Frontpage

Feedback omtrent Eigenwereld kun je hier kwijt. Dit kan zowel over de site als het forum gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Georgiios
Berichten: 52
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 18:05
Locatie: Belgie

Frontpage

Bericht door Georgiios »

Hey kerels,
ben net nieuw hier en wou al ff zeggen dat dit een top site is!
Maar het enige waar ik me een beetje aan stoor is de frontpage. Ik vind het namelijk wat rommelig. Waarom niet gewoon de headlines in het midden? Misschien is het nog wat rommelig omdat de site net 'geopend' is? :?
"Hey, aren't you that famous hero everyone is talking about? I got a might quest for ya.. KISS MY ASS!
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Frontpage

Bericht door Freezown »

Wat ik ook fijn zou vinden is dat als je op de banner klikt dat je dan naar de frontpage gaat. Nu blijf ik op het forum als ik klik op de banner.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Frontpage

Bericht door Fast »

Ja, idd de site ziet er mooi uit. Maar aan de homepage mag wel wat gesleuteld worden beetje rommeltje zo ja.
Afbeelding
Gebruikersavatar
DaveyY
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:55
Locatie: Bleiswijk

Re: Frontpage

Bericht door DaveyY »

Ja de frontpage kan beter. Nu is het gewoon een lap tekst. Als mensen nu op de site komen blijven ze denk niet echt lang hangen omdat het gewoon niet aantrekkelijk genoeg is.
Afbeelding
Specs: GTX 295, i7 920, X58-UD5, 6GB 1600MHZ OCZ, HAF 922.
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Frontpage

Bericht door Radical »

Freezown schreef:Wat ik ook fijn zou vinden is dat als je op de banner klikt dat je dan naar de frontpage gaat. Nu blijf ik op het forum als ik klik op de banner.
Onder de header, die blauwe balk, staat rechts "Eigenwereld". Daarmee kom je sowieso op de frontpage terug.

@De rest:
Wat zouden jullie dan graag op de frontpage willen zien?
Gebruikersavatar
Georgiios
Berichten: 52
Lid geworden op: do 11 feb 2010, 18:05
Locatie: Belgie

Re: Frontpage

Bericht door Georgiios »

Radical schreef:
Freezown schreef:Wat ik ook fijn zou vinden is dat als je op de banner klikt dat je dan naar de frontpage gaat. Nu blijf ik op het forum als ik klik op de banner.
Onder de header, die blauwe balk, staat rechts "Eigenwereld". Daarmee kom je sowieso op de frontpage terug.

@De rest:
Wat zouden jullie dan graag op de frontpage willen zien?
Headlines in het midden en laatste reactie's etc etc links?
"Hey, aren't you that famous hero everyone is talking about? I got a might quest for ya.. KISS MY ASS!
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Frontpage

Bericht door Radical »

Is een optie, maar denk op dit moment dan even de headlines links weg. Als je dan naar onder laatste reacties scrollt, gaan de headlines verder op dat wat er links staat. Oftewel, dat is dan hoe het er uit komt te zien in zijn geheel als ik ik je goed begrijp?
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Frontpage

Bericht door D-nic »

Ik vind dit gedeelte er heel raar uitzien. Ik denk dat dit een foutje is en aangezien ik er niemand over heb gehoord ben ik volgens mij de enige die dit zo ziet?
Spoiler: show
Afbeelding
Ik heb Windows XP, ik heb de site bekeken met Google Chrome (mijn standaardbrowser), Firefox en ook Internet Explorer. Het ziet er bij alle browsers zo uit.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Frontpage

Bericht door Scars »

Meer tieten op de frontpage... Nee, gekkigheid.

Ik vind het juist wel prettig lezen zo.
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Frontpage

Bericht door Radical »

D-nic schreef:Ik vind dit gedeelte er heel raar uitzien. Ik denk dat dit een foutje is en aangezien ik er niemand over heb gehoord ben ik volgens mij de enige die dit zo ziet?
Spoiler: show
Afbeelding
Ik heb Windows XP, ik heb de site bekeken met Google Chrome (mijn standaardbrowser), Firefox en ook Internet Explorer. Het ziet er bij alle browsers zo uit.
Dit is ons welkomsplaatje. Zal binnen nu en een uur veranderen. Is geen fout.
D-nic
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:06
Locatie: Tilburg

Re: Frontpage

Bericht door D-nic »

Daar was ik dus niet zeker van. Ik vond het iig er raar uitzien en ben blij dat het veranderd is. ;)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Freezown
Berichten: 850
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 21:18

Re: Frontpage

Bericht door Freezown »

Radical, ik snap hoe ik op de homepage moet komen. Maar het zal wel een kwestie zijn van wat ik gewend ben, misschien vinden meer mensen het ook wel fijner zo.

De nieuwe lay out van de homepage is om te zoenen, veel overzichtelijker, prachtig.
Man this is such a drag
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Frontpage

Bericht door Radical »

Over het algemeen betekent een klik op de header: naar de eerste pagina. Het forum en de site hebben zo hun eigen functie, omdat naar mijn idee een klik op de header van het forum bij de meesten (sommigen weten er niet van en kweken graag RSI ofzo) terug naar de forumindex. Ik kan me in ieder geval niet echt een site herinneren waar het niet het geval is, maar als blijkt dat mijn idee hierover achterhaald is of sowieso niet klopt en er zijn er meer die deze manier niet snappen, dan kan er altijd gekeken worden naar een aanpassing.
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Frontpage

Bericht door Fast »

Ik vind persoonlijk de banner ook niet zo mooi ik weet niet hoe andere mensen erover denken. Het zou mooier zijn als iets met films/muziek/games enzo, plaatjes over elkaar heen laten lopen of iets bijv met photoshop iets doen ofzo... Ik zeg ook maar iets hoor. Het is natuurlijk niet mijn site maar ik doe maar een voorstel ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Frontpage

Bericht door Radical »

Bedoeling is om zo nu en dan te wisselen, de ene keer dit thema, andere keer dat thema.
Gebruikersavatar
Fast
Berichten: 567
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 20:33
Locatie: Barneveld

Re: Frontpage

Bericht door Fast »

Oke ben benieuwd ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scars
Berichten: 1196
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 18:53

Re: Frontpage

Bericht door Scars »

http://www.eigenwereld.nl//nieuws.php?id=142

De avatars staan niet bij de juiste berichtjes
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Frontpage

Bericht door Radical »

Zal er vanavond naar kijken. Weer gezeik met IE. Die browser moet echt verboden worden of een flinke update krijgen...
Gebruikersavatar
Radical
Beheerder
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 19 jan 2010, 19:01

Re: Frontpage

Bericht door Radical »

Fixed.
Plaats reactie