag hier en serieus hij is echt een fookin a dude, hij heeft echt mijn dag gemaak en woorden om hem daar voor te bedanken waren moeilijk te vinden en nee hij had geen Poolse hoer voor me mee genomen ;)

Verder Spider-Man Homecoming gezien die heel anders was dan ik verwachten en eens met Scars zijn eerdere uitsprak, maar The Vulture maakt echt een hoop goed, Michael Keaton was super.

Dit weekeinde erg veel zitten gamen, mooie afleiding die ik wel kan gebruiken.

@Scars: Life krijg ik ter recensie deze of volgende week. Erg benieuwd naar.

@Coola: Geen probleem, als je hem voor 1 september kan sturen zou perfect zijn. Mocht het niet lukken, no worries komt die wat later online.
Plaats reactie