Welke film heb je als laatste gezien??

Bespreek hier alles omtrent films. Daar vallen onder: bioscoop, dvd, Blu-Ray en downloads.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Carrie (remake)

Ja wat kan ik er van zeggen. Het is interessanter om naar 2 racende slakken te kijken dan naar deze film. Oja en is er ook al gezegd dat degene die voor carrie speelt te knap is voor de rol. :P
Laatst gewijzigd door coola op zo 24 nov 2013, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door baxic »

ik snap het niet de orginele carrie had geen remake nodig.
en carrie met smartphones klopt niet helemaal xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

coola schreef:Carrie (remake)

Ja wat kan ik er van zeggen. Het is interessanter om naar 2 racende slakken te kijken dan naar deze film. Oja en is er ook al gezegd dat degene die voor carrie speelt te knap is voor de rol. :P
Dat is Hit Girl uit Kickass, en ik zei het al vaker in mijn berichten over de film dat ze er totaal niet uit ziet als een outcast zoals de actrice in het origineel.

Inderdaad een overbodige remake, het origineel er van is op de kleding na eigenlijk tijdloos.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door Rick-Bellic »

Blackfish (2013)
Afbeelding

Indrukwekkende documentaire over het houden van orka's in gevangenschap en wat dat voor gevolgen kan hebben.
Of in de woorden van John Waters:
A whale snuff-film documentary that’ll make you root for the kidnapped killer mammal and wish he had eaten alive Sea World’s evil owners.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

@Rick-Bellic hoor veel over deze film, toch maar eens binnenkort checken.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door D-nic »

Desolation of Smaug. Zelfde kwaliteit als de eerste film, maar met een iets hoger tempo. Best leuk.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Vond de vorige hobbit film erg kinderachtig, daarom ga ik deze echt neit in de bioscoop kijken. Download hem wel eerders.

OT:

The Girl With The Dragon Tattoo (2011) recensie hier van vandaag of morgen online.
The Punisher Warzone en de recensie er van komt nog deze week online.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door D-nic »

Ik vond het eigenlijk wel een toffe film, die eerste. Een soort hele trage avonturenfilm in het stijltje van Lord of the Rings deed het me aan denken. Ik vind het idee van The Hobbit in ieder geval toffer dan LOTR.
Afbeelding Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door Rick-Bellic »

Gummo (1997)
Afbeelding

De eerste film van Harmony Korine. Een aaneenschakeling van losse, vaak bizarre scenes die plaatsvinden in Xenia, Ohio een stadje vernietigd door een tornado. Geen plot, geen verhaal. Slechts enkele acteurs, de rest zijn vrienden van Harmony of 'echte' mensen. Bijzondere film.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Red 2: meh.. leuk maar toch ook weer niet.

Machette Kills: Vermakelijke pulp.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door Rick-Bellic »

The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)
Afbeelding

Een hele verbetering ten opzichte van het eerste deel. Een stuk minder kinderachtig naar mijn idee. Hoogtepunt van de film waren toch wel de elven, wat zijn dat een stel bazen. Het enige minpunt vind ik nog steeds het te veel aan CGI, vooral de orcs zien er zo een stuk minder eng uit dan in Lord of the Rings.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

This is The End, hoe ik daar over denk kan je deze week lezen. :)

Kan hem je nu al aanraden.
Gebruikersavatar
Syriana
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:32

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door Syriana »

Ik heb van het weekend met mijn vriendin Grown Ups 2 gezien. Was wel een leuke film, maar had toch iets meer verwacht. En ook nog op TV Mission Impossible: Ghost Protocol gezien, en dat was een toffe film.
Wat is een bos zonder bomen als je door de bomen het bos niet meer kan zien ?

Specs
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

I Frankenstein. Erg goeie film geweldige actie scènes, redelijk tot goed verhaal, de 3d die er was was gewoon goed te noemen maar ze hadden van mij meer 3d mogen gebruiken.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Ultramarines: A Warhammer 40K Movie

Redelijk vermakelijk niet meer niet minder.

en Goemon

Een erg goeie film van de regisseur van Casshern. En net zoals Casshern kan je deze film het beste omschrijven als een live-action anime.
This is considered a "live-action anime" and borrows heavily from standard anime techniques including camera angles, action backgrounds (i.e. lines indicating movement), acting styles, and plot elements.
Quote komt van de trivia van Casshern op IMDB.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Space Battleship Yamato

Had de film al een aantal jaar op m'n pc staan maar steeds geen tijd en zin gehad om er naar te kijken. Maar wat ben ik blij dat ik er nu voor heb gekozen om hem wel te kijken. Deze film is echt epic.

Heb hem eigenlijk gisteren gekeken. Maar heb hem vandaag weer gekeken. Deze film heeft me echt geraakt want het gebeurt niet vaak dat ik een film 2 dagen achter elkaar kijk
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Laatst genoemde staat nog op mijn too watch lijst. Alleen een chronisch tijdsgebrek.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Noah erg mooie film.


Ik had alleen de pech dat ik voor een zwaar christelijke gozer zat die toen de film een half uur bezig was begonnen te roepen dat de film godslastering is. Dus heb ik heb ik hem vriendelijk verzocht om z'n bek te houden. En in de pauze vroeg ik aan hem waarom hij naar deze film is toegegaan. Zijn antwoord was dat hij wou weten of dat deze film God in het goeie dag licht zou zetten of in het slechte dag licht. Allemaal leuk en aardig maar ga dam niet tijdens de film roepen dat het dit en dat is blablabla je verpest het dan alleen maar voor andere kijkers.
Spoiler: show
Na de film heb ik hem nog bozer gemaakt door te zeggen van let the incest begin. Ja sorry maar er leven nog maar 8 mensen op het einde van de film die allemaal familie van elkaar zijn dus ja incest is gewoon een feit.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

LOL. Die gast snapt zijn fictie niet echt goed, kan daar ook slecht tegen brul en telefoon apen in de bioscoop.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

omdat het nu de 17de is en dus over precies 29 dagen godzilla in de bios draait ( cinecity draait hem op de 15de ) ga ik nu elke dag 1 van de 28 godzilla films kijken (zal meestal rond twaalf uur snachts zijn omdat ik alleen dan tijd heb) " God"zilla 1998 kijk ik niet want die telt niet als godzilla film. 1 van de grootste gedrochten ooit gemaakt is die film

Maar anyway de eerste op de lijst was natuurlijk gojira (1954) de film waarmee het allemaal begon. Een erg goed verhaal dat nog steeds aardig actueel is. En ja sorry fanboy dus weet er niks slechts over te zeggen
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Pompeii (3d)

Het historisch epos van 2014 en voor mij ( tot nu toe. Want Godzilla word sowieso de film van 2014 voor mij mits het geen herhaling word van die uit de kluitgewassen hagedis film uit 1998 ) film van het jaar 2014. Van de 2 "historische" films die ik dit jaar heb gezien Noah en Pompeii is Pompeii zeker de beste alleen al omdat het meer op feiten is gebaseerd dan Noah die eigenlijk gewoon zwaar fictief is. Oke ze hebben wat vrijheid genomen bij Pompeii maar ook al hebben ze wat getweakt bij de film het blijft nog steeds waargebeurder dan Noah. Begrijp me niet verkeer Noah is ook een erg goeie film maar van deze 2 "historische films is in mijn ogen Pompeii gewoon beter.
__________________
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Het is dag 2 van de godzilla maand en dat betekent dus dat ik heb gekeken naar

Gojira no Gyakushu (Godzilla Raids Again)

De 2de godzilla film en de 1ste godzilla film waar godzilla tegen een andere kaiju vecht. Net zoals de eerste godzilla film is dit een vermakelijke film.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Kingu Kongu tai Gojira ( King Kong vs Godzilla)

De 3de film in de godzilla reeks en net als de 2 eerdere films erg vermakelijk. Wat meteen opvalt is dat de film in kleur is en hoewel zwart wit films erg leuk kunnen zijn is het toch een verademing dat nu in kleur is. Wat ook snel opvalt is dat de film komischer is in zowel het menselijk aspect en de monster gevechten. er zit wel 1 grote fout in de film en dat is dat king kong sterker word door elektriciteit en die fout komt omdat het eigenlijk niet king kong was die in het originele script tegen godzilla vocht maar frankensteins monster. maar anyway het was erg leuk om de 2 meest iconsie monster tegen elkaar zien te vechten. als ik deze film een cijfer zo moeten geven dan zou dat een 6,4 zijn.
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3165
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door RDJ134 »

Insidious 1 & 2 op aanraden van een vriendin van me. Waren wel ok, maar niet zo eng als ik ze verwachte. Sterker ben met deel twee in slaap gevallen, kon ik nog terug skippen ook. Maar had een leuke vibe en vooral de overloop van deel 2 naar de eerste film vond ik heel erg slim gedaan.
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Welke film heb je als laatste gezien??

Bericht door coola »

Mosura tai Gojira ( Mothra vs Godzilla )

De 4de film in de Godzilla reeks en net als de 3 eerdere films erg vermakelijk. Dit keer is het monster waar Godzilla tegen vecht Mothra. Waarbij de vorige film Kingu Kongu tai Gojira meer komedie was is de komedie nu meer op de achtergrond geplaatst en heeft de film dus weer een serieuzere toon. In deze film is Godzilla nog steeds een groot gevaar voor de mensheid. Maar de echte villain rol is dit keer weg gelegd voor de mens. Dit is ook de laatste film waarbij godzilla een villain rol heeft. De monster gevechten zien er goed uit rekening houdend met dat de film uit 1964 komt het ziet er soms erg cheesy uit maar dat is wel de charme van alle Godzilla films. En ja of je houd er van of niet. Als ik deze film een cijfer zou moeten geven zou dat en 6,6 zijn
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Plaats reactie