NACH!!
Net Bumblebee gezien voor recensie, erg leuke film. Maar daar van de week meer over.
@coola, eindelijk ben je bij met de serie
Mijn Episodes indruk tot nu toe:
1: The Comedian had die weirdheid van wat je vroeger ook had, maar was een beetje meh.
2: Nightmare at 30,000 Feet was leuk maar.... tja saai.
3: Replay was indeed behoorlijk SJW, maar bleef me verbazen hoe die asshole cop steeds een manier verzinde om de moeder en dochter te vinden en en het leven zuur te maken, maar de wanhoop en frustratie van de moeder kwam wel erg goed over.
4: The Traveler, die was heel erg lekker die 80's/Amblin vibe, en de paranoia van The thing op het einde.
5: The Wunderkind, Typische absurdheid die de Twilight Zone heeft te bieden. Kind was batshit insane.
6: Six Degrees of Freedom, beklemmende paranoia ala Alien, en laat je als kijker goed twijfelen aan wat er nu wel en niet echt was.
YouTube kanaal GameSpot Universe doet elke week een analyse video over het verhaal en de easter eggs/verwijzingen kan je die echt aanraden.
Tot nu toe bevalt deze Twilight Zone me wel, maar zoals je ook zegt het mis die hele creepy sfeer die alles op zijn kop zet.