Wazige site....
Re: Wazige site....
Has the large hadron collider (Die deeltjes versneller @ Zwitserland) destroyed the world yet?
http://www.hasthelargehadroncolliderdes ... ldyet.com/
http://www.hasthelargehadroncolliderdes ... ldyet.com/
ORLY?
- Metalsnake36
Lol , een vriend van me heeft zn kat Adolf genoemd omdat ie een Hitler like snorretje heeft

@ Adante ,
Is dat ding al getest ?
Ik vind het trouwens echt zo'n epic vet gaaf uitziend ding . Serieus , wat ziet dat ding er vet uit . Echt zo'n Supreme Commander gevoel geeft me dat ding

Beetje voor God spelen ? Dat zou dan wel een focking epic gigantische vooruitgang gaan maken in de technologie . Gewoon ff een planeet om poten tot leefbaar gebied...

- Metalsnake36
De wereld vernietigen D:
Ik had ergens gehoord dat anti-materie energie kon geven, en een hele hoop daarvan.
Ik had ergens gehoord dat anti-materie energie kon geven, en een hele hoop daarvan.
Angels&Demons/Bernini Mysterie iemand?
Als antimaterie met materie in aanraking komt wordt de volledige massa omgezet in energie, een rendement van 100 procent. Als je bedenkt dat het rendement van een auto ongeveer dertig procent is en ook een kerncentrale niet in de buurt komt van die honderd procent lijkt het een soort heilige graal. Het probleem is dat het extreem veel energie kost om antimaterie op te wekken en het onmogelijk is om het op te slaan omdat het niet in aanraking moet komen met materie. Zo is er nog een hele lijst waardoor het fictief is om ook maar iets met antimaterie te doen, op onderzoek na.
Man this is such a drag
ik wil een hitlercat
- SHADOWJAXX
- Contacteer:
Leg dat maar eens uit aan de Captain Jean Luc Piccard van de USS Enterprise.Freezown schreef:Als antimaterie met materie in aanraking komt wordt de volledige massa omgezet in energie, een rendement van 100 procent. Als je bedenkt dat het rendement van een auto ongeveer dertig procent is en ook een kerncentrale niet in de buurt komt van die honderd procent lijkt het een soort heilige graal. Het probleem is dat het extreem veel energie kost om antimaterie op te wekken en het onmogelijk is om het op te slaan omdat het niet in aanraking moet komen met materie. Zo is er nog een hele lijst waardoor het fictief is om ook maar iets met antimaterie te doen, op onderzoek na.
Die denkt dat zijn schip op water vliegt.
- Pleasedontshout
Ja ik, en serieus, ik snap helemaal niets van die antimaterie hoor.Vijeze schreef:Angels&Demons/Bernini Mysterie iemand?
En ik vind die film maar eng, bah.
- Metalsnake36