Cities of the Underworld

Jazeker, de omgeving verkennen kan zeer mooie beelden opleveren. Discussiëren over het zogenaamde urban exploration kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Cities of the Underworld

Bericht door Metalsnake36 »

Erg interessant . Aan de ene kant ben ik blij dat Hitler zen meuk naar de klote is gegaan . Maar eigenlijk zou ik best wel hebben willen zien hoe het eruit zou hebben gaan zien. Jammer dat er nu niet meer mensen die een stad revolutionair en volledig willen veranderen . Alleen dan wel zonder miljoenen mensen er voor te moeten doden.
Ik zou best wel willen zien dat een of andere stad besluit om gewoon super veel opnieuw te gaan bouwen en van die mega dingen gaan maken zoals Hitler wou . Zo'n gigantische boog , gigantisch stadion met een capaciteit van weet ik veel , 400.000 mensen .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Cities of the Underworld

Bericht door Radical »

Ik heb eens een docu gezien op Discovery omtrent die bunkers, gangen en wat al niet meer rondom ik meen Berlijn. Was erg indrukwekkend, veel is er nog van intact. Bij het vliegveld hadden ze bv een tunnel gebouwd waarin ze precies hun vliegtuigen konden prepareren (autotunnel was zo breed als een vliegtuig namelijk).

Ben alleen vergeten hoe die docu hete :P.
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Cities of the Underworld

Bericht door DaveyY »

Wow.. Dat dat allemaal nog staat joh :0. En al die tunnels zijn allemaal zo goed doordacht. Stuk beter dan noord-zuid lijn in Amsterdam iig :P.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Cities of the Underworld

Bericht door Radical »

Is echt creapy shit die tunnels die allemaal aangelegd zijn. Veel ondergrondse kamers en hallen om de bevolking geheel onder de stad onder te kunnen brengen. Ook dikke toren om te verdedingen. Tijdens WO2 zijn deze plaatsen intact gebleven, omdat ze niet dicht genoeg bij te torens konden komen om ze uit te schakelen.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Cities of the Underworld

Bericht door Scars »

Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Cities of the Underworld

Bericht door Duckz »

Hitler had inderdaad een zeer interessante architect bij hem, ik dacht dat hij Anton Speer heette. Het was op zich heel bijzonder, de plannen van het bouwen dan, niet de massamoord. Hij wilde een soort van Classicisme laten terugkomen in Berlijn. Ben heel benieuwd hoe dat zou zijn, om er dan bijv. rond te lopen.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Plaats reactie