Anti Wilders site

Bespreek hier alles omtrent internet, zoals algemene filmpjes YouTube en wat je verder tegenkomt.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

RJ133 schreef:ja idd
maar daarom heeft de pvv wel veel stemmen gekregen bij de gemeente raads


YAY
geweldig weet je wel alle punten wat pvv wilt gaan doen

volgens mij ben je zn kneus die denkt oooh pvv willlen allochtone het land uit en dan klaar op hun stem ik

dit is niet zo en nog iets wie zegt waar je wel en niet mag wonen bullshit vindt ik het
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Anti Wilders site

Bericht door coola »

iedereen mag wonen waar hij wil maar de persoon moet zich aanpassen aan het land waar hij woont. maar wat hier in nederland gebeurd is dat het land zich aan past aan de immigrant
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
RJ133
Berichten: 454
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 02:15
Locatie: kirchroa
Contacteer:

Re: Anti Wilders site

Bericht door RJ133 »

idd probeer jij maar een's een kerk te bouwen in Turkije
Afbeelding
-----------------------> Xfire,YouTube, Twitter,Hyves <-----------------------
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

nee ik ben niet gelovig heb een gruwelijke hekel aan kerken
en waarom en welke vorm passen wij ons aan aan de immigrant

ohja welke immigrant de polen de amerikanen de engels de franse de belgen :?



er zijn meer polen in nederland dan Marokkanen dat je het maar weet
Afbeelding
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Anti Wilders site

Bericht door Radical »

Het gaat niet zozeer om de nationaliteit, maar om hoe ze zich hier gaan gedragen. Er zullen ook vast en zeker problemen zijn met Polen, maar die willen in ieder geval meer integreren op dit moment zo heb ik het idee :P.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

lekker de admin is voor wilders
Afbeelding
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Anti Wilders site

Bericht door DaveyY »

Dat zegt ie niet. En is daar iets mis mee? Laat hem lekker zijn mening hebben. Je mag toch wel zeggen op wie je stemt?
Tjah, als ik zie hoe die Marokkanen zich gedragen heb ik best sterk de neiging om op Wilders te stemmen zodra ik kan stemmen. Denk dat hij zo groot is in Almere doordat mensen slechte ervaringen hebben. Bijvoorbeeld gewoon zonder reden uitgescholden worden / dingen gejat etc.

Maargoed, hij zal wel groot gaan worden met de verkiezingen.. Dus succes met half Nederland uitschelden.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Anti Wilders site

Bericht door Radical »

baxic schreef:lekker de admin is voor wilders
Ik ben niet voor Wilders hoor. Ik zeg alleen dat ook al zijn er meer Polen dan Marokkanen, dit niet hoeft te betekenen dat het een reden is om de ene groep anders dan de andere te behandelen. Er zijn namelijk wel meer landen waar ze vandaan komen en lang niet uit elk land hoeft een probleem op te leveren. Ik zeg alleen dat er bepaalde groepen zijn die wel voor problemen zorgen.

Elke partij wil daar op zijn eigen manier mee omgaan, that's all.
RJ133
Berichten: 454
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 02:15
Locatie: kirchroa
Contacteer:

Re: Anti Wilders site

Bericht door RJ133 »

baxic schreef: ohja welke immigrant de polen de amerikanen de engels de franse de belgen
je bent Duitsers vergeten
Afbeelding
-----------------------> Xfire,YouTube, Twitter,Hyves <-----------------------
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Anti Wilders site

Bericht door coola »

ik ben het helemaal eens met DaveyY

je mag zelf weten op wie je wil stemmen


en idd baxic je vergeet die kut moffen eh ik bedoel duitsers ( ik vervloek het duitse bloed in mij ) ook
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Anti Wilders site

Bericht door Maestro »

Zoveel haat coola...dat kan nooit goed zijn voor je bloeddruk.
FireFuse
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:08

Re: Anti Wilders site

Bericht door FireFuse »

Deze discussie is nogal opgewarmt, heb niet alles gelezen maar de meeste punten wel.
Ik moet zeggen, Ja wij hebben vrijheids van meningsuiting maar het moet niet zo zijn dat je mensen hiermee kwetst.
Vooral over dat hoofd doekjes verbod, dat vind ik belachelijk. Vaak dragen vrouwen deze vrijwillig omdat dit nou eenmaal normaal is voor de religie die zij hebben. Laat het duidelijk zijn dat ik niet racistisch ben maar ik ben wel tegen luie, associale mensen die niks willen doen voor ons land. Dit kunnen net zo goed blanke, autochtone Nederlanders zijn als de immigranten in ons land maar ik heb er iets op tegen. Vaak hoor je alleen dat immigranten, werkloos zijn, associaal zijn, dat er veel meer criminaliteit is maar dat is allemaal gevolg van elkaar.

Doordat immigranten hier niet snel een baan kunnen krijgen hier en vaak slecht behandelt worden zie je dat ze associaler worden tegenover ons en sneller in de criminaliteit gaan omdat ze geen inkomen hebben omdat ze geen baan hebben.

Ik ben wel van mening dat onze inburgerings testen streng moeten blijven en dat immigranten goeie taal cursussen moeten volgen, daarnaast vind ik wel dat Nederland vluchtelingen hier moet accepteren maar wanneer het land van herkomst weer veilig is, zij weer terug moeten gaan.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

FireFuse schreef:Deze discussie is nogal opgewarmt, heb niet alles gelezen maar de meeste punten wel.
Ik moet zeggen, Ja wij hebben vrijheids van meningsuiting maar het moet niet zo zijn dat je mensen hiermee kwetst.
Vooral over dat hoofd doekjes verbod, dat vind ik belachelijk. Vaak dragen vrouwen deze vrijwillig omdat dit nou eenmaal normaal is voor de religie die zij hebben. Laat het duidelijk zijn dat ik niet racistisch ben maar ik ben wel tegen luie, associale mensen die niks willen doen voor ons land. Dit kunnen net zo goed blanke, autochtone Nederlanders zijn als de immigranten in ons land maar ik heb er iets op tegen. Vaak hoor je alleen dat immigranten, werkloos zijn, associaal zijn, dat er veel meer criminaliteit is maar dat is allemaal gevolg van elkaar.

Doordat immigranten hier niet snel een baan kunnen krijgen hier en vaak slecht behandelt worden zie je dat ze associaler worden tegenover ons en sneller in de criminaliteit gaan omdat ze geen inkomen hebben omdat ze geen baan hebben.

Ik ben wel van mening dat onze inburgerings testen streng moeten blijven en dat immigranten goeie taal cursussen moeten volgen, daarnaast vind ik wel dat Nederland vluchtelingen hier moet accepteren maar wanneer het land van herkomst weer veilig is, zij weer terug moeten gaan.
+5 interwebs too you my sir dit legt alles uit wat ik ook bedoel alleen heb geen zin om het te type XD

maar ja your awesome
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eyesight
Berichten: 221
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 18:06
Locatie: Barneveld

Re: Anti Wilders site

Bericht door Eyesight »

ik ben geen racist maar ze komen in ons land, dus ze behoren gedragen zich naar onze regels, klaar.
daarom kan ik er gewoon niet tegen, dat mensen hiernaartoe emigreren, huis krijgen, geld krijgen, en godverdomme een voorstel komt dat die mensen toch een platte tv moeten krijgen omdat dat zo hoort tegenwoordig, ik bedoel van zulke dingen word ik gek? ik moet in m'n eentje school, verzekering belasting alles betalen. vanaf m'n 16e al, ben nu bijna 18, en ik moet er keihard voor werken, dan kan ik er niet tegen dat er mensen uit een ander land komen en gelijk alles krijgen, van mijn centen! en dat ze dan ook nog MEER gaan eisen dan wat ze al krijgen.

en dan krijg je weer van die dingen zoals vrouwenzwemuurtje, moslimscholen ik bedoel, je zit in één land? leef met elkaar, praat met elkaar, en ja schud ook de hand van een vrouw, aanstellers. in dit land zijn mannen en vrouwen gelijk pas je aan.

en dan zoals dat wilders met die hoofdvoddentaks, denk na hoofd, puur publiciteit, even de lange blonde haren op de voorpagina...

ik weet ook wel wilders heeft een hoop goede punten, maar waar maken kan die ze denk ik niet, ok.. hij heeft nog geen kans gehad, misschien gaat hij die ook wel krijgen 9 juni. ik gun het hem eigenlijk wel, zou het ook graag willen zien, persoonlijk wil ik nu direct rechts tegengas hebben in den haag, want dit gaat niet goed vind ik... maarja we zien het allemaal wel

en wat mij betreft is het heel simpel:

praat gewoon nederlands op straat
doe vriendelijk tegen elkaar, niet watwatwat als iemand hoi zegt
kom je als vluchteling hiernaartoe, word er voor je gezorgt, en bega je criminaliteiten, het land uit, voor mijn part via de noordzee!

ik bedoel als ze zich nou is gewoon zouden gedragen zoals ook wel een deel doet, wat is dan het probleem?
dan was er helemaal geen wilders nodig geweest...
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

er is ook geen wilders nodig

pim fortuin dat was pas een slimme man
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Anti Wilders site

Bericht door coola »

Maestro schreef:Zoveel haat coola...dat kan nooit goed zijn voor je bloeddruk.
mijn bloed druk is gewoon goed



maar de ene keer heb ik gewoon een hekel aan duisters en de andere keer ben ik pro duitsers
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Eyesight
Berichten: 221
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 18:06
Locatie: Barneveld

Re: Anti Wilders site

Bericht door Eyesight »

ik ben een duitser :mrgreen: blond haar blauwe ogen, rasariër........ of niet mja..
vroeger in wo2 werden nederlands met blond haar en blauwe ogen vrijgelaten omdat ze dus ariërs zouden zijn....

OT: geef wilders nou maar is een kans. laat hem maar zien wat hij kan... hijs niet voor niks in de 2 steden waar hij altijd meedoet bijna glijk de grootste!
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Anti Wilders site

Bericht door Metalsnake36 »

Eyesight schreef:ik ben geen racist maar ze komen in ons land, dus ze behoren gedragen zich naar onze regels, klaar.
daarom kan ik er gewoon niet tegen, dat mensen hiernaartoe emigreren, huis krijgen, geld krijgen, en godverdomme een voorstel komt dat die mensen toch een platte tv moeten krijgen omdat dat zo hoort tegenwoordig, ik bedoel van zulke dingen word ik gek? ik moet in m'n eentje school, verzekering belasting alles betalen. vanaf m'n 16e al, ben nu bijna 18, en ik moet er keihard voor werken, dan kan ik er niet tegen dat er mensen uit een ander land komen en gelijk alles krijgen, van mijn centen! en dat ze dan ook nog MEER gaan eisen dan wat ze al krijgen.

en dan krijg je weer van die dingen zoals vrouwenzwemuurtje, moslimscholen ik bedoel, je zit in één land? leef met elkaar, praat met elkaar, en ja schud ook de hand van een vrouw, aanstellers. in dit land zijn mannen en vrouwen gelijk pas je aan.

en dan zoals dat wilders met die hoofdvoddentaks, denk na hoofd, puur publiciteit, even de lange blonde haren op de voorpagina...

ik weet ook wel wilders heeft een hoop goede punten, maar waar maken kan die ze denk ik niet, ok.. hij heeft nog geen kans gehad, misschien gaat hij die ook wel krijgen 9 juni. ik gun het hem eigenlijk wel, zou het ook graag willen zien, persoonlijk wil ik nu direct rechts tegengas hebben in den haag, want dit gaat niet goed vind ik... maarja we zien het allemaal wel

en wat mij betreft is het heel simpel:

praat gewoon nederlands op straat
doe vriendelijk tegen elkaar, niet watwatwat als iemand hoi zegt
kom je als vluchteling hiernaartoe, word er voor je gezorgt, en bega je criminaliteiten, het land uit, voor mijn part via de noordzee!

ik bedoel als ze zich nou is gewoon zouden gedragen zoals ook wel een deel doet, wat is dan het probleem?
dan was er helemaal geen wilders nodig geweest...
Eens .
Ik zelf ben nog geen 16 , dus ik hoef gelukkig nog geen belasting , school etc. te betalen , maar mijn ouders die werken veel , heel erg veel , en dus kan ik me heel erg goed voor stellen wat je bedoelt . Ik vind het trouwens ook bullshit dat mannen hier niet de handen van vrouwen schudden... Serieus , wtf...
En wat ik ook irritant vind is vaak in restaurants dat ze in een of andere vage taal zitten te praten. Het interesseert me niet zo zeer over wat ze het hebben , maar dat ze gewoon een of andere vage taal liggen te lullen en dan meestal ook nog aardig hard .
Ik zag laatst op Youtube een comment (Ik weet niet meer bij welk filmpje)
' haha jullie kut nederlandes moete veel belasting betalen en ik rij met een dike mercedes onder men kont en ik heb geen eens werk'
Die reacties die daarop kwamen waren niet erg positief over die gast...
Wel zo dat Wilders over veel dingen overdrijft... Over hoofd doekjes , (en nog vind ik het filmpje in de OP niet goed) enz.

Ik wil niet iedereen in een hokje plaatsen ,
maar ik zie gewoon veel vaker problemen met een Marokkaan dan met een Nederlander , Antilliaan , of Indo .
Kijk eens op TV naar die Marokkanen die in zo'n Mercedes rijden , en worden aan gehouden door de politie door iets waar iedereen voor zou aangehouden worden (Bellen , te hard ofzo) en dan moet je ze zien gaan.. Helemaal uit flippen , grote bek , ' Jaa jij kunt me niet aan klagen , ik ga jou aan klagen ! ' . Volgens mij denken sommige gewoon dat hun de baas zijn .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Anti Wilders site

Bericht door Freezown »

Het punt is dat die mensen nooit naar ons land zijn gekomen omdat ze dat zelf zo'n goed idee vonden. Nederland heeft enorm veel immigranten (niet iedereen weet het verschil, een immigrant trekt dit land in, een emigrant trekt het land uit) geworven in andere landen omdat er een tekort was aan arbeiders. Ja, je leest het goed, Nederland heeft ze hierheen gehaald en nu mogen ze weer oprotten. Het is geen excuus om je pet te hoog op je hoofd te zetten, maar hoe zou jij je voelen als je uitgespuugd wordt door het land wat je met mooie beloftes heeft opgehaald?
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

meeste marokanen hier zijn gewoon nederlanders hier geboren dus dan vindt ik het ook nederlanders en als ze lastig doen mogen ze dat dan doet de politie daar maar iets aan net zomeer als bij blanke ( ja ik noem blanken en niet nederlanders want er zijn hier ook polen en amerikanen en duitsers) maar als jullie horen het land uit met hun dan bedoelen jullie de marokanen en niet de amerikanen of polen ofwhatever

mijn punt is dat wanneer je alle allochtonen die hier pas 1 jaar zijn het land uit gooit dan zijn er nog steeds super veel marokanen hier hoor
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Anti Wilders site

Bericht door Metalsnake36 »

Dude , punten, hoofdletter ? Zo is het echt onleesbaar :P .
Afbeelding
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Anti Wilders site

Bericht door baxic »

ja ik had eens lekker geen zin in punten

MWHUHAUHAHAHA gemeen toch











or not .//...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eyesight
Berichten: 221
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 18:06
Locatie: Barneveld

Re: Anti Wilders site

Bericht door Eyesight »

Klopt nederland heeft toen ook zijn beloftes nagekomen, werk gegeven etc.
maar nu maken hun misbruik van ons, en dan komt er weer zo'n post van baxic die het weer niet snapt, het gaat er niet om hoeveel er hier zijn. het gaat erom dat degene die misbruik van ons maken, en crimineel zijn, gewoon er weer uit worden gezet.. ik bedoel: als die mensen gewoon aardig zouden zijn, en met ons mee zouden leven is er niks aan de hand. maar ze bouwen hier hun eigen marokko. en over 100 jaar is ons nederlandse cultuurtje weg (klompen, heineken, etc)
Gebruikersavatar
Canciser
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 19:54
Locatie: Eindhoven

Re: Anti Wilders site

Bericht door Canciser »

Doe mij maar PVV. Gewoon om te kijken of zij de boel hier wel kunnen veranderen. Eindhoven begint ook maar saai te worden als je niet normaal over straat kan lopen 's avonds.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Anti Wilders site

Bericht door Freezown »

Eyesight schreef:Klopt nederland heeft toen ook zijn beloftes nagekomen, werk gegeven etc.
maar nu maken hun misbruik van ons, en dan komt er weer zo'n post van baxic die het weer niet snapt, het gaat er niet om hoeveel er hier zijn. het gaat erom dat degene die misbruik van ons maken, en crimineel zijn, gewoon er weer uit worden gezet.. ik bedoel: als die mensen gewoon aardig zouden zijn, en met ons mee zouden leven is er niks aan de hand. maar ze bouwen hier hun eigen marokko. en over 100 jaar is ons nederlandse cultuurtje weg (klompen, heineken, etc)
Op wat voor manier maken ze misbruik van ons?

Ik ben overigens tegen traditionele moskeeën, als het nou gewoon bij het stadsbeeld past is het geen probleem. In onze westerse stijlen is het echter geen gezicht dat er opeens zo'n minaret staat,
Man this is such a drag
Gesloten