Nieuwe God of War game?

Bespreek hier alles omtrent de PlayStation 3 en PlayStation 4 van Sony. Ook kun je hier terecht voor de eventuele opvolger van de console.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Nieuwe God of War game?

Bericht door Metalsnake36 »

Het is bekend geworden dat wanneer je de Platinum Trophy behaalt in God of War III je door verwezen wordt naar een teaser site http://www.godofwar.com/spartansstandtall/. Hier is een zee te zien met rechts boven in de hoek een metertje die zich schijnt te vullen wanneer men een Platinum Trophy haalt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Nieuwe God of War game?

Bericht door Radical »

Ik had ook niet verwacht dat Sony de trilogie zou vasthouden als basis, maar net als Microsoft met Halo doet er variaties op maken :P.
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Nieuwe God of War game?

Bericht door woutersuper »

ja dat is idd te verwachten. als een spel ook maar een beetje verkoopt word het al helemaal uitgemolken :P

maar god of war is gewoon wreed dus dit is niet erg :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Nieuwe God of War game?

Bericht door Radical »

Variaties hoeven natuurlijk ook niet erg te zijn. Aangezien je heel veel kanten op zou kunnen gaan. Ik bedoel, die RTS Halo Wars was een goede console variant in een genre dat je meestal op de pc speelt maar prima werkt op een console.
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Nieuwe God of War game?

Bericht door woutersuper »

nee natuurlijk niet. halo wars speelde lekker heb hem ooit eens bij een kameraad gedaan.

ik heb het meer over bijvoorbeeld pokemon en mario. het verhaal enzo blijft wel leuk maar het lijkt allemaal zo erg op elkaar
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metalsnake36
Berichten: 1364
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:19

Re: Nieuwe God of War game?

Bericht door Metalsnake36 »

Uitmelken vind ik een groot woord aangezien er pas één titel van de serie op de Ps3 is uitgekomen. Dat valt niet te vergelijken met de tig Halo , Mario , Pokemon games op de 360/Wii.
Afbeelding
Plaats reactie