Haunt

Bespreek hier alles omtrent comics.
Gebruikersavatar
Shamrock
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 08 feb 2010, 16:08

Haunt

Bericht door Shamrock »

Had ik al eens gezegd dat ik een groot fan ben van Robert Kirkman ?
De briliant schrijver van onder andere het briliante The walking dead en Invincible?
Vast wel hé..

Hij heeft wat nieuws! Hij is aan tafel gaan zitten met Todd McFarlane (die van spiderman en spawn en de ubercoole toys inderdaad) en de heren hebben het volgende eruit geperst:

Afbeelding

Haunt dus.

Het draait allemaal om priester Daniel Kilgore die zijn dode broer Kurt met zich meedraagt. Broer Kurt was in zijn leven een special agent, en de broers konden toen al niet al te best samen door een deur. Broerlief is vermoord en Daniel krijgt hem na zijn dood op bezoek. Als de moordenaars van zijn broer het ook op hem gemint blijken te hebben ontdekt Daniel een leuke bijkomstigheid aan de aanwezigheid van zijn dode broer. In geval van nood kan deze het lichaam van Daniel overnemen en dat gaat gepaard met een soort pakje van ectoplasma dat ook nog eens kogelbestendig is. De jaren special ops training van broerlief maken hem ook nog eens tot een dodelijke vechtmachine.

Het is goed merkbaar waar de roots van deze comic liggen dus ik zal zelf de link naar venom en spiderman niet verder uitleggen. Haunt is geweldig getekent door Ryan Ottley, die ook al samenwerkte met kirkman in invincible, en verder geinkt door mcfarlane. Greg Capullo, ook al bekend van spawn, deed de panel layouts.

Inmiddels zijn er 4 delen verschenen, net als zijn andere werk, bij uitgever Image.
WAT denk je zelf met een instabiele torecale wervelfractuur?
Hallo soepie soepie..Hoe gaat het? Heb je het lekker warm aanje balletjes, jongen?
Plaats reactie