Het algemeen gelul topic!

Wil je gewoon over andere dingen praten? Dat kan dan hier!
Gebruikersavatar
Nadia
Berichten: 646
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:56
Locatie: Emmer-Compascuum

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Nadia »

zo ik heb even gelunched met nasi en groenteshit haha.
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

Groenteshit? Interessante woordkeuze om eten mee te beschrijven ;)

Ik zag vanmiddag toch een grote blunder in de Metro staan. Stond een foto van een gast met overduidelijk een Playstation Move controller(lichtgevend bolletje) stond er onder: Man op de stand van Nintendo op Gamescom in Keulen.
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3166
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

@Scaletta waar heb je die Kinect informatie vandaan??
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Fast »

Nadia schreef:kinect lijkt me echt kut

en i loveeeeeeee xbox360
Same here ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scaletta
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:25
Locatie: Ergens in Nederland..

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scaletta »

RDJ134 schreef:@Scaletta waar heb je die Kinect informatie vandaan??
MSN nieuws XD

http://entertainment.nl.msn.com/nieuws/ ... =154368228

Hij staat ook op mediamarkt:

http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/sto ... ial=kinect
He who knows others is wise. He who knows himself is enlightened. ~ Lao Tzu
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least. ~ Onbekend
Gebruikersavatar
RDJ134
Beheerder
Berichten: 3166
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 23:50

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door RDJ134 »

Dank je :D zal je naam er bij vernoemen voor de tip.
Gebruikersavatar
Scaletta
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:25
Locatie: Ergens in Nederland..

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Scaletta »

Graag gedaan :P
He who knows others is wise. He who knows himself is enlightened. ~ Lao Tzu
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least. ~ Onbekend
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Ik zat gister bij drie oude mannen in de trein, en ze begonnen al heel luidruchtig te praten trekken ze me ook nog een paar halve liters open. Ze waren echt dronken toen we in Sittard aankwamen, maar m'n moeder kon een van hen van haar werk dus we hebben wel nog kunnen praten en lachen. Dat zou best wel irritant geweest zijn voor andere mensen.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Dat hoor ik steeds vaker 'dat kon ik al'. Het is toch 'kende' of heb ik nou iets gemist?
Afbeelding Afbeelding
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Kon is de verleden tijd van kunnen en kende is de verleden tijd van kennen. Maar volgens mij wordt het wel vaker door elkaar gehaald, zelf gebruikte ik dus kon ipv kende. Komt door spreektaal denk ik.
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Grammaticaal gezien is het gewoon heel erg fout. Kunnen en kennen hebben 2 compleet verschillende betekenissen namelijk.
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Ja maar ik denk dat bijna niemand in spreektaal 'kende' gaat zeggen. Kon is gewoon veel makkelijker. Iedereen weet toch wat je bedoelt.
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door DaveyY »

En ja hoor, PS3 is omgebouwd.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Rick-Bellic
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 07:09

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Rick-Bellic »

Woot, we krijgen morgen een Nespresso apparaat. 8-)
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Rick-Bellic schreef:Maar volgens mij wordt het wel vaker door elkaar gehaald, zelf gebruikte ik dus kon ipv kende. Komt door spreektaal denk ik.
Rick-Bellic schreef:Ja maar ik denk dat bijna niemand in spreektaal 'kende' gaat zeggen. Kon is gewoon veel makkelijker. Iedereen weet toch wat je bedoelt.
Hier was ik niet bekend mee. Vroeg me al af of ik iets had gemist.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

"Iedereen weet toch wat je bedoelt" is in mijn ogen juist het slechtste excuus om zomaar iets te doen :P
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

oke jongens .....en meisje ik heb zojuist assassins creed 2 uitgespeeld ik raad hem aan als je dit soort spellen leuk vind met een boeiend verhaal leuke extras .
alleen besturing is niet zo soepel zo nu en dan maar daar wen je aan.

mijn conclusie leuke game heb deeltje 3 al gepreorderd :)
Afbeelding
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door D-nic »

Wat bedoel je precies met 'dit soort spellen'? Ik kan op geen een game komen, waarbij je een assassin in de renaissance speelt en waarbij je kunt freerunnen en overal op kunt klimmen en springen.

Maargoed, ik vind het zeker een toffe game. Ik heb meer mensen gehoord over de 'slechte' besturing, maar ik heb er zelf geen problemen mee gehad. Ik vond het verhaal interessant en de sfeer ook heel tof. Ik had alleen graag wat meer RPG-elementen gehad. Ik vond het leuk om je gear en stadje te upgraden, maar ik had vrij snel al bij alles het beste.

Met de nieuwe AC2,5 weet ik het nog niet zo. Ik ben nog niet echt heel enthousiast gemaakt.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Berichten: 974
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 23:21

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Maestro »

In Assassin's Creed: Brotherhood zijn blijkbaar wel meer rpg elementen.

Ow, en ik zit me dood te ergeren momenteel: http://www.massively.com/2010/08/20/ncs ... addicting/
Gebruikersavatar
Duckz
Berichten: 1896
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 22:22
Locatie: Kamperveen

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door Duckz »

Rick-Bellic schreef:Ja maar ik denk dat bijna niemand in spreektaal 'kende' gaat zeggen. Kon is gewoon veel makkelijker. Iedereen weet toch wat je bedoelt.
Nou waar ik woon zegt toch echt iedereen kende .. :P

En AC:Brotherhood kan mij idd ook niet warm maken. Als ik die MP trailer zag met dat morphen, ik vond het gewoon ronduit kut :P
Afbeelding
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

waarom ik vond het wel iets hebben
maar ik weet nu wel al dat deze multiplayer 1 tot 3 maandjes een beetje wordt gespeeld en daarna dood valt

maarja mij boeit deze game alleen om de singleplayer maar check de nieuwe singelplayer filmpje eens

maar wat ik me nu afvraag is assassins creed brotherhood nou gewoon assassins creed 3 of komt die ook nog??
Maestro schreef:In Assassin's Creed: Brotherhood zijn blijkbaar wel meer rpg elementen.

Ow, en ik zit me dood te ergeren momenteel: http://www.massively.com/2010/08/20/ncs ... addicting/
wtfuck wat een facking mongool echt die vent moet echt in een internaat gegooid worden voor stommiteit
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

baxic schreef:waarom ik vond het wel iets hebben
maar ik weet nu wel al dat deze multiplayer 1 tot 3 maandjes een beetje wordt gespeeld en daarna dood valt

maarja mij boeit deze game alleen om de singleplayer maar check de nieuwe singelplayer filmpje eens

maar wat ik me nu afvraag is assassins creed brotherhood nou gewoon assassins creed 3 of komt die ook nog??
Maestro schreef:In Assassin's Creed: Brotherhood zijn blijkbaar wel meer rpg elementen.

Ow, en ik zit me dood te ergeren momenteel: http://www.massively.com/2010/08/20/ncs ... addicting/
wtfuck wat een facking mongool echt die vent moet echt in een internaat gegooid worden voor stommiteit

ac brotherhood is ac 2.5 ac 3 is nog niet aangekondigd ( en ac 3 zal volgens mij ook weer in een ander tijdperk afspelen )
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
baxic
Berichten: 2106
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 11:36
Locatie: somewhere

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door baxic »

ohww oke ja vind ik niet erg want ik hou van gevarieerde shit
Afbeelding
Gebruikersavatar
coola
Berichten: 3052
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 19:09
Locatie: zeeland

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door coola »

Agent schiet man dood in Nijmegen

NIJMEGEN - De politie in Nijmegen heeft tegen half zes een man doodgeschoten. Dat gebeurde op de Neerbosscheweg bij het Bastion Hotel. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

Welingelichte bronnen rond het onderzoek bevestigen berichten van Omroep Gelderland dat het slachtoffer een vestiging van supermarktketen Lidl had overvallen.

Tijdens een achtervolging stak de man een politiehond dood die hem aanviel. Daarna opende een politieman het vuur, met de dood van de overvaller als gevolg. Een woordvoerster van de politie bevestigde dat er een politiehond is doodgestoken, maar de rest van het verhaal kon zij nog niet bevestigen.

De personalia van het slachtoffer zijn nog niet bekend. De weg waar de man is doodgeschoten, is afgesloten. Er staan vele tientallen belangstellenden bij de plaats van de schietpartij. Politieschermen ontnemen de toeschouwers echter het zicht op de plek waar het incident plaatsvond.

De Rijksrecherche is een onderzoek begonnen naar de schietpartij. De politie Noord- en Oost-Gelderland doet het forensisch onderzoek op de plaats van de schietpartij. Het onderzoek gaat naar verwachting nog uren duren, aldus de zegsvrouw. De politie zei vrijdagavond geen mededelingen over de zaak meer te verwachten.

De Neerbosscheweg, een van de grootste doorgaande wegen van Nijmegen, is afgesoten. Naar verwachting blijft dit nog de hele nacht het geval. Ook de parkeerplaats van het Bastion Hotel is afgesloten voor onderzoek. Volgens het hotel hebben de gasten "geen enkele last" van het onderzoek.

bron ad.nl

kijk zo wil ik de politie vaker in het nieuws zien verschijnen ( niet dat ze weer eens een boete hebben gegeven voor niks ) hier handelt de politie zoals de politie moet handelen


komt er van als je een (politie)hond dood steekt
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
And when she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Gebruikersavatar
woutersuper
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 16:38
Locatie: Enter

Re: Het algemeen gelul topic!

Bericht door woutersuper »

blijkbaar en tja moet je ook maar geen lidl overvallen ga dan voor de c1000 ofzo of een AH :P

maarja ff borderlands doen :D
Afbeelding
Plaats reactie