Nacht Topic

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Slaap weer brak, zomer gekte met de buren (Die nu speakers op de gallerij hebben met afrobeats) begint alweer goed, fookin veel stress met van alles en nog wat. Maar goed, voor de rest gaat het allemaal zijn gangetje enzo.

Vandaag code gehad voor de RPG Outward en moet zeggen het ziet er dan wel oldskool uit, het speelt ook zo en is wat ik tot nu toe gezien en gedaan hebt verdomd fun om te spelen en dat is het belangrijkste.

Maar goed, even wat mails de deur uit en dan vol gas op Division 2 :P
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134 Goede review van The Girl in the Spider’s Web, ik vond de film zelf minder het had niet echt dat meer van de originelen.

btw Happy is weer begonnen en het ging meteen weer helemaal leip. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

@scars dank je voor het compliment, inderdaad zoals ik in de recensie ook zei het is meer bourne dan Millenium.

Weet het met happy die spaar ik allemaal op om net als de eerste in 1x door te kijken, die serie is echt geniaal :)

Heb trouwens recensie exemplaar van Mortal Engins binnen, die komt rond om de release van 17e april online.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134 Ben vandaag nog praktisch langs je straat gereden. Ik zat er nog aan te denken om je te mailen, maar ik was met mijn vader op pad en we waren ook op weg om mijn moeder te gedenken, die zou vandaag jarig zijn geweest.

We waren naar de expositie van Erwin Olaf, die ik je van harte aan kan raden, zit hele bizarre shit tussen. :lol:

Ik heb wel van de week een item voor je als je interresse hebt, heb nagenoeg alle pieces op de graffiti muur langs de pier gefotografeerd. Een stuk of vijfitg, moet ze nog even een beetje bijwerken in Photoshop hier en daar.

Wat een verkankerd gat is dat Scheveningen geworden zeg, echt serieus een hopeloze tyfuszooi.

Mja, laat maar weten of ik een item moet maken dan fix ik het vant weekend voor je.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Zo alles lijkt weer te werken, dood moe en ziek atm :(

@Scars thank voor de tip met die Erwin Olaf ik zal er zo even op gaan googlen.

Scheveningen is al lang niet meer wat het ooit was, was er paar jaar geleden voor het laatst en toen was het een schim van wat het ooit was.

Maare die graffiti special is een goed idee, 50 foto's kan ik over drie specials spreiden. Neem je tijd en dan drop ik het :)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134 komt goed. Leuk! Eindelijk weer eens wat voor EW doen. :)

Btw, ik heb Glass gezien, ik zal niets voor je spoilen maar ik vond het een fucking goede afsluiter van de serie. Aanrader!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!!

Vandaag weer een nieuwe recensie geschreven die asap live gaat, voor de rest druk druk druk.(Lees Division spelen)

@Scars Glass komt er aan ben nog altijd bezig met inhaal slag op films die ik moet zien, Mortal Engines was cool recensie daar van over een week als de film ook in de winkels ligt.

Trouwens waar de fook is die Coola??, ik wil weten wat hij van de nieuwe Twilight zone serie vind, die ik persoonlijk echt heel vet vindt.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

RDJ134 schreef: ma 08 apr 2019, 00:02 NACH!!!

Vandaag weer een nieuwe recensie geschreven die asap live gaat, voor de rest druk druk druk.(Lees Division spelen)

@Scars Glass komt er aan ben nog altijd bezig met inhaal slag op films die ik moet zien, Mortal Engines was cool recensie daar van over een week als de film ook in de winkels ligt.

Trouwens waar de fook is die Coola??, ik wil weten wat hij van de nieuwe Twilight zone serie vind, die ik persoonlijk echt heel vet vindt.
Ben nog steeds springlevend.

Moet de nieuwe Twilight Zone en nog checken.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Heb al een paar afleveringen gezien, vond het vet!
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Blij dat de website het weer een soort van doet, na al die down time door die tyfus hosting. Ben gelijk tien jaar ouder geworden door dit gezeik. Laatste tijd probeer ik elke avond weer 1 of 2 films te kijken om een beetje de achterstand weg te werken die er was. Ben nu met de DC films bezig (moet alleen Aquaman nog kijken) en ik moet zeggen Wonder Woman is een leuke film en Justice League keek eerlijk gezeg ook wel lekker weg.

@Coola doe eens heel erg gauw die nieuwe Twilight Zone kijken die is echt fookin a. Ik volg op GameSpot Universe de analyse video's na afloop van een episode en er zijn zoveel easter eggs met de oudere delen en het nummer 1015 die elke aflevering terug keert. Het gaat veel dieper met de lore dan ik verwachte.

Maar goed, dingen doen enzo en aankijken hoe alles blijft draaien en dan de 1e weer vol gas aan de slag met het nieuws.

Latah'
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Dag zit er weer op voor vandaag even chillen met me series.

Zo dat was Tomb Raider 2018 en ik moet je zeggen dat deze film niet eens zo slecht is als veel mensen en websites beweren, het keek ondanks een aantal minpunten redelijk goed weg en was fun.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht !

Zo helemaal bij met The Twilight Zone 2019. Een heel erg leuke serie al vind ik het soms iets te links/sjw en mis ik de "eerieness" van de originele Twilight Zone. Al moet ik zeggen die laatste episode was wel "eerie"
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Net Bumblebee gezien voor recensie, erg leuke film. Maar daar van de week meer over.

@coola, eindelijk ben je bij met de serie :)

Mijn Episodes indruk tot nu toe:

1: The Comedian had die weirdheid van wat je vroeger ook had, maar was een beetje meh.
2: Nightmare at 30,000 Feet was leuk maar.... tja saai.
3: Replay was indeed behoorlijk SJW, maar bleef me verbazen hoe die asshole cop steeds een manier verzinde om de moeder en dochter te vinden en en het leven zuur te maken, maar de wanhoop en frustratie van de moeder kwam wel erg goed over.
4: The Traveler, die was heel erg lekker die 80's/Amblin vibe, en de paranoia van The thing op het einde.
5: The Wunderkind, Typische absurdheid die de Twilight Zone heeft te bieden. Kind was batshit insane.
6: Six Degrees of Freedom, beklemmende paranoia ala Alien, en laat je als kijker goed twijfelen aan wat er nu wel en niet echt was.

YouTube kanaal GameSpot Universe doet elke week een analyse video over het verhaal en de easter eggs/verwijzingen kan je die echt aanraden.

Tot nu toe bevalt deze Twilight Zone me wel, maar zoals je ook zegt het mis die hele creepy sfeer die alles op zijn kop zet.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134 net zes ook af. Ik stel toch mijn mening bij, naar beneden. Wat sterk begon vind ik toch een beetje matig. Niet slecht, maar kon vele malen beter.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

.@Scars helemaal mee eens dat was een hele slechte aflevering, begon goed om vervolgens in te kakken. Zoals Coola ook zei je mis die creepy vibe die vorige TLZ's hebben.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134 precies dat.

Gisteren Shazam! gezien die was toch echt wel gruwelijk. "When Harry Potter meets the Goonies... Absolutely loved this movie. Nailed it on all fronts, with lots of references to other "geek" memories.

I think DC did a better job at recruiting under the younger generations with this one, than Marvel tries to do with for example the Spidey reboot."

Zowaar serieus een hele goede comeback van DC. Die wil je cht zien! :)

@Coola dat links/SJW begint echt overal in terug te komen, irriteer me er mateloos aan. Ik denk nog een jaar of tien en dan is het strafbaar om iemand te beledigen met iets waar je helemaal niemand mee beledigt, en maken fans uit aan de hand van trailers hoe de films en series er uit moeten gaan zien :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!

Shazam! Is idd een heel erg leuke film.

En ugh links/SJW. Ik ben geen racist, vrouwenhater , anti gay etc. Maar links en de SJW cultuur zorgen er wel voor dat ik er vol tegen in ga ( en soms zoals je zelf weet op facebook links/SJW'ers aan provoceren ben ) bijvoorbeeld maar de hele tijd zeiken vrouwen horen de zelfde rechten te hebben als mannen, allereerst daar ben ik het mee eens maar en nu komt het ik ben dan ook van mening dat als je wilt dat vrouwen exact het zelfde behandeld worden als mannen dan betekent dat ook de zelfde klappen krijgen..... Maar nee hoor dan krijg je het antwoord dat mag niet want vrouwen zijn in het algemeen zwakker dan mannen en zijn niet het zelfde als mannen....... dus jullie feministen willen dat we vrouwen gelijk zien aan mannen maar dan wel alleen als het jullie uitkomt. Mind is blown. ( kanttekening het is nooit done om iemand klappen te geven man of vrouw maar in zelf verdediging is het geoorloofd)

Anyway van af vandaag alweer 31 jaar oud.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@Coola congrats met je verjaardig, 31 dan ben je nu ook lid van de urine lek club. Wacht maar tot je dadelijk de 40 raak more man suprises. ;)
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

RDJ134 schreef: zo 12 mei 2019, 22:30 @Coola congrats met je verjaardig, 31 dan ben je nu ook lid van de urine lek club. Wacht maar tot je dadelijk de 40 raak more man suprises. ;)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@RDJ134 Gast, nou moest ik zo hard lachen dat ik in mijn broek gepist heb!

Ja @Coola, gefeliciteerd en welkom in de "30 seconden plassen, 10 minuten nadruppelen" club. :mrgreen:

De rest vertellen we je wel als je bijna bij de 40 bent. :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

Sorry maar die was zo goud, ik screen hem voor FB :lol:
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Nacht Topic

Bericht door coola »

Nacht!!

Thanks mannen.

Zo ben weer even flink te keer gegaan op Facebook. Ben benieuwd hoeveel ik er nu op de teentjes heb getrapt.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

@NACH!!!

Stressende dagen, die kk hosting weer met zijn kuren. Buren die me wakker bleren (2x toe), iets wat zij denkt dat telefoneren is maar dit met 120 db doet. Maar goed, SSDD zal ik maar zeggen.

.@Scars ROTFLMAO ;)

@coola niet zo moeilijk iedereen op social media is altijd beledigd, maakt niet uit wat je zegt er is altijd wel iemand die zich aangesproken voelt.

Zo alles staat online, nu nog even paar mails de deur uit en dan series kijken. Ben dood en dood moe atm.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134 Photoshop wars met een paar vrienden. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

:lol:
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Nacht Topic

Bericht door RDJ134 »

NACH!!

Pfff druk druk en druk, plus ik slaap te weinig door die kut kinderen en mijn luidruchtige buren..... Maar goed, what else is new.

The Big Bang Theory had een waardig einde, Young Sheldon had een mooie season ending en ik moet zeggen dat ik me er heel erg in herkende. Maar goed, mensen noemen mij niet voor niks Sheldon ;)

Madonna heeft niet alleen snel een shitload aan geld verdiend maar ook een carriere kill gemaakt, wat was die slecht.

@scars LOOOOOOOOOOL!!
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Nacht Topic

Bericht door Scars »

@RDJ134 ja The Big Bang Theory was mooi einde. Nu maar Young Sheldon bingen was halverwege seizoen 1. :mrgreen:
Plaats reactie