Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

zo ik heb net gta the lost and damned uitgespeeld het was echt een bruut verhaal en van the lost and damned is johnny m'n favo personage en haat ik brian

en heb net the ballad of gay tony een stukje gespeeld en daarbij is yusuf mijn favo personage en haat ik mori ( maarja in gta 4 haat ik de broer van mori namelijk brucie )
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Freezown »

Ik ging dus motorrijden zaterdag, WAUW, het was een 500cc 25kw motor, op papier niet veel, maar je moet het meemaken. Die instructeur zegt geef maar wat gas, dus ik geef een ruk aan die hendel, we (hij zat bij mij achterop) schoten bijna de ruimte in :P echt super vet. Maar na wat rijden schakelen remmen sturen etc. begint die instructeur een verhaal over dat het financieel slimmer is om eerst je autorijbewijs te halen, omdat je in een auto makkelijker en sneller leert met een instructeur naast je, die kennis/ervaring kun je daarna toepassen met motorlessen waardoor je er veel minder nodig hebt. Wie financieel niet sterk is moet slim zijn, dus nu moet ik beslissen of ik toch eerst m'n autorijbewijs ga doen.
Laatst gewijzigd door Freezown op di 20 apr 2010, 20:33, 3 keer totaal gewijzigd.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Zoek jij bij elk spel persé iemand uit die je haat of hoe zit dat?
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

Maestro schreef:Zoek jij bij elk spel persé iemand uit die je haat of hoe zit dat?
nee aleen bij gta heb ik het altijd dat 1 personage haat
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Ah op die manier. Ik heb dat bij GTA met dat nutteloze je neefje van Nico(? zo heet ie toch? ). Al vanaf het eerste moment dat hij in beeld kwam. Ik kreeg gelijk flashbacks naar Jedi Academy en Rosh Penin


Brrrrrrrrrrr
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

lost and damend en ballad of gay tony zijn echt geweldig heb ze nu ook op de pc
Afbeelding
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Ik vind GTA sowieso geen kak aan. Ik heb em wel gekocht voor de ps3, maar ik speel het echt never nooit.
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

coola schreef:
Maestro schreef:Zoek jij bij elk spel persé iemand uit die je haat of hoe zit dat?
nee aleen bij gta heb ik het altijd dat 1 personage haat
Hoe kan je nou van te voren al weten dat je 1 iemand haat?
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

baxic schreef:
Fast schreef:Net de laatste aflevering gezien van spartacus wat een vette serie was dat zeg donders vooral de laatste. En mijn internet is ineens snel ik download nu 7..800 kb/s normaal iets van 400 :D
laatste aflevering van seizoen 1 is zo bruut he
nu maar wachten op seizoen 2 alleen de opnamens zijn nu tijdelijk gestopt omdat spartacus kanker heeft
Duckz schreef:Naam zegt me wel wat, daar is dan alles ook weer mee gezegd.
EN WAAROM IS MIJN PC NOG NIET GEMAAKT AAAAAAAAAAAAARGGGHH. Ik wil namelijk Naruto verder kijken, maar mag op mn pa zn laptoppie niets downloaden. Dus ik ben d00med.
animefreak.tv
Jij verdient een prijs. Die site ga ik sowieso nu gebruiken :D
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Zodirekt tweede sessie regressie therapie, oftewel volledig onder hypnose. Ik ben ongekend zenuwachtig.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

Duckz schreef:
baxic schreef:
Fast schreef:Net de laatste aflevering gezien van spartacus wat een vette serie was dat zeg donders vooral de laatste. En mijn internet is ineens snel ik download nu 7..800 kb/s normaal iets van 400 :D
laatste aflevering van seizoen 1 is zo bruut he
nu maar wachten op seizoen 2 alleen de opnamens zijn nu tijdelijk gestopt omdat spartacus kanker heeft
Duckz schreef:Naam zegt me wel wat, daar is dan alles ook weer mee gezegd.
EN WAAROM IS MIJN PC NOG NIET GEMAAKT AAAAAAAAAAAAARGGGHH. Ik wil namelijk Naruto verder kijken, maar mag op mn pa zn laptoppie niets downloaden. Dus ik ben d00med.
animefreak.tv
Jij verdient een prijs. Die site ga ik sowieso nu gebruiken :D
ah ik voel me gevleid maar die site gebruik ik nu ook al een jaar of 2 en nooit problemen mee gehad
en alles staat er op manga en anime dus wel chill

hun zijn ook de eerste met de nieuwe afleveringen en mangas
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

das nie waar want ani-planet.net is sneller met nieuwe afleveringen
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Ja maar daar moet je downloaden. Normaal gesproken gebruik ik die, daar download ik ze van. Maar aangezien mijn eigen computer non stop uitvalt & op mn vaders laptop niet mag downloaden, is dit de ultieme keuze :D!
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

nee hoor je kan op die site ook gewoon kijken naar de afleveringen

want dit is hoofdsite http://ani-planet.net/ en daar kan kiezen tussen download of stream

download
http://ani-planet.net/anime-download/

stream
http://animestigma.com



maar daar ging het mij nie om

baxic zegt dat animefreak.tv als eerste is met de nieuwe afleveringen maar dat is niet zo want ani-planet.net is sneller ( of net zo snel )
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

zou wel net zo snel zijn want animefreak heeft naruto meestal al op woensdag en de manga op donderdag.

maarja ik vindt anime prettiger tis maar wat je zelf wilt he
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Fast »

YEAAAH, had vandaag veldtest voor me sollicitatie bij de Landmacht en voor mij onderdeel moest ik cluster 4 halen en dat heb ik gelukkig gehaald :D wat ben ik blij zeg. Het was ook zo tieffffusss zwaar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Wat hield het in Fast? Ik ben benieuwd =)
En ik weet wat da problem van mn pc is. Mn vidkaart is naar de kloten, wordt morgen opgestuurd. Dit is al de 2e hardware fout in mn pc. Eerst was het met mn harde schijf, nu dit. Ik heb een kutleven dus :P
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Net naar een tentoonstelling geweest over Anne Frank, de oorlog, de Joden vervolging en de nazis. Ik ben geen mietje maar ik heb een paar keer goed moeten zuchten en ik had een vuiltje in mijn oog.

Was behoorlijk indrukwekkend. En weer een hoop nieuwe feiten geleerd die ik nog niet wist.

Vrijdag ga ik weer heen om er foto's van te maken. Als ze gelukt zijn post ik ze wel, met het hele verhaal erbij.
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Fast »

Duckz schreef:Wat hield het in Fast?
Nou eerst moest ik 2400m lopen in 12min dan dat haalde ik makkelijk en de rest van mij groep ook. Ik had ook nog 1 min over. Maar toen moesten we munitie kisten tillen van 20kg 10 keer heen en weer lopen en hem op een tafel zetten en 30 keer heen en weer lopen en de uitvoering moet op een bepaalde manier doen anders was je al afgekeurd. En toen kwam de 40kg die moest ik 5x heen en weer me lopen en netjes op de tafel zetten. Maar ik kreeg het zo moeilijk en dat ding wou steeds uit me handen glijden maar ik zetten door en door en iedereen schreeuwde ook van je kan het timo je kan het en dat hielp echt en toen had ik gelukkig de 2 test gehaald. Maar toen kwam het moeilijkst wat ik juist dacht dat het wel zou redden maar ik moest met een grote tas waar 25kg in zat 2km lopen en het tempo van de Sgt aan houden die aardig snel liep en als er gaten tussen de griep kwam en jij zorgde er voor dat er gaten kwamen werd je eruit gehaald en had je het niet gehaald. Naar 5 rondjes hebben gelopen op de atletiek baan kregen we weer 10kg erbij en moesten we weer 2 km lopen (5saaie rondjes) En toen had ik al super grote blaren op me poten zitten echt me stuk van me hak is gewoon open. En toen hadden we de 2 km erop zitten en kregen we er weer 10kg bij en toen kreeg ik het echt zwaar maar daar moesten we gelukkig maar 2 rondjes mee maar ik wou echt stoppen terwijl ik maar 1 rondjes nog moest. Maar toen kwam de leraar naast me lopen die bij de Luchtmobiele brigade heeft gezeten wat ik ook wil gaan doen. En die hielp me mentaal echt hij riep steeds van je kan het. En ik ging ook steeds hiepen ventileren en toen zei die steeds kom op denk aan je ademhaling en toen had ik het gehaald en ik moest gewoon huilen van blijdschap. :D:D maar nu moet ik nog de medische en psychologische test doen. En dat was eigenlijk mijn dag vandaag en gelukkig heb ik morgen vrij want ik hem nou ook donders spier pijn :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Respect Fast! Echt.

Stiekem wil ik zelf ook nog bij de landmacht. Ik denk er nog steeds serieus over na om na mijn studie (over 3 á 4 jaar) bij de landmacht te gaan.


Edit: Site werkte net niet?
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

DanielBoss schreef:Respect Fast! Echt.
Hear, hear!

Dat verhaal is ook gelijk de reden waarom ik

[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt

ben voor het leger.
Gebruikersavatar
Vijeze
Berichten: 327
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Vijeze »

Pff Fast, vette shit man ;O
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Fast »

Bedankt jongens echt waar ;) Ik ben nu bezig met opleiding bij ROC Vrede & Veiligheid en dit was een onderdeel van me keuring. Maar Daniel als je het wil moet je er gewoon voor gaan jammer dat mijn opleiding volgend jaar verandert in Vrede en vakmanschap. Anders zou ik je deze opleiding echt aan raden ;) Nu maar hopen dat ik de rest van de keuring ook behaal :D Maar ik heb vandaag ook nog nooit zo hard zitten janken van blijdschap :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Echt Fast, respect. Dat is zo zwaar, niet alleen fysiek, maar ook mentaal.
Zelf zou ik dat heel graag willen, maar mijn lichaam heeft zulke slechte banden dat ik dat niet aankan. Dat is echt heeeeel jammer. Anders was het geen keuze, maar gewoon het leger :)
Laatst gewijzigd door Duckz op di 20 apr 2010, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
DanielBoss
Berichten: 793
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:42
Locatie: Groningen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DanielBoss »

Al veranderd ziet ik :) .
Laatst gewijzigd door DanielBoss op di 20 apr 2010, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
To be the best, you have to beat the best. And I'm undefeated.
Plaats reactie