Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bespreek hier alles omtrent de Xbox 360 en Xbox One van Microsoft. Ook kun je hier terecht voor de eventuele opvolger van de console.
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door GDLeroy »

Favo games is knap lastig omdat er toch een aantal zijn die veel indruk op me achter hebben gelaten. Gears of War 1 heeft veel commotie opgeleverd vanwege het totale nieuwe concept van EPIC games destijds met de horror theme. De online multiplayer werd en word nu nog steeds massaal kapot gespeeld. Vlak erna kregen we ook al gauw lucht van Assassins Creed. Man wat een game! Al auw kwam je erachter dat het niet echt een toegevoegde waarde had om al die kutvlaggen te gaan zoeken verspreid over de kaart. Het was leuk maar mistte net dat ene beetje. Vroeger ook veel Tenchu gespeeld, deze game was destijds alleen voor de Playstation. Deze Ninja Stealth game heeft me altijd al erg aangesproken. Wie wil nu niet over de daken rennen en iedereen uitschakelen zonder gehoord of gezien te worden? Toch? Vet! :D
Dan kom je bij mijn favoriete game aller tijden. Deze game heeft me mijn nickname gegeven toen ik nog vrij jong was, en deze nick heb ik nog steeds. De Metal Gear Solid game op de playstation. Een 2 of 3 disc game met een game die veel verder was dan de huidige gameswereld. Het verhaal dat je meesleepte tot het einde van de game. Voor de mensen die deze game niet kennen, het is een stealth action game. Oftewel je bent een one-man army die iedereen uitschakeld. Beetje rambo/ninja en combineer dat, dan krijg je Steven Seagal / en een random ninja acteur zoals een micheal dudikoff.
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door Freezown »

Halo 3

Waarom? Omdat ik overal op uitgekeken raak, niets doorstaat de tand des tijds, niets is onvergangkelijk... Alles is tot stof wedergekeerd, alles? Nee, daar aan de horizon, kijk eens goed, het is Halo 3, nog altijd speelbaar, nog altijd intuïtief, nog altijd actief, nog altijd leuk.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door GDLeroy »

Freezown schreef:Halo 3

Waarom? Omdat ik overal op uitgekeken raak, niets doorstaat de tand des tijds, niets is onvergangkelijk... Alles is tot stof wedergekeerd, alles? Nee, daar aan de horizon, kijk eens goed, het is Halo 3, nog altijd speelbaar, nog altijd intuïtief, nog altijd actief, nog altijd leuk.
Geldt dit dan ook niet voor Gears of War1? Dat is ook een machine dat zal doorlopen tot het einde der tijden qua online multiplay
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door Freezown »

Nou, die gameplay die loopt gewoon niet zo als het perfecte geoliede klokwerk wat Halo voor mij is, teveel voordeel voor host, teveel glitches, ik weet niet, het voelde gewoon niet zo goed.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door GDLeroy »

Freezown schreef:Nou, die gameplay die loopt gewoon niet zo als het perfecte geoliede klokwerk wat Halo voor mij is, teveel voordeel voor host, teveel glitches, ik weet niet, het voelde gewoon niet zo goed.
Ik kan heel goed inkomen wat je bedoeld. Ikzelf vond Halo eerst waanzinnig kut om te doen. Iedereen die maar rondspringt hier en daar, granaten smijten als een malle en magazijnen leegschieten in de verte. Dat was eerst niets voor mij omdat ik er de tijd er niet in stak. Nu dat ik wat vaker online heb gezeten kan ik de game ook beter waarderen op zijn multiplayer. De campaign vond ik in ieder geval al erg dope om te doen. En wat je zegt met Gears dat het host voordeel zo erg was ja dat klopt ook. Als je er langsheen kijkt dan is het wel tof haha maar je hebt genoeg glitchers rondlopen die je game verzieken :P
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
Georgiios
Berichten: 52
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 18:05
Locatie: Belgie

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door Georgiios »

Halo 3
Fable 2
GoW (2)
Forza 2/3
PGR 3/4
Dit zijn toch mijn echte favo's.
"Hey, aren't you that famous hero everyone is talking about? I got a might quest for ya.. KISS MY ASS!
Dark
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:36

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door Dark »

1) Dirt 2
2) COD:MW2
3) Gears of War 2
Officiële voorzitter dan de RDJ's-kaal-hoofd-fanclub.
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door GDLeroy »

Dark schreef:1) Dirt 2
2) COD:MW2
3) Gears of War 2
Gears of War 2 ja? Vind de online multiplay echt kak! Deel1 was masterlijk online. Deel 2 is echt kak. Je kunt wel deo spuiten op een drol dan ruikt hij even lekker maar het is en blijft kak.
Dat call of duty in je lijst staat is wel begrijpelijk, het is een fantastische game! Dirt vond ik ook een master game, je moet wel houden van rally sport.
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door Radical »

Ik vond Gears 2 ook een vermakelijke titel, maar sowieso speel ik om de SP en de eventuele co-op. Multiplayer zo nu en dan, maar echt spelen kun je dat niet noemen. Gears 2 heb ik co-op doorgelopen met een maat van me en was van begin tot eind een vette trip.
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door GDLeroy »

Radical schreef:Ik vond Gears 2 ook een vermakelijke titel, maar sowieso speel ik om de SP en de eventuele co-op. Multiplayer zo nu en dan, maar echt spelen kun je dat niet noemen. Gears 2 heb ik co-op doorgelopen met een maat van me en was van begin tot eind een vette trip.
Ja precies, de campaign was meesterlijk en zoals gears zou moeten. Online multiplay was/is zo ontzettend frustrerend dat je gauw geneigd was om de game OF weg te geven, terug te brengen OF ritueel te verbranden.
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Dark
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:36

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door Dark »

GDLeroy schreef:
Dark schreef:1) Dirt 2
2) COD:MW2
3) Gears of War 2
Gears of War 2 ja? Vind de online multiplay echt kak! Deel1 was masterlijk online. Deel 2 is echt kak. Je kunt wel deo spuiten op een drol dan ruikt hij even lekker maar het is en blijft kak.
Dat call of duty in je lijst staat is wel begrijpelijk, het is een fantastische game! Dirt vond ik ook een master game, je moet wel houden van rally sport.
Ik rijd zelf rally in't echt leven. :) Reden te meer om Dirt 2 te apprecieren want het is crimineel realistisch. Ongelooflijk hoe ze dat nagemaakt hebben.
GoW2 speel ik niet online neen, maar daar ik toch heel veel uren plezier aan beleefd dat ik 'm maar vermeldde. COD:MW2 vond ik gewoon een vet spel maar veel te kort. Op 7u had ik op "veteran" het spel uitgespeeld. :/
Officiële voorzitter dan de RDJ's-kaal-hoofd-fanclub.
Gebruikersavatar
Shamrock
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 08 feb 2010, 16:08

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door Shamrock »

Momenteel: Darksiders

JoeMad Ftw!
WAT denk je zelf met een instabiele torecale wervelfractuur?
Hallo soepie soepie..Hoe gaat het? Heb je het lekker warm aanje balletjes, jongen?
Gebruikersavatar
GDLeroy
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:40
Locatie: Utrecht

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door GDLeroy »

Dark schreef:
GDLeroy schreef:
Dark schreef:1) Dirt 2
2) COD:MW2
3) Gears of War 2
Gears of War 2 ja? Vind de online multiplay echt kak! Deel1 was masterlijk online. Deel 2 is echt kak. Je kunt wel deo spuiten op een drol dan ruikt hij even lekker maar het is en blijft kak.
Dat call of duty in je lijst staat is wel begrijpelijk, het is een fantastische game! Dirt vond ik ook een master game, je moet wel houden van rally sport.
Ik rijd zelf rally in't echt leven. :) Reden te meer om Dirt 2 te apprecieren want het is crimineel realistisch. Ongelooflijk hoe ze dat nagemaakt hebben.
GoW2 speel ik niet online neen, maar daar ik toch heel veel uren plezier aan beleefd dat ik 'm maar vermeldde. COD:MW2 vond ik gewoon een vet spel maar veel te kort. Op 7u had ik op "veteran" het spel uitgespeeld. :/
Ja ik vind rally ook master! Voor wie rijd je? Heb je geen materiaal van je eigen online staan? Dan ben ik zeker nieuwschierig om even een kijkje te nemen natuurlijk ;)
En MW2 is indd ook erg kort. Dat is vanwege het feit dat ze de Spec-ops erbij hebben gevoegd waarbij je dus met zn 2en kunt spelen en bepaalde scenario's hebt. Daarnaast nog veel opties en acties te vervullen online uiteraard. Je bent wel wat langer bezig dan 7u uiteindelijk mocht je deze erbij tellen maar campaign is zeker wat aan de korte kant maar niet minder indrukwekkend :)
Join the army and visit exotic places, meet new people and then kill them
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door Nadia »

Gears of War, F.E.A.R., Bioshock, GTA, Assassin's Creed, Mirror's Edge.
RJ133
Berichten: 454
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 02:15
Locatie: kirchroa
Contacteer:

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door RJ133 »

GTA IV & BOGT & TLAD
Afbeelding
-----------------------> Xfire,YouTube, Twitter,Hyves <-----------------------
Kingpin
Berichten: 3
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 11:15

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door Kingpin »

1. Guitar Hero 3. Vrij simpel, ik speel die game nu al 3.5 jaar non-stop en het verveelt nog steeds niet.
2. Gears of War 2. Super dope game die ik ook 1.5 jaar lang non-stop heb gespeelt, effe paar maanden nu niet meer gedaan maar ik wil binnekort weer beginnen.
3. Halo 3, precies wat hierboven al gezegd werd. Was de eerste mp game die ik echt lang gespeelt heb.
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door Nadia »

Jaaaa, Guitar Hero hoort er idd ook nog bij op mijn lijstje!
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door Rick-Bellic »

Fallout 3.
Dark
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:36

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door Dark »

GDLeroy schreef: Ja ik vind rally ook master! Voor wie rijd je? Heb je geen materiaal van je eigen online staan? Dan ben ik zeker nieuwschierig om even een kijkje te nemen natuurlijk ;)
En MW2 is indd ook erg kort. Dat is vanwege het feit dat ze de Spec-ops erbij hebben gevoegd waarbij je dus met zn 2en kunt spelen en bepaalde scenario's hebt. Daarnaast nog veel opties en acties te vervullen online uiteraard. Je bent wel wat langer bezig dan 7u uiteindelijk mocht je deze erbij tellen maar campaign is zeker wat aan de korte kant maar niet minder indrukwekkend :)
Ik rijd voor Mitsubishi bij de "young generation", dat zijn jongeren tot en met 26 jaar. M'n huidige rallybak is een Evo IX: http://dark.ellende.eu/pics/?dir=evo
In't dagelijkse leven (woon-werk verkeer) rijd ik met een BMW 530D uit 2007 en als ik wat vrije tijd heb restoreer ik m'n originele Mini Cooper verder. Auto's zijn een passie ja. :)
Officiële voorzitter dan de RDJ's-kaal-hoofd-fanclub.
Gebruikersavatar
xRMSx
Berichten: 72
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:26

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door xRMSx »

Er is er maar 1 Gears of war ...
Gebruikersavatar
SideEffect
Berichten: 134
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 15:58
Locatie: Land of Tha Heartless

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door SideEffect »

RJ133 schreef:GTA IV & BOGT & TLAD
hier heb ik idd nu toch wel de leukste tijd mee gehad. ac1 was ook heel vet. nu wachten op red dead redemption en mafia 2
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door Radical »

AC1 kon ik me echt niet mee vermaken. Begon al met die lange paardenrit naar de eerste stad. Daar was het best wel lachen, maar toen ik stad 2 moest binnenvallen en om de haverklap dood ging met vechten, ben ik gestopt. Zodoende ook niet aan AC2 begonnen :P.
Gebruikersavatar
SideEffect
Berichten: 134
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 15:58
Locatie: Land of Tha Heartless

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door SideEffect »

Radical schreef:AC1 kon ik me echt niet mee vermaken. Begon al met die lange paardenrit naar de eerste stad. Daar was het best wel lachen, maar toen ik stad 2 moest binnenvallen en om de haverklap dood ging met vechten, ben ik gestopt. Zodoende ook niet aan AC2 begonnen :P.
die game had alles wat ik wilde. ik kwam er pas achter dat ik steeds hetzelfde aan het doen was toen ik de game had uitgespeeld en een beetje ging kijken wat mensen er over zeiden. en dat ze zeiden dat je steeds hetzelfde moest doen haha, toen pas kwam ik er achter.
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door Radical »

Ik ben daar niet eens aan toegekomen. Ik vond het er heel goed uit zien, het klimmen was echt goed uitgewerkt en de besturing overall was prima. Alleen dat hele vechten en sneaken is niet aan mij besteed en zodoende heeft deze game me niet weten te boeien.
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Wat zijn je Favo Games voor je Xbox360?

Bericht door Fast »

Fifa09
Modern warfare 2
Call of duty 4
Bad company 2 (5 maart :D )
Afbeelding
Plaats reactie