Notorious

Bespreek hier alles omtrent films. Daar vallen onder: bioscoop, dvd, Blu-Ray en downloads.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Notorious

Bericht door Scars »

Notorious Deze film verdient zeker een eigen topic.

Een indrukwekkende film met veel heerlijke Old School Rap en een goed (waargebeurd) verhaal.

Ik had zeker een kippevel moment op het einde. En een hoop inspiratie.
Opgegroeid in Brooklyn, had Christopher Wallace geen eenvoudige jeugd. Zijn vader verliet zijn moeder toen Wallace twee jaar oud was en op twaalfjarige leeftijd ging Christopher drugs verkopen. Toen hij op zeventienjarige leeftijd definitief met school stopte, kwam hij terecht in een neergaande spiraal criminaliteit en drugs. De muziek bleek uiteindelijk zijn redding, maar later ook zijn ondergang. Als 'Unsigned Hype' wist hij uit te groeien tot een van de grote namen in de hip-hop muziek. Deze film volgt het veel bewogen leven van hip-hop zwaargewicht Christopher Wallace, beter bekend als 'The Notorious B.I.G.'.
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Notorious

Bericht door RDJ134 »

Hele goede film, zeker voor de wat 'ouderen' onder ons die dit tijds beeld met de east vs west coast beef ook echt hebben mee gemaakt. Biggie's stem geluid en flow is nog steeds ongekend, to bad sombody got to die :(
Gebruikersavatar
SideEffect
Berichten: 134
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 15:58
Locatie: Land of Tha Heartless

Re: Notorious

Bericht door SideEffect »

RDJ134 schreef:Hele goede film, zeker voor de wat 'ouderen' onder ons die dit tijds beeld met de east vs west coast beef ook echt hebben mee gemaakt. Biggie's stem geluid en flow is nog steeds ongekend, to bad sombody got to die :(
toen was ik 3 volgens mij haha, maar de film laat goed zijn levenslijn zijn maar qua acteurs vind ik de film eigenlijk heel slecht. vond Big maar een beetje overkomen als een verwend dikkertje, en Pac was nou ook niet echt overtuigend...

Het laatste deel was wel magisch, toen iemand Hypnotize opzette bij z'n begrafenis stoet. kippevel :)
Plaats reactie