Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Nadia schreef:HAHAHA MY DAY IS MADE.
Ik lach hier zo hard om de discussie Naruto vs DBZ. Echt dit is te grappig.

Als ik 6 tailed ben vernietig ik ook de hele wereld!!!!!!!!!

& Scars; Wanneer komt Oscar?
Ik vind dit leuker dan het gezeik over dieren, hoor :)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Ammagad... mijn playmobile > jouw lego! :lol:
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

mensen die denken dat dbz voor kinderen is hebben het verkeerd dbz is bedoeld voor ( jong )volwassenen
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

DBZ is voor mentaal instabiele GEEKS! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

coola schreef:maar het mooie is goku en naruto hebben tegen elkaar gevochten in de videogame Battle Stadium D.O.N en goku is het sterkste personage van die game
Volgens die redenatie is Solid Snake op de vuist gegaan met Kirby, Pikachu en Mario en is dit canon omdat dat toevallig in een spel gebeurde.

En leven Capcom fighters en Marvel Superhelden in hetzelfde universum. Dat Goku in een spel toevallig krachtiger is zegt meer over de progammeur dan over interne logica van het DBZ universum of Naruto universum.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Das precies wat ik wou zeggen. :lol: (tijd voor een Maestro filmpje?)
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

het is misschien nutteloos maar ik vind wat ik ooit een keer op discovery heb gezien ook nutteloos

namelijk een vrachtschip en een cruiseschip met elkaar vergelijken want dat zijn namelijk ook 2 verschilende dingen
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Afbeelding

Zo grappig, elke keer dat ik Coola in de maling neem, komt die klagen op mijn msn. :lol:
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

NEE MAAR HIJ HEEFT EEN KAMAHEEHAMAMEAH SUPER LEVEL POWER 16, EN JOUWE KAN DAT NIET.. LEKKER PUH!!
WEL WAAR, WANT MIJNE HEEFT EEN 6 TAILED SUPERPOWER, DUS DAN IS IE LEKKER STERKER!!
NEE DAT MAG NIET, JIJ SPEELT VALS.. NEE NIET, JÍJ SPEELT VALS.. OEEHEHEHEHEHBAASDFKSAFDS HUILIEHUILIE

Mensen, het is een fokin tekenfilm. Waar maak je je in hemelsnaam druk over, het is echt niet zo dat je hele wereld in elkaar stort als je toegeeft dat t allemaal geen fuck uitmaakt. (NEE COOLA, ÉCHT NIET!)
ORLY?
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

coola schreef:het is misschien nutteloos maar ik vind wat ik ooit een keer op discovery heb gezien ook nutteloos

namelijk een vrachtschip en een cruiseschip met elkaar vergelijken want dat zijn namelijk ook 2 verschilende dingen
Het zijn beide schepen dus die kun je wel met elkaar vergelijken op hoe hard ze kunnen of hoeveel last ze kunnen dragen. De series kan je ook nog met elkaar vergelijken alleen komt het dan eerder neer op smaak(alhoewel je misschien ook kan vergelijken op techniek, script en dergelijke)

Karakters in die serie kan je niet met elkaar vergelijken qua niveau van hoe sterk ze zijn aangezien er geen goede schaal is omdat op te meten omdat de Kamehameha's gewoonweg niet bestaan in de Naruto wereld.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

op die manier kan je schepen wel vergelijken maar

in dat programma vergeleken ze hoeveel mensen de schepen aan boord konden hebben en kwam er dus uit dat het vrachtschip maar 9 mensen aan boord kon hebben en het cruiseschip 800 mensen
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Wie van de vijf is Coola?

Afbeelding

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Ik snap het probleem niet, twee mensen praten over animes. Hahahahahah! Echt zo grappig, MADE MY DAY.
Gebruikersavatar
Adanteh
Berichten: 862
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:55
Locatie: Friesland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Adanteh »

coola schreef:in dat programma vergeleken ze hoeveel mensen de schepen aan boord konden hebben en kwam er dus uit dat het vrachtschip maar 9 mensen aan boord kon hebben en het cruiseschip 800 mensen
Dat kan je prima doen. Een hoeveelheid mensen is te meten. Als je kamehawtaaaa's met Naruto shit gaat vergelijken, kan je net zo goed kijken, of er op het éne schip 17,32 abawattes passen, en op het andere schip 6 oegaboegas. Compleet random dingen waar geen enkele schaal voor is.

@ scars
De gene in het fel oranje pakje.
ORLY?
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Iedereen ziet toch zo dat Coola links staat. :lol:
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Nadia »

Scars schreef:Ik hoop donderdag. :P
Oeh leuuuuk : D
D-nic schreef:Ik vind dit leuker dan het gezeik over dieren, hoor :)
Dieren bestaan tenminste echt, Goku en Naruto níet. En dan ook nog eens whinen over wie er sterker is.
Je kent die figuren niet eens en ze bestaan ook gewoon niet :')
Adante schreef:Mensen, het is een fokin tekenfilm. Waar maak je je in hemelsnaam druk over, het is echt niet zo dat je hele wereld in elkaar stort als je toegeeft dat t allemaal geen fuck uitmaakt. (NEE COOLA, ÉCHT NIET!)
Agreee :')
Rick-Bellic schreef:Ik snap het probleem niet, twee mensen praten over animes. Hahahahahah! Echt zo grappig, MADE MY DAY.
Dat is mijn probleem ook niet. Probleem is dat jullie je gedragen als 5-jaar oude kindjes en net doen of die gasten in die tekenfilms echt bestaan...
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

Adante schreef:
coola schreef:in dat programma vergeleken ze hoeveel mensen de schepen aan boord konden hebben en kwam er dus uit dat het vrachtschip maar 9 mensen aan boord kon hebben en het cruiseschip 800 mensen
Dat kan je prima doen. Een hoeveelheid mensen is te meten. Als je kamehawtaaaa's met Naruto shit gaat vergelijken, kan je net zo goed kijken, of er op het éne schip 17,32 abawattes passen, en op het andere schip 6 oegaboegas. Compleet random dingen waar geen enkele schaal voor is.

maar ze keken aleen naar hoeveel kajuiten er waren
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Nadia schreef:
Rick-Bellic schreef:Ik snap het probleem niet, twee mensen praten over animes. Hahahahahah! Echt zo grappig, MADE MY DAY.
Dat is mijn probleem ook niet. Probleem is dat jullie je gedragen als 5-jaar oude kindjes en net doen of die gasten in die tekenfilms echt bestaan...
Staat nergens dat het niet mag.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Maak 'em nou niet boos, straks doetie een Kamehameha op je. :lol:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=I_ajEFPrVw8[/youtube]
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Nadia »

Rick-Bellic schreef:Staat nergens dat het niet mag.
Doe je nou dom of bén je nou dom :')... Heeft er iemand hier gezegd dat het niet mag?
We mogen toch wel onze mening geven of niet? Dat is ook wat jij doet.
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

Nee ff serieus, weet je wat volgens mij precies iets voor jou is Coola? Larp. Lees maar eens door. een vriendin van mij doet dat ook en die is net zo (prettig) gestoord als jou. (Ja ik heb het ook weleens gedaan, maar toen blowde ik nog heel veel en speelde ik D&D.)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Live_Actio ... aying_Game

http://shop.gamesnstuff.com/index.php?m ... 4wod4iS-BQ

http://www.larp.nl/

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Wat is jullie probleem? Tuurlijk helpt het de mensheid niet met eeuwig leven als je over animes praat, maar ik zie niet in waarom het minder nuttig is dan wat dan ook op dit forum. Je mag er toch wel gewoon over praten? Jullie doen net alsof het een focking oorlog is. Jullie kraken het alleen af, omdat het nerdy is (wat het ook is), maar laten we eerlijk zijn. We zijn allemaal wel nerds. Ik bedoel, we zitten hier wel op een forum. Dat je dit bericht leest, kan je in principe al als argument gebruiken.

edit: Oh, en ik lees hier 'omdat ze niet echt bestaan'. Karakters uit games bestaan ook niet echt. Karakters uit films bestaan ook niet echt. Mag je dan daar ook niet over praten?
Scars schreef:En gasten WTF hoe oud zijn jullie? 11?
Moet je horen wie het zegt. Jij gedraagt je lekker naar je leeftijd.
Spoiler: show
OMGWTF, HIJ GAF COMMENTAAR!! HIJ IS VAST OOK EEN ANIME FAG!!

Nou, nee, maar ik erger me wel.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scars »

D-nic schreef:Wat is jullie probleem? Tuurlijk helpt het de mensheid niet met eeuwig leven als je over animes praat, maar ik zie niet in waarom het minder nuttig is dan wat dan ook op dit forum. Je mag er toch wel gewoon over praten? Jullie doen net alsof het een focking oorlog is. Jullie kraken het alleen af, omdat het nerdy is (wat het ook is), maar laten we eerlijk zijn. We zijn allemaal wel nerds. Ik bedoel, we zitten hier wel op een forum. Dat je dit bericht leest, kan je in principe al als argument gebruiken.

edit: Oh, en ik lees hier 'omdat ze niet echt bestaan'. Karakters uit games bestaan ook niet echt. Karakters uit films bestaan ook niet echt. Mag je dan daar ook niet over praten?
Scars schreef:En gasten WTF hoe oud zijn jullie? 11?
Moet je horen wie het zegt. Jij gedraagt je lekker naar je leeftijd.
Spoiler: show
OMGWTF, HIJ GAF COMMENTAAR!! HIJ IS VAST OOK EEN ANIME FAG!!

Nou, nee, maar ik erger me wel.
AMMAGAD WAT MOET JIJ NOU WEER?
just kidding
Ik vind het gewoon grappig om er op in te gaan. En ze happen zo lekker. Puur voor de lol dus gewoon. :P
Bovendien kunnen Coola en ik het prima met elkaar vinden in RL.
En een beetje rellen af en toe is gezond.
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Nadia »

Ik erger me ook Dom, dus? :')

En je snapt mijn punt sowieso niet, te lezen aan jouw bericht. Maargoed ik kan het heel vaak herhalen maar jullie blijven toch wel happen (:
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Dominic heeft gelijk, misschien zijn we allemaal wel een beetje nerd. Ik vond het wel een mooie post. Ik bedoel, als iemand mij niet kent kan ik doorgaan voor prototype NERD gedrag. Ik game, ik zit op een forum & ik kijk een animé. Alleen het grappige is, dat maakt mensen meestal geen fuck uit omdat ik hiernaast gewoon een sociaal leven (net als jullie allen) heb!

Dus einde aan deze discussie!
Alhoewel, Naruto WINT van Goku.
(hihihihi lekker weer laten oplaaien)

En Scars, we weten allemaal dat je van rellen houdt :P
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Plaats reactie